کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صف نفتکش‌های حامل نفت آمریکا چین

21 مرداد 1399 ساعت 13:09

پالایشگاه‌های مستقل چین در ماه ژوئیه یک میلیون و ۳۷۰ هزار تن از آمریکا نفت خام دریافت کردند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   پالایشگاه‌های مستقل چین در ماه ژوئه نفت خام بیشتری از آمریکا وارد کردند که این رقم به یک میلیون و ۳۷۰ هزار تن رسید، این در حالی است که داده‌های بازار نشان می‌دهد حدود ۹۶۵ هزار تن از محموله‌های نفت خام آمریکای شمالی در انتظار تخلیه برای مصرف شرکت‌های خصوصی است.
محموله‌های نفت خام ایالات متحده آمریکا در ماه ژوئیه، شامل ۵۴۵ هزار تن نفت خام آلاسکای شمالی، ۳۹۲ هزار تن نفت خام دبلیوتی‌آی، ۲۷۰ هزار تن نفت خام دبلیوتی‌آی میدلند و ۱۲۵ هزار تن نفت خام وست تگزاس لایت است.
حدود نیمی از نفت خام وارداتی از آمریکا در ماه ژوئیه ممکن است مربوط به واردات رسمی ماه ژوئن باشد، اما این محموله‌ها به دلیل تراکم شدید بندر استان شاندونگ سرانجام پس از یک ماه تأخیر تخلیه شدند.
منابع بندری و پالایشگاهی اعلام کردند چهار محموله نفت خام ایالات متحده به مقدار ۶۳۱ هزارتن در ماه ژوئن وارد آب‌های چین شدند، اما حتی یک قطره از این نفت هم به پالایشگران مستقل تحویل داده نشده است، زیرا نفتکش‌ها از اوایل ماه ژوئن در صف طولانی بندر شاندونگ مانده بودند.
براساس داده‌های پلتس، بخش عمده‌ای از محموله‌های ماه ژوئیه توسط شرکت‌های پتروشیمی ژجیانگ، شنچی، هنگلی و شرکت تجارت و پتروشیمی لیکینگ خریداری شده است.

منبع: شانا 


کد مطلب: 126496

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/126496/صف-نفتکش-های-حامل-نفت-آمریکا-چین

نفت ما
  https://www.naftema.com