کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل پتروشیمی اروند خبر داد:

عرضه اولیه پتروشیمی اروند، در آینده نزدیک

26 شهريور 1399 ساعت 15:02

مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، نماد پتروشیمی اروند به زودی روی تابلوی بورس قرار خواهد گرفت و سهام آن، عرضه اولیه خواهد شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    حسن نشان‌زاده گفت:پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترين توليد كننده pvc  ایران، از امروز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه گام مهمی را برای ورود به بازار سرمايه برداشت.

وی افزود: بازار سرمايه كشور با حضور بالغ بر  ۶۰۰ شركت بعنوان يكي از بازارهای شفاف و مورد اقبال اركان نظام بوده كه ورود پتروشیمی اروند به این بازار می‌تواند بر اعتبار بین‌المللی شرکت بیافزاید.
مدیرعامل پتروشیمی اروند تصریح کرد: در حال حاضر اقتصاد كشور از بانک محوری به سمت محوریت بازار سرمايه در حركت است و در اين موج خروشان شركت پتروشیمی اروند بايستی جايگاه خود را بدست آورد.

وی با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه كاركنان و مديران مجموعه و حمايت‌های سهامداران، عمده فرآيند پذيرش با سرعت بالايی در حدود ٤ ماه تكميل شده ، اظهار داشت: این تلاش‌ها به زودی به مقصد نهايی خواهد رسيد و نماد معاملاتی شركت بر روی تابلو بورس خواهد نشست و سهام اروند عرضه اولیه خواهد شد.

نشان‌زاده در پایان با بیان اینکه گام‌های نهايی پذیرش پتروشیمی اروند در حال انجام است، خاطر نشان کرد: پس از جلسات انجام شده با مديران سازمان بورس و جلسه نهايی كه امروز صورت گرفت، بايستی منتظر  كشف قيمت سهام برای عرضه اولیه به بورس در زمانی نزديك باشیم.


کد مطلب: 127730

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/127730/عرضه-اولیه-پتروشیمی-اروند-آینده-نزدیک

نفت ما
  https://www.naftema.com