۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۱۲۷۵۴۱

تحقیق و تفحص در واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی بار دیگر در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
تحقیق و تفحص در واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جلال محمودزاده  اظهار داشت: تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی بار دیگر در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
وی افزود: تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در مجلس دهم آغاز و جمع‌آوری مدارک و مستندات تخلف واگذاری به بخش خصوصی آماده شد و در دو نوبت نیز به تایید نمایندگان مجلس در دوره قبل رسیده بود.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اما به دلیل زمان‌بر بودن موضوع و پایان دوره مجلس دهم، منتج به نتیجه نهایی نشد بنابراین برای ادامه تحقیق و تفحص در مجلس فعلی نیاز به بررسی و تصویب مجدد دارد.
وی تصریح کرد: بنابراین براساس این طرح، تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هفت واحد پتروشیمی از جمله پتروشیمی مهاباد به بخش خصوصی که در سال 91 انجام گرفته است توسط نمایندگان مردم در صحن علنی مجلس بررسی شده و در صورت محرز شدن تخلفات در نحوه واگذاری‌ها، عوامل آن به مراجع قضائی معرفی و برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی