۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۲۷۵۷۸

اصلاح کارت بیش از ۴۷ هزار خودرو دوگانه‌سوز

سرپرست مدیریت طرح‌ سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: طرح اصلاح کارت خودرو برای خودروهایی که در گذشته به صورت غیرمجاز دوگانه‌سوزشده، اما در بازرسی فنی گواهی سلامت دریافت کرده‌اند، آغاز شده است و ۴۷ هزار و ۲۰۰ خودرو مشمول این طرح هستند.
اصلاح کارت بیش از ۴۷ هزار خودرو دوگانه‌سوز
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ‌محمدحسین باقری در این باره افزود: روند صدور کارت جدید خودرو برای ماشین‌های تبدیلی از سوی پلیس راهور آغاز شده که این مهم با تعامل وزارتخانه‌های نفت، ‌کشور و صنعت، ‌معدن و تجارت محقق شد.
وی در مورد خودروهایی که شامل این طرح می‌شوند، تأکید کرد: بر اساس آخرین آمار که امروز اعلام شد ۱۳۰ هزار خودرو در سامانه تبدیل رایگان خودروهای عمومی وزارت نفت ثبت‌نام کرده‌اند که در ارزیابی‌های انجام‌شده، ۴۷ هزار و ۲۰۰ خودرو مشمول این طرح می‌شوند.
سرپرست مدیریت طرح‌ سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه‌ تاکنون نیز ۲۰ هزار و ۷۰۰ خودرو دوگانه‌سوز شده و 5 هزار و ۸۰۰ خودرو نیز در نوبت تبدیل قرار دارند، تصریح کرد: خودروهایی که در کارت خودرو با عنوان دوگانه‌سوز ثبت شده، ‌در جریان معاینه فنی سالانه سیستم گاز آنها نیز بررسی می‌شود و مشکلی وجود ندارد.
باقری افزود: در این میان تعدادی خودرو وجود دارد که به‌صورت کارگاهی دوگانه‌سوز شده‌اند و کارت خودرو برای این خودروها بنزینی صادر شده است که این خودروها باید برای دریافت گواهی سلامت تجهیزات سی‌ان‌جی خود، ‌به یکی از مراکز مجازی که وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده، مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ها و تأیید سلامت تجهیزات، پلاک خودروها به پلیس راهور برای تعویض کارت خودرو ارسال شود، گفت: خودروهایی که در معاینات فنی تأیید می‌شوند، در فهرست پلیس راهور وارد خواهند شد.
سرپرست مدیریت طرح‌ سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره اهداف در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح گفت: این طرح به‌منظور هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی و جلوگیری از بروز حوادث در جریان است و هدف این است که هیچ خودرویی بدون معاینه فنی امکان سوخت‌گیری نداشته باشد.

منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی