۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۲۹۰۹۰

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۳۰

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد افزایش به 1915 دلار و 75 سنت رسید. اوایل امروز قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسیده بود.
طلا
طلا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در حالی که خوش بینی نسبت به احتمال دستیابی به توافقی بر سر بسته محرک مالی جدید قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موجب تحت فشار قرار گرفتن ارزش دلار شده و اشتها برای خرید طلا را بالا برده است، قیمت فلز زرد امروز شاهد افزایش بود.
  قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد افزایش به 1915 دلار و 75 سنت رسید. اوایل امروز قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسیده بود. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.27 درصد افزایش به 1920 دلار و 60 سنت رسید.
در حالی که دونالد ترامپ گفته به رغم مخالفت حزب جمهوری خواه مایل است با یک بسته محرک مالی بزرگ موافقت کند، کاخ سفید و دموکرات های کنگره یک قدم به توافق بر سر بسته محرک مالی جامعه نزدیک تر شده اند. به گفته یکی از دستیاران نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، گفت وگوها قرار است امروز ادامه یابد.
انتشار این خبرها ضمن بالا بردن اشتها برای ریسک پذیری، سبب رسیدن شاخص ارزش دلار به پایین ترین رقم یک ماه گذشته شده است. مارگارت یانگ، استراتژیست موسسه دیلی اف ایکس در این باره گفت: «کاهش ارزش دلار عامل اصلی رشد قیمت طلا بوده است.»
به دنبال شیوع کرونا، بانک های مرکزی جهان به شکل بی سابقه ای به چاپ پول و کاهش نرخ بهره روی آورده و سبب شده اند قیمت طلا در مسیر ثبت بهترین عملکرد سالانه طی یک دهه گذشته قرار گیرد.
اما قیمت طلا طی چند جلسه گذشته نوسان محدودی داشته و در نزدیکی رقم 1900 دلار در نوسان بوده، زیرا سرمایه گذاران در انتظار مشخص شدن تکلیف بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای