۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۲۷۶۱۵

تعداد مشترکان گاز در زاهدان افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از گازرسانی به شهرک برق، شهرک جهاد و منطقه فاضلی شهر زاهدان خبر داد.
تعداد مشترکان گاز در زاهدان افزایش یافت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   رضا پنجابی، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، گازرسانی با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و استان‌های معین، با رعایت همه اصول و پروتکل‌های بهداشتی تداوم دارد.
وی افزود: با همت و همکاری کارکنان شرکت‌های گاز استان سیستان و بلوچستان و استان خراسان رضوی، در گامی دیگر، شهرک جهاد و شهرک برق زاهدان با 55 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه از گاز طبیعی بهره‌مند شدند که پیش‌بینی می‌شود در فاز اول، تعداد 3 هزار علمک نصب و زمینه بهره‌مندی 6 هزار مشترک فراهم شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان همچنین از راه‌اندازی ایستگاه تقلیل فشار تی‌بی‌اس سعادت واقع در خیابان شهید فاضلی خبر داد و تصریح کرد: با انجام این مهم، مناطق بلوار یادگار امام، پهنه شمالی بلوار شهید فاضلی، پهنه غربی بلوار شهید طباطبایی و بلوار انقلاب و شهرک مصالح‌فروشان به طول 57 کیلومتر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
پنجابی یادآور شد: ساکنان این مناطق می‌توانند پس از نصب علمک با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به  تشکیل پرونده اقدام کنند و از این انرژی پاک و ارزان بهره‌مند شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی