۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۲۸۸۱۳

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۲۲

، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد کاهش به 1914 دلار و 7 سنت رسید. قیمت طلا در بازار معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.43 درصد کاهش به 1920 دلار و 70 سنت رسید.
طلا
طلا
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در حالی که ارزش دلار تا حدودی ترمیم شده و سرمایه گذاران همچنان امیدوار به نهایی شدن بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا هستند، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.
  قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد کاهش به 1914 دلار و 7 سنت رسید. قیمت طلا در بازار معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.43 درصد کاهش به 1920 دلار و 70 سنت رسید.
هووی لی اقتصاددان بانک او سی بی سی گفت: «شاخص ارزش دلار ترمیم شده است. با توجه به عدم کاهش بیشتر ارزش دلار، سرمایه گذاران در بازار طلا احساس خطر کرده اند.»
شاخص ارزش دلار امروز با 0.1 درصد افزایش مواجه بود و در عین حال ارزش سهام در بازارهای آسیایی کاهش داشت.
پس از آنکه کاخ سفید اعلام کرد جمهوری خواهان سنا مصوبه مورد نظر ترامپ را پیگیری خواهند کرد، سرمایه گذاران از نزدیک تحولات مربوط به بسته محرک مالی جدید را دنبال می کنند.
ترامپ روز یکشبه از کنگره خواسته بود یک مصوبه محرک مالی کوچک تر را به تصویب برساند. مذاکرات ذبر سر یک بسته محرک مالی جامع همچنان با اختلاف نظر طرفین مواجه اس.
لی افزود: «اگر بسته محرک مالی تصویب شود طبیعتا موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد... اما به نظر می رسد که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری بسته ای به تصویب نخواهد رسید و از این رو در حال حاضر قیمت طلا به اندکی نوسان مواجه است.»
اقدامات محرک مالی گسترده دولت ها و بانک های مرکزی جهان با هدف کاستن از زیان های اقتصادی بحران کرونا سبب شده تا قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون حدود 26 درصد افزایش یابد.
در عین حال افزایش مجدد موارد ابتلا به کرونا در اقتصادهای بزرگ جهان از جمله آمریکا و انگلیس موجب نگرانی ها از چشم انداز ترمیم اقتصاد جهانی ده و همین مسئله اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا را افزایش داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی