۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۲۶۳۵۹

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی هستند

محمدرضا امامی نیا/ رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه
روز خبرنگار متعلق به انسانهای وارسته ای است که چشم بینا وزبان گویای جامعه هستند .
محمدرضا امامی نیا
محمدرضا امامی نیا
 خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می­کنند.

    هفدهم مرداد که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی عمومی تقدیر به عمل آید.

 قشر فرهیخته ای که به پاس ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم ها می باشند و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشادوش کادر درمان تلاش می کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، همراه با دستگاه های اجرایی تلاشی دلسوزانه داشته و دارند .

 در شرایط فعلی کشور که دشمن با تحریمهای ظالمانه بدنبال اعمال فشار بر کشور عزیزمان ایران است،باز هم این اصحاب عزیز رسانه هستند که می توانند با تحلیل مسائل روز و آگاهی بخشیدن به جامعه در جهت خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان و امیدآفرینی در جامعه  گام برداشته و تاثیر گذار باشند.

 اینحانب فرصت را مغتنم شمرده فرارسیدن این روز بزرگ را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه خبر و اطلاع رسانی کشور به ویژه خبرنگاران پرتلاش استان تبریک عرض نموده و برای کلیه عزیزان  بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و توفیق روزافزون دارم».

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی