کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید نفت شیل آمریکا کاهش می‌یابد

25 شهريور 1399 ساعت 12:47

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت آمریکا از ۷ ساختار بزرگ شیل آن ۶۸هزار بشکه در روز در ماه اکتبر کاهش یافته و به ۷.۶۴میلیون بشکه در روز برسد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    اطلاعات این اداره نشان می‌دهد این اولین کاهش تولید آمریکا از ماه مه خواهد بود.
 طبق این گزارش، تولید از تمام ساختارهای شیل آمریکا به جز حوزه پرمین تگزاس و نیومکزیکو در ماه اکتبر پایین خواهد آمد. انتظار می‌رود تولید در این دو حوزه 23 هزار بشکه در روز افزایش یافته و به 4.17 میلیون بشکه در روز برسد.
 احتمالاً بیشترین کاهش تولید از حوزه‌ ایگل فورد در جنوب تگزاس خواهد بود. تولید در این حوزه 28 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 1.13 میلیون بشکه در روز می رسد.
 قیمت نفت آمریکا به خاطر سقوط تقاضا در نتیجه همه گیری ویروس کرونا هنوز هم 40 درصد پایین‌تر از آغاز سال جاری میلادی است.
 قیمت نفت خام آمریکا تقریباً 100 درصد طی 5 ماه گذشته افزایش یافته و به حدود 37 دلار در هر بشکه رسیده است. این افزایش قیمت نتیجه بهبود اقتصاد و تقاضا برای انرژی با برداشته شدن تعطیلی های اعمال شده جهت مهار گسترش ویروس کروناست.
 

 به گفته تحلیلگران، این افزایش قیمت برخی شرکت‌های انرژی را در هفته های اخیر تشویق کرده حفاری چاه‌های جدید را آغاز کنند که نشانه‌ای از افزایش تولید در آینده است.
 اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرده تولید گاز طبیعی این کشور در اکتبر برای دومین ماه پیاپی کاهش یافته و به 80.6 میلیارد فوت مکعب در روز می‌رسد. تولید از میادین بزرگ شیل در ماه نوامبر به بالاترین رقم یعنی 86.8 میلیارد فوت مکعب در روز خواهد رسید.
 تولید از آپالاچیا، بزرگترین ساختار گاز شیل آمریکا، در ماه اکتبر برای سومین ماه پیاپی کاهش یافته و به 32.8 میلیارد فوت مکعب در روز می رسد.

منبع: تسنیم 


کد مطلب: 127679

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/127679/تولید-نفت-شیل-آمریکا-کاهش-می-یابد

نفت ما
  https://www.naftema.com