کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امنیت مطلوب در قطب صادرات نفت کشور

27 مهر 1399 ساعت 13:29

امام جمعه خارگ با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی در خارگ، گفت: امنیت مطلوبی در قطب صادرات نفت کشور حکم‌فرما است.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حجت الاسلام موسی کمالی صبح یکشنبه در نشست گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: به منظور تأمین امنیت، نیروی انتظامی شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، افزود: این امنیت به راحتی به دست نیامده و فداکاری‌های فراوانی در این زمینه توسط نیروهای مسلح ما صورت گرفته است.
امام جمعه خارگ تصریح کرد: اقدامات بسیار مناسبی توسط این نیرو در حوزه تأمین امنیت جزیره خارگ صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

شاخص‌های امنیتی خارگ بالاست
ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه نیز در این مراسم اظهار داشت: سبزپوشان مقتدر نیروی انتظامی در جزیره خارگ اقدامات بسیار مناسب در حوزه محیط پیرامونی جزیره داشته‌اند که شایسته تقدیر است.
وی افزود: با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط نیروی‌های مسلح مستقر در خارگ شاخص‌های امنیتی این جزیره بالاست و نشان از عزم خادمان ملت در این عرصه است.
بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه شهدا محور وحدت هستند تصریح کرد: کشور امروز بیش از پیش نیاز به انسجام و اتحاد دارد. همدلی و همزبانی راه برون رفت از مشکلات است.
 
پایش تصویری در خارگ ضروری است
یوسف وطن رئیس شورای شهر خارگ نیز در ادامه اظهار داشت: محور و زیر ساخت توسعه در هر مکان قبل از سرمایه گذاری و توسعه، امنیت است.
وی افزود: با همت جهادی نیروهای خدوم نیروی انتظامی در این جزیره امنیت بالایی در جزیره بر قرار است، این امنیت روانی در سطح جامعه قابل مشاهده است.
رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: پایش تصویری یکی از موارد مورد نیاز و ضروری در سطح جزیره است.

همدلی مردم و پلیس در خارگ
سرهنگ سید جبار موسوی فرمانده نیروی انتظامی خارگ در ادامه افزود: پلیس امروز، یک پلیس جامعه محور و پلیس مردمی است. اعتماد مردم بزرگترین سرمایه پلیس است.
وی افزود: امروز شعار پلیس، باهم برای امنیت و سلامت است، پشتوانه مردمی دلگرمی و باعث سرافرازی پلیس است.
 
فرمانده انتظامی خارگ تصریح کرد: برقرار امنیت با وجود مردم و هم افزایی مردم محقق خواهد شد. اگر امروز امنیت خوبی در جزیره برقرار بوده، بی شک از همدلی و هم افزایی مردم و پلیس است.

منبع: مهر


کد مطلب: 128958

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128958/امنیت-مطلوب-قطب-صادرات-نفت-کشور

نفت ما
  https://www.naftema.com