۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۱۲۸۲۹۴

ناوگان شرکت ملی نفتکش در رده اول دنیا است

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: شرکت ملی نفتکش از نظر توناژ در رده اول دنیا قرار دارد.
ناوگان شرکت ملی نفتکش در رده اول دنیا است
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مراسم روز جهانی دریانوردی با حضور مدیران دریایی کشور در بخش دولتی، خصوصی و لشکری در سازمان بنادر و دریانوردی در حال برگزاری است.
در این مراسم مدیرعامل شرکت ملی نفتکش اظهار داشت: شرکت ملی نفتکش با مشکلات تحریم مواجه است، اما کماکان در صادرات در حوزه‌های نفت خام و فرآورده‌های نفتی کمک بزرگی به کشور می‌کند.
کاپیتان سردشتی ادامه داد: اهداف بزرگی که در تحریم‌ها به آن دست یافتیم، به دلیل مسائلی که قابل بیان نیست، ناوگان نفتکش با وجود همه مشکلات بزرگ‌ترین شرکت حمل و نقل مواد نفتی دنیا است.
وی ادامه داد: 70 فروند کشتی که 50 فروند آن غول‌پیکر است، در ناوگان شرکت ملی نفتکش وجود دارد و از نظر تناژ در رده اول دنیا هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش اظهار داشت: 2500 نفر پرسنل داریم و در دو سال گذشته تعمیرات ادواری کشتی‌ها در داخل انجام شده است.
وی افزود: 15 فروند کشتی در سال جاری تعمیر کرده‌ایم و 10 فروند دیگر هم تا پایان سال انجام می‌شود و در حوزه تعمیر کشتی‌های با تناژ 300 هزار تن خودکفا هستیم.
کاپیتان سردشتی گفت: در حال حاضر صد درصد پرسنل شرکت کشتیرانی ایرانی است و 3000 پرسنل ما همه ایرانی هستند.
وی ادامه داد: 5 ماه پیش با 5 فروند کشتی شرکت ملی نفتکش و کشتیرانی صادرات به ونزوئلا انجام شد، این حق مسلم ماست و اجازه نمی‌دهیم، کسی مقابل اهداف از پیش تعیین شده کشور برای صادرات و واردات بایستد.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش اظهار داشت: اعزام کشتی‌ها به ونزوئلا و پیام مقام معظم رهبری و حرکت‌های جهادی همه در راستای سرافرازی کشور انجام شد. صادرات بنزین به ونزوئلا با وجود همه مشکلات نشان از قدرت‌نمایی ناوگان ملی دارد و در دنیا نشان دادیم که تجارت آزاد حق ما است.
کاپیتان سردشتی اضافه کرد: اقدامات دیگر دریایی که دنبال شد موضوع نفت کوره کم‌سولفور بود که با همکاری شرکت نفت در اراک این مشکل حل شد.
وی ادامه داد: ما 500 نفر نیروی دانشجوی آزاد در قالب کارآموزی جذب کردیم که 200 نفر آن تاکنون در قالب کارآموزی کارشان انجام شده است و 300 نفر دیگر در نوبت هستند.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش تصریح کرد: ما در نوک تحریم‌ها قرار داریم و این اهمیت دارا بودن ناوگان ملی را نشان می‌دهد. میانگین سن ناوگان نفتکش 16 سال است و به خاطر تحریم‌ها امکان نوسازی ناوگان فراهم نبود که امیدواریم پس از تحریم‌ها این هدف محقق شود.
وی افزود: 600 نفر افسر داریم که آزاد درس خوانده‌اند که پس از تحریم می‌توانند جذب ناوگان دولتی و خصوصی شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی