۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۲۷۹۲۵
استاندار مرکزی خبر داد:

خوداتکایی پالایشگاه و پتروشیمی شازند در اورهال

استاندار مرکزی گفت: پالایشگاه و پتروشیمی شازند از سال ۹۷ کارهای مربوط به اورهال را خودشان انجام می‌دهند، در گذشته این اقدام از سوی شرکت‌های خارجی صورت می‌گرفت.
 سیدعلی آقازاده
 سیدعلی آقازاده
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   استاندار مرکزی با اشاره به نقش برجسته شرکت های دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی در استان گفت: به برکت فعالیت موثر شرکت‌های دانش بنیان در استان مرکزی، پالایشگاه و پتروشیمی شازند از سال ۹۷ کارهای مربوط به اورهال را خودشان انجام می‌دهند درصورتی که در گذشته این اقدام از سوی شرکت‌های خارجی صورت می‌گرفت. 
 
 سیدعلی آقازاده  با اشاره به همکاری شرکت‌های دانش بنیان در بخش صنایع و تولیدات استان مرکزی بیان داشت: از دو سال گذشته و با شرایط تحریمی سخت، نقش شرکت‌های دانش بنیان بیش از هر زمان دیگری بسیار برجسته شده است و این شرکت‌ها حرکت‌های بسیار بزرگی در جهت مقابله با تحریم از خود نشان داده‌اند.
وی ادامه داد: در استان مرکزی به دلیل اینکه نیاز‌های صنعتی بالاست، شرکت‌های دانش بنیان بر اساس نیاز‌های صنایع مختلف استان فعالیت‌های خوبی را شروع کردند و این روند در خیلی موارد باعث قطع وابستگی به خارج شده است.
استاندار مرکزی یادآورشد: شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تعمیر قطعات و ماشین آلات، اورهال و تامین قطعات قدم‌های بلندی در استان مرکزی برداشته‎اند که قابل تقدیر است.
 

منبع: میزان 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی