کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعمیرات اساسی تجهیزات پتروشیمی ایلام

5 مهر 1399 ساعت 15:51

تعمیرات اساسی تجهیزات پتروشیمی ایلام توسط متخصصان پتروشیمی بندرامام صورت گرفت.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     در سال جاری دستگاه روتور سانتریفیوژ واحد پلی اتیلن سنگین (HD) پتروشیمی ایلام که وظیفه جداسازی پودر از ماده هگزان را دارد و در فرآیند تولید واحد بسیار تاثیرگذار است ، طی عملیات های تولیدی دچار نقص فنی شد و به منظور انجام تعمیرات اساسی وارد مجتمع پتروشیمی بندرامام شد.
این دستگاه پس از نقص فنی وارد کارگاه تعمیرات مکانیک واحد پلی اتیلن سنگین (HD) شرکت پتروشیمی بندرامام شد و متخصصان این شرکت با انجام ۵۰۰ نفرساعت کار ، تعمیرات اساسی این دستگاه را به پایان رساندند و در شهریورماه دستگاه را به پتروشیمی ایلام تحویل دادند.         
  در این تعمیرات اساسی بخش عمده ای از قطعات این دستگاه توسط پتروشیمی بندرامام تعمیر و بخش دیگر قطعات هم در کارگاه این شرکت ساخته و بر روی دستگاه نصب شد.
 
گفتنی است شرکت پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی ایلام دارای واحد پلی اتیلن سنگین(HD) هستند که کاربرد اصلی محصول این واحدها در مواد اولیه صنعت پلاستیک کشور است.
 
شایان ذکر است مدیریت و کارشناسان پتروشیمی بندرامام همواره به منظور رفع موانع واحدهای تولیدی پتروشیمیایی کشور ،  مشارکت حداکثری با مجتمع های تولیدی داشته و این مشارکت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری “جهش تولید”  نامگذاری شده ، ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 128144

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128144/تعمیرات-اساسی-تجهیزات-پتروشیمی-ایلام

نفت ما
  https://www.naftema.com