۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۱۲۷۷۳۶

کار در صنعت حفاری پرخطر است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: سلامت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان، مهمترین اصل در پیشبرد برنامه های شرکت و ارجح بر کار است. 
کار در صنعت حفاری پرخطر است
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مهندس سید عبداله موسوی روز چهارشنبه (26 شهریورماه) در حاشیه عیادت از کریم سخیری از کارکنان عملیاتی دکل حفاری 56 فتح که در حین کار دچار حادثه شد، بر رعایت و بکارگیری مقررات ایمنی تاکید کرد و افزود: به منظور حفظ سلامت کارکنان در این زمینه ضوابط ایمنی سختگیرانه تری در موقعیت های عملیاتی اجرا خواهد شد. 

وی اظهار کرد: در خصوص درمان همکار عزیز آقای سخیری که از کارکنان پرتلاش و وظیفه شناس عملیات حفاری است، دستور اکید داده شده تا مسائل و ادامه درمان ایشان پیگیری تا هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورند. 

موسوی ضمن اظهار تاسف از حادثه پیش آمده برای این همکار سختکوش ، گفت: کار در صنعت حفاری پرخطر و همراه با ریسک بالا است و تنها راه کاهش ضریب حوادث که می تواند به دلایل مختلف از جمله خطای انسانی، نقص و اشکال فنی در تجهیزات و رفتار چاه و بروز فوران حادث شود، دقت در کار ، بکارگیری مقررات و استانداردهای HSE و ایجاد فضای ایمن با هم افزایی و رعایت نکات ضروری در این مبحث، نظارت افزون تر مدیران و روسای دکل حفاری، افسران ایمنی و بررسی شرایط محیطی و عملیاتی پیش از آغار کار می باشد. 

در حادثه دستگاه حفاری 56 فتح در منطقه عملیاتی تنگ بیجار که سه شنبه گذشته  به هنگام عملیات سیمانکاری چاه رخ داد دو تن از کارکنان عملیاتی مصدوم که یکی از آنان سرپایی مداوا  و همکار دیگر به علت شدت جراحات از ناحیه دست نخست به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام انتقال و با نظر خانواده با تمهیداتی که از سوی اداره بهبود روابط کار شرکت اندیشیده شد به بیمارستان ابن سینای تهران منتقل و تحت درمان قرار دارد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی