۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۲۷۷۹۴

موفقیت روسیه در جذب سرمایه خارجی در گاز مایع

گفته می شود پروژه "آرکتیک ال ان جی۲ (گاز طبیعی مایع)" روسیه قرار است تمام بودجه برنامه‌ریزی شده خارجی خود را به مبلغ حدود ۹.۵ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران بین‌المللی دریافت کند.
موفقیت روسیه در جذب سرمایه خارجی در گاز مایع
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   براساس سندی که به رؤیت رویترز رسیده است، لیست طولانی وام دهندگان این پروژه شامل بانک های چینی و ژاپنی و همچنین شرکت های اعتباری و بیمه اروپایی است.
 
گفته می شود که همتایان آسیایی سخاوتمندانه ترین پیشنهادات را ارائه کرده اند. بانک توسعه چین 5 میلیارد دلار و بانک همکاری بین المللی ژاپن  2.5میلیارد دلار به این پروژه اختصاص داده اند.
بانک سرمایه گذاری دولتی فرانسه "بی پی آی فرانس" و شرکت بیمه اعتباری "اولر هرمس" آلمان قصد دارند به ترتیب 700 و 300 میلیون دلار اعتبار به این پروژه اختصاص دهند.
آژانس اعتباری صادرات ایتالیا نیز قصد دارد 1 میلیارد دلار در این پروژه سرمایه گذاری کند، در حالی که گفته می شود یک بانک روسی نیز که نامی از آن برده نشده است 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد کرد.
اگر همه سرمایه گذاران خارجی این پروژه عظیم انرژی به تعهدات مالی خود پایبند باشند، آرکتیک ال ان جی2 بودجه ای را که سازنده آن در ابتدا امیدوار بود دریافت کند، دریافت خواهد کرد.
شرکت "نواتک" که بزرگترین تولید کننده گاز طبیعی خصوصی در روسیه محسوب می شود و این پروژه را بر عهده دارد، قبلاً گفته بود که می خواهد بین 9 تا 11 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کند.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی