کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سوالاتی از اکبر نعمت اللهی که همچنان بی پاسخ مانده است!؟

20 مهر 1399 ساعت 15:43

چقدر خوب است آقای نعمت اللهی شفاف سازی نماید که هزینه اقامت خود و سایر هزینه ها رادر آمریکا با حقوق دریافتی وبا دلار ۳۰ هزار تومان چگونه تامین می کند؟


 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در سال  ۱۳۹۲ درست پس از انتصاب آقای زنگنه به عنوان وزیر نفت، به دلیل مشکلاتی چندماه طول کشید تا بیژن زنگنه وزیر نفت موفق شود، اکبر نعمت اللهی را در سمت مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت بگمارد!
علیرغم نقش موثر وی در حوزه رسانه ای زنگنه، خیلی جالب است بدانیم چرا و با چه دلایلی آقای وزیر در سال۱۳۹۵ نعمت اللهی را برکنار کرد؟! 
آیا این برکناری بر اساس نظر نهادهای نظارتی بوده است؟ 
نعمت اللهی اوایل سال ۱۳۹۹ درخواست بازنشستگی پیش از موعد کرد و جالب تر اینکه مورد پذیرش هم قرار گرفت، اما براساس شنیده ها پس از آنکه نعمت اللهی به سفر خارج از کشور (آمریکا) رفت و بعد از بازگشت از سفر علیرغم اینکه تمام موافقت های لازم را اخذ و اقدامات اداری مربوط به بازنشستگی خود را انجام داده بود، به یکباره از این موضوع انصراف داد!؟ 
چقدر خوب است که آقای نعمت اللهی به صورت مشخص دلایل انصراف از بازنشستگی آن هم درست بعد از بازگشت از سفرخارجه خود را شفاف سازی کند؟
 آیا منافع خاصی از ادامه کار در میان است که از موضوع بازنشستگی انصراف داده است؟ یا نیم نگاهی به دوستان دولت قبل به امید گرفتن تصدی در دولت بعد دارد؟ شاید هم تامین هزینه های زندگی در خارج از کشور ، مستلزم ادامه حضورش در کسوت مدیریت موزه ها و مرکز اسناد وزارت نفت است!

 
موضوع مهم و قابل بررسی اینکه با توجه به افزایش هزینه های سفرهای هوایی و ترددهای وی به کشور آمریکا، چقدر خوب است آقای نعمت اللهی شفاف سازی نماید که هزینه اقامت خود و سایر هزینه ها را در آمریکا با حقوق دریافتی و با دلار ۳۰ هزار تومان چگونه تامین می کند؟ با وجود شرایطی سختی که آمریکا دارد و برای ایرانیان ویزا صادر نمی کند ، واقعا چگونه است که آقای نعمت اللهی امکان تردد سالی چندبار را دارد؟ 
چقدر خوب می شد که نهادهای نظارتی چگونگی ترددهای وی به کشور آمریکا و نیز چگونگی هزینه کرد اعتبارات در مرکز موزه ها و مرکز اسناد وزارت نفت را یک بار برای همیشه بررسی نمایند.


کد مطلب: 128750

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128750/سوالاتی-اکبر-نعمت-اللهی-همچنان-بی-پاسخ-مانده

نفت ما
  https://www.naftema.com