۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۱۲۹۰۵۶

خبرهای خوب برای سهامداران شپنا  

مدیر مالی پالایش نفت اصفهان از نهایی شدن تجدید ارزیابی شپنا از محل زمین تا دو ماه آینده خبر داد.
پالایش نفت اصفهان
پالایش نفت اصفهان
 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   صرامی با تاکید بر اینکه روند عملکردی پالایش نفت اصفهان مثبت است، گفت: گزارش عملکرد 6 ماهه شپنا احتمالا امروز یا فردا منتشر خواهد شد که حاوی خبرهای خوبی برای سهامداران است.
وی با تاکید بر اینکه روند گزارش نیمه اول امسال مثبت بوده است، گفت: بر اساس برنامه ریزی ها برای 6 ماهه دوم سال شرایط بهتری خواهیم داشت.
وی در خصوص آخرین وضعیت تجدید ارزیابی پالایش نفت اصفهان از محل زمین گفت: کار کارشناسی این افزایش سرمایه انجام شده و گزارش‌های آن به زودی منتشر می‌شود. پس از آن برای اخذ مجوز حسابرس سازمان بورس و برگزاری مجمع اقدام می‌کنیم .
صرامی با تاکید بر اینکه رقم این تجدید ارزیابی هنوز مشخص نشده ، گفت: هیچ عدد و رقمی را فعلا نمی‌توان اعلام کرد تا زمانی که کار کارشناسی به اتمام برسد.
وی با تاکید بر اینکه فعلا گام اول تجدید ارزیابی از محل زمین است، گفت: برای تاسیسات و تجهیزات نیز برنامه‌ریزی‌هایی داریم که باید با کار کارشناسی دقیق تری انجام شود چرا که باید از این محل هزینه استهلاک هم در نظر گرفته شود.
وی در ادامه تاکید کرد: شپنا سهم ارزشمندی است و پروژه‌های خوبی دارد.به خصوص پروژه تصفیه دیزل سال آینده به مدار تولید می‌آید و منافع آن را سهامداران بنیادی که صبوری کرده‌اند خواهند برد. این پروژه بسیار بزرگ است و مراحل نهایی را طی می کند.سهامداران بدانند در بازار سرمایه با نگاه بلند مدت و سرمایه‌‌گذاری در سهام بنیادی همیشه می‌توانند سود خوبی شناسایی کنند.

منبع: همفکران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ugd
همین آقای ص.... و ا....... شپنا را خراب کردند و برعلیه این همه سهامدار فعالیت می کنند. آقایان ا...... و ص..... شما آدمهای ضد ملی هستید و این پولها خوردن ندارد.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی