۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۲۷۳۴۵

جهش 6 درصدی تولید محصولات پتروشیمی

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع های پتروشیمی در 5 ماه نخست سال جاری به بیش از 25 میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 6درصدی را به ثبت رساند.
جهش 6 درصدی تولید محصولات پتروشیمی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید جلال میرهاشمی  اظهارکرد: واحد های پتروشیمی با ظرفیت مطلوبی درحال تولید هستند و بسیاری از مجتمع ها رشد تولید را رقم زده اند و در مجموع با تلاش صنعتگران پتروشیمی کشورمان پیش بینی می شود جهش تولید در سال جاری در صنعت پتروشیمی محقق شود.
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از صنایع مادر از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است و رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات ، تامین  خوراک صنایع داخلی و همچنین ارتقاء ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت پیشرو است.
وی با بیان این که در سال جاری با توجه به ظرفیت های موجود و اقدام های در حال انجام ، تمامی شرایط و زیر ساخت ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است گفت:  افزون بر راه اندازی و بهره برداری طرح های جدید، با اقدام های انجام شده  بهره برداری حداکثری از ظرفیت تولید مجتمع های پتروشیمی موجود در دستور کار قرار دارد.

منبع: نیپنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی