۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۱۲۹۱۶۵

اخراج مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت از برکناری و بازداشت مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان که در درگیری دیشب رفتار منفوری داشت، خبر داد.
وزارت نفت
وزارت نفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   کسری نوری مدیر گل روابط عمومی وزارت نفت  در خصوص جزئیات درگیری در پالایشگاه نفت آبادان گفت:درگیری  میان مامور حراست پالایشگاه آبادان و یک زن جوان آن هم به دلیل اختلافات شخصی رخ داده است.
او ادامه داد:در تحقیقات اولیه مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت اضافه کرد:در حال حاضر مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان به خاطر رفتار منفور خود بازداشت و برکنار شده است.
نوری گفت:در حال حاضر دادستانی آبادان در این خصوص ورود پیدا کرده و تمامی اتفاقات در حال بررسی است و وزارت نفت در این زمینه ورود نمی‌کند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد:ماجرای درگیری مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و این موضوع در حال بررسی است.

منبع:باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی