۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۱۲۶۳۵۸

پتروشیمی شازند مناقصه برگزار می کند

پتروشیمی شازند برای بهینه سازی سیستم کنترل اکسترودر واحد پلی پروپیلن مناقصه برگزار می کند .
پتروشیمی شازند مناقصه برگزار می کند
  
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شركت پتروشيمي شازند ( سهامي عام ) در نظر دارد پیمان فوق الذکر را از طریق برگزاری مناقصه عمومي و طبق شرایط خصوصی و الزامات و مشخصات تعیین شده ، به پیمانکار واجد شرایط واگذار نمايد. لذا از شرکت های ذیصلاح که آمادگی و توانایی انجام موضوع مناقصه را داشته و دارای سابقه و تجربه مفید و مرتبط می باشند دعوت می گردد از تاریخ درج آگهی تا مورخ 29/05/99 ( به غیر از روزهای تعطیل ) ، ضمن معرفی نماینده مطلع و آگاه با همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز در بند ( ب ) جهت تحویل مدارک و خرید اسناد مناقصه و تکمیل فرم تقاضا به نشانی اراک ، کیلومتر 22 جاده بروجرد ، مجتمع پتروشیمی شازند ، دفتر امور پیمانها و برآورد مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 65- 32633163-086 تماس حاصل نمایند.

الف ) شرح کار
انجام کلیه فعالیتهای مرتبط با مهندسی ، خرید و تأمین تجهیزات ، تست ، نصب و راه اندازی ،آموزش و ارائه مدارک فنی پایانی پروژه سیستم کنترل اکسترودر واحد پلی پروپیلن

ب) مدارک مورد نیاز:
1-تصاویر اساسنامه ، آگهی تأسیس ، ثبت شرکت و آخرین تصمیمات و تغییرات مندرج در روزنامه رسمی .
2-فهرست سوابق کارهای انجام شده یا درحال انجام و یا مشابه موضوع مناقصه با ارائه گواهی و رضایت نامه از کار فرما یان قبلی.
3- تصویر گواهی نامه ثبت نام مؤدیان مالیاتی (کد اقتصادی) و شناسه ملی ، نشانی و کد پستی و شماره تلفن ( فاکس ) تماس.
4- ارائه گردش مالی شرکت ، مفاصا حساب قراردادهای انجام شده ، گواهی ارزش افزوده ،کپی ضمانت نامه های اخذ شده طی یکسال گذشته
5- تصویر شناسنامه و کارت ملی ( پشت و رو ) صاحبان امضای مجاز شرکت.
6- گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکار با اعتبار زمانی و مرتبط از وزارت کار ، رفاه و امور اجتماعی .
7- سایر مدارک وگواهی های معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه که در ارزیابی توانمندی و تأیید صلاحیت متقاضی موثر باشد.
نمودار ( چارت سازمانی ) کارشناسان و مهندسین و مدیریت پروژه به همراه سوابق آنها .
توجه: در صورت نقص و عدم تکمیل مدارک مذکور ارزیابی متقاضیان قابل بررسی نخواهد بود. همچنین ارائه مدارک و عدم تأیید صلاحیت ، هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و این شرکت در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد در هر مرحله از مناقصه مختار می باشد .

ج) سایر شرایط مناقصه:
1- واگذاری اسناد مناقصه : پس از ارائه مدارک مندرج در بند ب در مقابل واریز مبلغ -/000/500 ریال به حساب جاری شماره 0105763780000 به نام شرکت پتروشیمی شازند نزد بانک ملی شعبه پتروشیمی تحویل شرکت کنندگان خواهد شد یادآور می شود مبلغ مذکور در صورت عدم تأیید پیمانکار مسترد نخواهد شد.
2- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 5% مبلغ کل پیشنهادی قابل واریز به صورت نقدی به حساب صدر الاشاره و یا ارائه چک تضمینی بانکی و یا ضمانت نامه بانکی ثبت شده در سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی بانک مرکزی ( سپام ) با اعتبار سه ماه به نام شرکت پتروشیمی شازند.
3- پیمانکار باید دارای شخصیت حقوقی ، توان فنی مناسب با برنامه ریزی و توانایی مالی لازم جهت ارائه ضمانت نامه های مورد نیاز شرکت در مناقصه و یا عقد قرارداد را طبق مقررات و ضوابط این شرکت داشته باشد .
4- پرداخت هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد .
 
روابط عمومي و امور بين الملل
 شركت پتروشيمي شازند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی