۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۲۷۷۵۶

قیمت جهانی نفت امروز ۹۹/۰۶/۲۸

در حالی که پس از اقدام سکوهای نفتی در جنوب شرق آمریکا برای از سرگیری تولید نگرانی ها در مورد تقاضای ضعیف انرژی بار دیگر افزایش یافته است، قیمت نفت پس از افزایش در دو جلسه قبل، امروز شاهد کاهش بود.
قیمت جهانی نفت امروز ۹۹/۰۶/۲۸
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 37 سنت معادل 0.88 درصد کاهش به 41 دلار و 85 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم امروز با 32 سنت معادل 0.80 درصد کاهش به 39 دلار و 84 سنت رسید.
واندانا هاری، تحلیلگر بازار نفت در موسسه واندا اینسایتس گفت: «امروز صبح ما شاهد برداشت سودهایی از سوی فعالان بازار بودیم که به شدت نسبت به وضعیت بازار بدبین هستند.»
دیگر عامل افت قیمت ها انتشار آمارهای ضعیف تر از حد انتظار از میزان ذخایر میعانات آمریکا بوده که شامل گازوئیل و نفت کوره می شود. این آمارها نگرانی ها در مورد افت تقاضا در بزرگترین اقتصاد و مصرف کننده انرژی جهان را برانگیخته است.
بر اساس آمارهای دولت آمریکا، میزان ذخایر میعانات آمریکا طی هفته گذشته 3.5 میلیون بشکه افزایش داشته است. تقاضای هفتگی برای انرژی به 2.81 میلیون بشکه در روز رسیده که 27.2 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.
میزان ذخایر میعانات آمریکا در بالاترین رقم فصلی خود دست کم از سال 1991 تاکنون قرار دارد و میزان حاشیه سود پالایشگاه ها برای تولید میعانات به پایین ترین رقم 10 سال گذشته رسیده است. پالایشگاه های آمریکا هفته گذشته 13.5 میلیون بشکه در روز نفت پالایش کردند که 19.3 درصد کمتر از یک سال قبل است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی