۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۲۶۳۰۰

جزئیات جلسه وزیر با نمایندگان مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در جلسه امروز کمیسیون و پاسخ به سوالات نمایندگان خبر داد.
جزئیات جلسه وزیر با نمایندگان مجلس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: جلسه صبح امروز کمیسیون انرژی با حضور وزیر نفت جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان برگزار شد. سوال اول توسط  رضایی نماینده مردم دشتستان در خصوص دلایل تاخیر در تکمیل فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی مطرح شد.
وی در ادامه اظهار کرد: وزیر نیز دلایل تاخیر را بیان کردند.که عمده ترین دلیل تاخیر را عدم توانمندی پیمانکار و خلف وعده های او و عدم امکان برخورد با پیمانکار دولتی از ناحیه وزارت نفت دانستند. در نهایت  رضایی از پاسخ های  وزیر قانع نشدند و سوال به صورت ملی به صحن مجلس ارجاع خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: سوال دوم در ارتباط با قرارداد گازی ترکمنستان و حکم دیوان داوری بین المللی در این خصوص بود که  دهنوی به نمایندگی از سوال کنندگان سوال را مطرح کردند.  وزیر در خصوص سوال به جهت اینکه در توضیحات سوال کنندگان مواردی از جزئیات قرارداد، حکم داوری و برخی مسائل پیرامون در جلسه کمیسیون مطرح شد وقت بیشتری خواستند که سوالات را بررسی کنند و پاسخ دهند.
وی افزود: قرار شد  وزیر مستندات خود را نسبت به پاسخ هایی که در جلسه دادند به سوال کنندگان تقدیم کنند تا بر اساس آن سوال کننده ها اعلام کنند قانع شدند یا نه. ممکن است جلسه دیگری در کمیسیون در این خصوص برگزار شود یا جلسه ای بین سوال کنندگان و وزیر نفت تشکیل و اسناد بررسی شود. سپس سوال کنندگان در خصوص قانع شدن یا نشدن اعلام نظر کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: سوال سوم هم توسط  کوهساری نماینده رامیان مطرح شد که این سوال منطقه ای تشخیص داده شد و در حوزه پالایش و پخش بود و قرار شد نخعی به نمایندگی از اعضاس کمیسیون این موضوع را دنبال کنند و تا دو هفته آینده نتیجه به کمیسیون ارسال شود. اعلام نتیجه قطعی مبنی بر قانع شدن یا نشدن به دو هفته آینده موکول شد.

منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


خادم
دکتر دوانی انسان باهوشی است و بافکر و آینده نگری بدور از جناح بازی به این قضیه نگاه میکند دیگر در این چند ماه آخر آرامش مهمترین چیز است
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی