۴
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۱۲۸۷۹۴

امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان نفت

کارکنان صنعت نفت که دارای خدمت نظام وظیفه در جبهه می باشند از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار شدند.
امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت این حکم را امروز به شرکت های اصلی وزارت نفت ابلاغ کرد.
بر همین اساس شهریور ماه گذشته اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت اعلام کرده بود: رزمندگان صنعت نفت (از ابتدای قانون برنامه ششم توسعه) از پرداخت کسورات بازنشستگی معاف شده‌اند و برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر نیز برای رزمندگان در نظر گرفته شده است.
 
همچنین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به نقل از اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی اعلام کرده بود: رزمندگان با حداقل ۲۴ ماه حضور در جبهه، از ابتدای قانون برنامه ششم توسعه کشور از پرداخت کسورات بازنشستگی معاف شده‌اند که بر مبنای بند (ر) ماده (۸۸) قانون برنامه ششم، این معافیت شامل کارکنان رسمی/ پیمانی، مدت معین و مدت موقت صنعت نفت خواهد بود.
در گزارش این معاونت که شهریور ماه منتشر شده بود آمده است که: بر اساس اعلام اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت، با توجه به مفاد جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه ششم توسعه کشور، رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار هستند و این قانون از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۹۸ به بعد قابلیت اجرا دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


جانباز نفتی
پس بلاخره رسما ابلاغ شد
خدا رو شکررر بلخره آمد
سرباز وطن در فکه
سلام ،
خدایا شکر یادی از رزمندگان و سربازان وطن - ناموس - نظام مقدس اسلام گردید . خدایا خودت تنی سالم و دلی شاد و عاقبت بخیری به بانیان آن عطا بفرما الهی آمین
اکبر کریمی
با سلام و دعای خیر
به استحضار میرساند متاسفانه بخشنامه فوق یا به شرکتها ابلاغ نگردیده و یا تکذیب میشه لطف بفرمایید تصویر کامل بخشنامه که شماره و تاریخ نامه مشخص باشه بگذارید و یا به آدرس ایمیل ارسال فرمایید .
سپاسگزارم
محمدعلی فرحانی
چرا مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان بازنشسته قبل از سال 1368تعلق نمیگیرد؟مگر چه فرقی بین قبل و بعد از سال ۱۳۹۸میباشد؟لطفانمایندگان محترم مجلس پاسخگوباشند وموضوع راپیگیری کنند،باتشکر
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی