۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۲۸۹۱۳

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۲۵

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 1907 دلار و 20 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز با 0.12 درصد افزایش به 1911 دلار و 20 سنت رسید.
طلا
طلا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در حالی که ارزش دلار همچنان بالاست و مذاکرات بسته محرک مالی جدید در آمریکا به پیشرفت چندانی دست نیافته است، قیمت طلا روز جمعه شاهد اندکی کاهش بود.
 قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 1907 دلار و 20 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز با 0.12 درصد افزایش به 1911 دلار و 20 سنت رسید.
از ابتدای هفته جاری تاکنون قیمت طلا 1.2 درصد کاهش یافته و پس از دو هفته رشد متوالی در مسیر اولین افت هفتگی قرار دارد.
شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر جهانی امروز در نزدیکی بالاترین رقم 2 هفته اخیر که دیروز تجربه شده بود تثبیت شد.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز اعلام کرد که تمایل دارد پیشنهاد 1.8 تریلیون دلاری خود به دموکرات های کنگره برای تصویبد بسته مالی مقابله با کرونا را بالا ببرد، اما این ایده از سوی هم حزبی های جمهوری خواه وی، میچ مک کانل رد شد.
تعداد شهروندان آمریکایی متقای دریافت مقرری بیکاری طی هفته گذشته به بالاترین رقم دو ماه گذشته رسید و نگرانی ها از تاثیرات بلندمدت بحران کرونا بر بازار این کشور را تشدید کرد.
ویسکانسین و سایر ایالت های منطقه غرب میانه آمریکا در حال مقابله با موج جدید شیوع کرونا هستند و تعداد موارد جدید ابتلا و بستری به ارقام بی سابقه ای رسیده است.
اتحادیه اروپا مسئولیت مصالحه در مورد شراکت اقتصادی جدید را به گردن انگلیس انداخته و گفته در غیر اینصورت آماده ایجاد اختلال تجاری در روابط طرفین طی کمتر از 80 روز آینده است. بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس قرار است روز جمعه پاسخ و رویکرد خود در مذاکرات با اتحادیه اروپا را اعلام کند.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی