کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایداری چرخه انرژی کشور با وجود تحریم

5 مهر 1399 ساعت 15:16

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: باوجود همه مشکل‌ها و تحریم‌ها، اما امروز استمرار تولید و پایداری چرخه انرژی کشور دشمن را بیش از هر زمان دیگری مأیوس کرده است.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    احمد محمدی هم‌زمان با سومین روز هفته دفاع مقدس و در حاشیه نشست پیگیری تولید این شرکت گفت: در جنگ هشت‌ساله، مرزهای زمینی و جغرافیایی ما هدف تعرض دشمن قرار گرفت و خط مقدم جنگ، جبهه زمینی با عراق بود، اما در جنگ اقتصادی، خط مقدم جنگ، واحدهای تولیدی و مسیرهای صادراتی نفت ایران به تمام کشورهاست.
وی افزود: دشمن در جنگ هشت ساله تحمیلی، به تمامیت ارضی و جان ما حمله کرد و در جنگ اقتصادی کنونی، معیشت و نان ما را هدف گرفته است و این ظالمانه‌ترین و ضداخلاقی‌ترین نوع جنگ‌طلبی و ستیزه‌جویی است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با اشاره به عزم و اراده ملت رشید ایران به‌ویژه کارکنان صنعت نفت، دفاع جانانه در سنگر تولید را تا امروز موفقیت‌آمیز دانست و یادآور شد: استمرار تولید و پایداری چرخه انرژی در کشور با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمن، بار دیگر واقعیت شکست‌ناپذیری ایران را در باور جهانیان زنده کرده و دشمنان ما را مأیوس‌تر ساخته است.


کد مطلب: 128143

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128143/پایداری-چرخه-انرژی-کشور-وجود-تحریم

نفت ما
  https://www.naftema.com