۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۲۶۹۹۴

همراه بانک پارسیان را نصب کنید، جایزه بگیرید

در اجرای پروتکل های بهداشتی و با هدف پیش گیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین افزایش انگیزه مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان اقدام به برگزاری کمپین اطلاع رسانی "همراه بانک پارسیان من " با جوایز نقدی کرده است.
همراه بانک پارسیان را نصب کنید، جایزه بگیرید
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   به این ترتیب دوجایزه ویژه نقدی به ارزش یکصد میلیون ریال و80 جایزه نقدی هریک به ارزش 10 میلیون ریال به عنوان جوایز این جشنواره تعیین شده است.
قرعه‌کشی جوایز نقدی به صورت هفتگی برگزار و هر هفته 16 برنده خوش شانس دیگر معرفی می شوند.
در این کمپین که تا 26 شهریورماه ادامه دارد، به تمام مشتریانی که نرم افزار"همراه بانک پارسیان من "را در تلفن همراه خود نصب و فعال کرده امتیاز تعلق گرفته و تراکنش های کارت به کارت، خرید شارژ وپرداخت قبوض نیز در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
شایان ذکر است؛ تمامی دارندگان کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب حتی اگر در بانک پارسیان حساب ندارند نیز می تواند از خدمات "همراه بانک پارسیان من " استفاده کرده و در کمپین شرکت کنند.
اولین و دومین مرحله قرعه کشی جشنواره بزرگ "همراه بانک پارسیان من" برگزار و 32 برنده جایزه 10میلیون ریالی از طریق صفحه رسمی بانک در اینستاگرام معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی