۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۱۲۶۳۲۸

اخذ مصوبه احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از اخذ مصوبه کمیته تخصصی شورای اقتصاد برای ساخت پتروشیمی چهارم استان در اسلام آبادغرب خبر داد.
اخذ مصوبه احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   «وشنگ بازوند  با بیان اینکه در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و طرح های مهم اقتصادی پیگیری شد؛ گفت: طرح پتروشیمی اسلام آباد غرب یک پروژه مهم اقتصادی برای استان است و برای راه اندازی و شروع عملیات اجرایی این پروژه نیازمند مصوبه شورای اقتصاد بودیم که موفق به اخذ این مصوبه در کمیته تخصصی شدیم.
وی سرمایه گذاری دولت در این پروژه را اقدامی بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: قرار است دولت در این پروژه هفت هزار ملیارد تومان سرمایه گذاری کند که حجم این سرمایه گذاری معادل حجم سرمایه گذاری سه پتروشیمی دیگر استان بوده و خود این مسئله گویای اهمیت و بزرگی این پروژه است.
بازوند تصریح کرد: در حال حاضر مبلغ مشخص شده برای خرید زمین طرح پرداخت شده و مناقصه های اولیه طراحی آن نیز صورت گرفته و با اخذ این مصوبه امیدواریم به زودی علمیات اجرایی این پروژه شروع شود.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پروژه برای استان بسیار ارزشمند است و قطعا راه اندازی آن با توجه به حجم سرمایه گذاری بالایي که دارد می تواند خیر و برکت بسیاری برای استان و به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب به همراه داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی