۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۱۲۷۹۹۰

پای خودرو به بورس باز می شود؟

مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: خودروهایی که با تیراژ بالا وارد کشور می شوند و همچنین خودروهای تولید داخل، در بستر بورس کالای ایران مورد معامله قرار میگیرند.
بورس
بورس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   پس از عرضه املاک در بورس کالا، اکنون طرح عرضه خودرو در بورس کالا روی میز نمایندگان مجلس قرار دارد و ممکن است به زودی شاهد عرضه این کالا نیز در سومین بورس کشور باشیم.
  زمزمه عرضه خودرو در بورس در قالب طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو از سوی مجلس نشینان به گوش می رسد. طرحی که گفته شده است به زودی به اجرا خواهد رسید و محور اصلی آن، عرضه خودرو در بورس کالای ایران به منظور شفافیت بالای معاملات این بورس و تحقق اهداف برای تبدیل خودرو به یک کالای مصرفی است.
در این راستا، جواد فلاح-مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران- در گفت و گویی درمورد این طرح توضیح داد: خودروهایی که با تیراژ بالا وارد کشور می شوند و همچنین خودروهای تولید داخل، در بستر بورس کالای ایران مورد معامله قرار میگیرند.
وی ادامه داد: در طرح نمایندگان مجلس قیمت پایه ای خواهیم داشت که این قیمت پایه، توسط شورای رقابت تصویب و تعیین می شود، با قیمت پایه روی تابلوی بورس قرار خواهد گرفت و  متقاضیان روی قیمت پایه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. افرادی که بهترین قیمت را داده باشند برنده رقابت می شوند و خودرو و به آن اشخاص تعلق می گیرد.
منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی