۸
۱۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۱۲۸۰۳۳
بازی با آبروی مدیران صنعت پتروشیمی به چه قیمتی!؟

اجازه ندهید با آبروی افراد بازی شود

بارها خوانیدیم و شنیدیم که اگر میخواهید کشوری رشد نکند افرادی را بر سرکار بگمارید که در آن شغل تحصیلات و دانش نداشته باشند و بسیار هم بوده که افراد غیر متخصص در صنایعی گمارده شدند که هیچ سر رشته ای از آن نداشتند و تاوان آن هم از بیت المال پرداخت شده است!
پتروشیمی غدیر
پتروشیمی غدیر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،آقای شریعتمداری؛نیک می دانیم در بسیاری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از مدیران متخصص در صنایع مختلف تاکید کرده اید اما شنیده شده برخی از نمایندگان مجلس که این روزها دغدغه دنا پلاس را هم دارند، مدیرانی را به شرکت های زیر مجموعه وزارت رفاه تحمیل می کنند که بدور از دارا بودن رزومه ای هر چند اندک در صنعت پتروشیمی، در تلاش برای در اختیار گرفتن بنگاه های اقتصادی هستند، اما یک چیز را میدانیم و آنهم این است که شرکت های زیر مجموعه وزارت رفاه در شستا و تاپیکو به اصطلاح ارث پدری کسی نیست که اینگونه مورد هجوم نمایندگان مجلس و فشارهای نزدیکان آنها برای تصدی پست های مدیریتی قرار گیرند!
ضرب المثلی است که میگوید مشت نمونه خروار است!
چگونه است که برای مدیری پر آوازه و متخصص صنعت پتروشیمی با عملکرد درخشان در فناوران و پلی پروپیلن جم حکم سرپرستی زده میشود، اما نمایندگان مجلس با فشار و تهدید از برگزاری مراسم معارفه جلوگیری می کنند!
اینکه فردی غیر متخصص و با کارنامه ضعیف را که برخی نمایندگان مجلس با فشار مضاعف قصد تحمیل آن را برای تصدی پست مدیرعاملی پتروشیمی غدیر انتخاب کرده اند که در فرصت مغتضی پرونده مفاسد وی جداگانه منتشر خواهد شد تا همگان بدانند مهره انتخابی نمایندگان مجلس و... دارای چه فضائلی است؟!
آقای وزیر رفاه، نتیجه این اقدام و فشارهای افراد غیر مرتبط و فاقد صلاحیت چیزی جز بازی با آبروی مدیران متخصص صنعت پتروشیمی و بی اعتبار کردن مدیریت های شستا و تاپیکو نزد افکار عمومی نیست!
حکم سرپرستی بهمن بهزادی در پتروشیمی غدیر که کارنامه موفق وی را هم شما مطلع هستید و هم اطرافیانتان؛ مجددا منتشر می شود تا بدانید نام و اعتبار مدیران متخصص صنعت پتروشیمی بازیچه تازه به دوران رسیده هایی مثل نمایندگان مجلس نخواهد شد.
در پایان از شما بعنوان پدر وزارت رفاه انتظار میرود با ورود به موضوع پتروشیمی غدیر که یکی از برندهای مطرح در عرصه بین المللی است، اینگونه بازیچه جناح های سیاسی نشود چرا که صنعت پتروشیمی محل دعواهای سیاسی نیست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مجلسی که دنبال لابی باشد چیزی از توش درنمیاد،
تنها صنعت درآمد ساز کشور پتروشیمی هست که بزودی با این رویه انتصاب مدیران غیر متخصص که چندسالیست باب شده به سرنوشت مدیریت خودرو سازی ها و باشگاههای فوتبال دچار میشه... کسانی که توان اداره یک نانوایی رو هم ندارن، امروز مدعی مدیرت در صنعت پتروشیمی هستن !!
لبافی
متاسفانه باب شده که نمایندگان از راه نرسیده بدنبال تغییرات در شرکت های استانی خود هستند.این موضوع زمانی بدتر میشود که شرکت های پول سازی به مانند پتروشیمی در آن منطقه باشد! همه این نزاع ها و فشارها برای گذاشتن افراد نزدیک بخود است تا بتوانند به مطامع خود نزدیکتر شوند!
حشمتی پور
آقای شریعتمداری با درایت خود نگذارید به صنعت پتروشیمی علی الخصوص مدیران این صنعت که در خط مقدم تحریم های طالمانه قرار دارند اینگونه بی حرمتی بشود.
قیصری
لطفا در جهت شفاف سازی بیشتر اسامی نمایندگان لابی گر را افشا کنید
وای بر شما مسولین
کامران
واقعا شما دلتان برای مدیران نفت میسوزد ؟؟ پس چگونه وقتی فردی با نداشتن حتی یک روز سابقه میشود مدیر عامل پتروشیمی ....... و شما اعتراض نمیکنید ، شما وابسته به رانت و مدیران دزد هستید ، و الان هم ترسیدید کسی بیاید که دزدیهای قبلیها را رو ند
علی
دوباره مدیران یقه سفید و پروازی ، نگران صندلی های گران قیمتشان شدند .اگر ..... و دیگر مدیر عامل های که مدیریت پتروشیمی ها را بصورت ادواری بین همدیگر فقط دست به دست می‌کنند ،مدیران لایقی بودند ،امروز این صنعت عرصه جولان دلال ها نبود ، و پیمانکاران سوگلی خون این صنعت و منطقه محروم را نمیمکیدند ،بیکاری در منطقه بیداد می‌کند ،
از آه مردم بیچاره بترسید ،
اسلامی نسب
این چه رسم بدیست که تا مدیری جدید و از مجموعه بیرون مافیای نفت میخواهد وارد مجموعه شرکت های پتروشیمی شود سایت هایی مانند شما( نفت ما) نگران میشوید ،و با نگرانی و اضطراب شروع به تخریب میکنید ، جای تامل بسیار دارد
افشانی
سلام
به نظرم بهتر ست صنعت پتروشیمی را کلا تقدیم کنند به همین مدیران هولدینگ و مدیر عامل هایی که 30 سال است حاضر به برخواستن از روی سفره چرب این صنعت نیستند . در این صورت خیال همه راحت میشوند و لازم نیست درد دل مردم ستم دیده شهر های ویران منطقه هم گاهی خاطرشان را مکدر کند إإإإإإ
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی