۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۱۲۶۳۱۹

شرکت نفت بندرعباس بسته کمک‌ معیشتی توزیع کرد

شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای مسوولیت‎های اجتماعی برای دومین مرحله ۵۰۰ بسته موادغذایی کمک معیشتی را برای کمک به اقشار نیازمند در هرمزگان اهدا کرد.
شرکت نفت بندرعباس بسته کمک‌ معیشتی توزیع کرد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این اقدام به دنبال بیماری کووید ۱۹ و آسیب به بسیاری از اقشار جامعه به ویژه نیازمندان و دعوت رهبر معظم انقلاب برای ارائه کمک‌های مومنانه به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی انجام شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ارزش این ۵۰۰ بسته را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها با مشارکت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان پالایشگاه بندرعباس در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
هاشم نامور عصرسه‌شنبه در حاشیه توزیع این بسته‌ها در جمع خبرنگاران افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری شرکت پالایش نفت بندرعباس افزون بر ۲۰ میلیارد ریال برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده هزینه کرده است.
وی از دیگر عمده اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت نفت بندرعباس و همچنین خانواده‌های کارکنان برای حمایت از نیازمندان و کمک به سازمان‌های متقاضی شامل تامین بسته‌های مواد غذایی، تهیه و توزیع غذای گرم به ویژه در روستاهای پیرامون تازیان، تامین مواد ضدعفونی کننده و اعزام ماشین آلات و نیروی انسانی برای ضدعفونی دربندرعباس، تازیان و روستاهای حوزه تازیان، کمک به تامین دستگاه ونتیلاتور بیمارستان شهدای بندرلنگه، تامین مواد بهداشتی مورد نیاز سرای سالمندان و آسایشگاه معلولان ذهنی و حرکتی است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تصریح کرد: پیش از این نیز به منظور کمک به درمان بیماران کرونایی، تامین تجهیزات لازم، خدمات‌دهی مناسب به عموم جامعه و حمایت و قدردانی از خدمات پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت جامعه، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال نیز به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اهدا شد.
نامور ابرازداشت: پیش از این نیز با همت خانواده‌های ساکن در شهرک مروارید و حمایت‌های شرکت نفت تعدادی بسته مواد غذایی در قالب سبد کالا برای کمک به خانواده‌های نیازمند از سوی مرکز خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) جمع‌آوری و در روستاهای تازیان، محله‌های کم برخوردار بندرعباس و همچنین در بشاگرد با هماهنگی سازمان‌های مربوطه در بین نیازمندان توزیع شد.
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز با اشاره به استقبال صنایع استان از طرح شیفت ایثار گفت: این طرح به منظور کمک و گشایش در برطرف سازی نیاز خانواده های نیازمندان هم اکنون در ۲۳ مرکز صنعتی استان در حال اجرا است.
سرهنگ هدایت‌الله امیری در رابطه با مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی نیز افزود: این مرحله در سه بخش اجرا می‌شود که بخش نخست در ایام خجسته دهه امامت و ولایت تا روز عید غدیر خم در حال اجراست و بخش دوم در ایام ماه محرم و بخش سوم نیز در دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: با همکاری سازمان‌های مربوطه خانواده های نیازمند شناسایی شده‌اند و تمامی بسته‌های کمک معیشتی با تلاش گروه‌های جهادی و بسیجی و نیروهای سپاه در بین آن‌ها توزیع می‌شود.
در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۲ نفر در کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند. هیچ نقطه ای از کشور عاری از کرونا نیست و ۱۷۰ شهر در وضعیت قرمز و ۱۰۱ شهر در وضعیت هشدار هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۴مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۶۰ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ رسید.
سیما سادات لاریادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.
معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۱۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
لاری گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام وضعیت قرمز و هشدار در ۲۵ استان افزود: استانهای مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی