۱
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۱۲۷۱۷۵

آقای رئیسی به داد سهامداران بورس برسید

از آنجاییکه ریاست محترم قوه قضائیه جناب آیت الله رئیسی در بیانات خودشان فرمودند مردم اعلام جرم کنند ما پیگیری شدید می‌کنیم؛ لذا بر حسب مطالب و شواهد عینی در بازار سرمایه خواستار رسیدگی به این فساد علنی حقوقی‌ها در عدم حمایت از بازار سرمایه و از بین رفتن سرمایه هنگفت مردم عادی، هستیم.
رئیسی
رئیسی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   با توجه به اینکه بازار سرمایه در هفته‌های اخیر به دلیل ناهماهنگی و اتخاذ تصمیمات کارشناسی نشده از سمت دولت و ایجاد اختلاف در تصمیمات دولتی، که مقصر تماما دولت بود، با اصلاح شدیدی روبرو شد، مسئولین ذیربط برای تسکین عموم حال مردم در رسانه‌ها اعلام کردند که ما و دولت حمایت خود را طی ۱۰ روز از بازار سرمایه انجام خواهیم داد و هسته معاملاتی بازار را ارتقای چشمگیر خواهیم داد،این در حالی است که بعد از گذشت تنها دو روز از حمایت حقوقی‌ها، بازار باز هم با عرضه‌های آبشاری و سنگین روبرو شد و آن سهم‌هایی که شاخص‌ساز بودند و قول برگشت بازار را با آنها داده بودند، هم منفی شدند و در صفوف سنگین فروش عمیقا فرو رفتند.
از آنجاییکه ریاست محترم قوه قضائیه جناب آیت الله رئیسی در بیانات خودشان فرمودند مردم اعلام جرم کنند ما پیگیری شدید می‌کنیم؛ لذا بر حسب مطالب و شواهد عینی در بازار سرمایه خواستار رسیدگی به این فساد علنی حقوقی‌ها در عدم حمایت از بازار سرمایه و از بین رفتن سرمایه هنگفت مردم عادی، هستیم.
آقای رئیسی به داد بازار سرمایه رسیدگی بفرمایید، ما منتظر پاسخ حضرتعالی در اسرع وقت می‌باشیم.

منبع: فارس من
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


توروخدا به دادمون برسید آقای رییسی
اون عزیزانی که با سرمایه کلان در ابتدای بورس وارد شده و پس از سود کلان در بازه 2 تا 3 ماهه از بورس خارج شدند باید جوابگوی وضعیت نابسامان فعلی باشند.
farshad
ابتدای بورس دقیقا کجاست؟
مرضیه حیدری جوان
خدا تو شاهد باش کسی دنبال سود نیست اصل پول خودمان رو بدن ما از نظام تشکر میکنیم جانم فدای رهبر
farshad
اگه دنبال سود نبودی که توی بورس نمیومدی. بازار بورس مگه بچه بازیه که وقتی داری میبازی جر زنی کنی بگی من دیگه بازی نمیکنم پولمو بدید برم؟
سلام عزیزان
معذرت میخوام ولی این ضررها جرم محسوب نمیشن.کسی پول تون رو به زور نگرفته بیاره تو بورس! خودتون مسئول هستید.
بورس همینه در تمام دنیا. یه روز افت داره یه روز افزایش. یه روز شکست یه روز استارت انفجاری
این که همه هجوم آوردن پول ریختن تو بورس در حالیکه هیچی از بورس نمیدونستن باید فکر اینجاش رو هم میکردن.
ظرف چند ماه همه شدن بورس باز و تحلیلگر بورسی.
اینم نتیجه اش.
نمیدونم به چه اعتماد و اعتباری همه عموم مردم هجوم آوردن سمت این بازار.
مثل زمان صندوق ها و موسسات سود ده!
چه ربطی به رییسی داره؟
فاروق نایبی
سلام وقت به خیر
واقعا رسیدگی به این اخلال اقتصادی بورس یک نیاز مبرم شدید است که امیدواریم حضرت ایت الله رییسی مثل موارد قبل که منجی عدالت بودند اون افرادی که چه دولتی بورسی و چه حقوقی های شرکتها و چه کار گزاری ها
که با هدف شوم شیطانی سود جویی کلان خودشون باعث اخلال اقتصادی کشور و به خاک سیاه نشوندن مردم بیچاره شدند را به اشد مجازات محکوم کنند تا دوباره شاهد تکرار این قبیل مسایل در نظام مقدس اسلامی نباشیم
با احترام و تشکر
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی