کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز پیش ‎ثبت‎نام غرفه‎های نمایشگاه نفت

23 بهمن 1397 ساعت 11:18

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،مدیر بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از آغاز پیش ثبت نام این نمایشگاه از 18 بهمن خبر داد.
محمد ناصری، مدیر بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با NIOC با اشاره به آغاز پیش ثبت نام این نمایشگاه، گفت: پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران از روز پنج شنبه 18 بهمن ماه در سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی www.iran-oilshow.ir آغاز می شود و آخرین مهلت روز پنج شنبه 25 بهمن ماه خواهد بود. وی افزود: هدف از پیش ثبت نام، شناسایی شرکت های متقاضی و برآورد میزان درخواست متقاضیان است و ثبت نام اولیه به هیچ عنوان به معنی ثبت نام قطعی متقاضیان نخواهد بود؛ ثبت نام اولیه الزامی بوده و پس از تاریخ تعیین شده ستاد برگزاری امکان ثبت نام متقاضیان را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت. ناصری در توضیح روند ثبت نام شرکت ها، گفت: پس از ثبت نام اولیه، ستاد برگزاری نسبت به بررسی نوع فعالیت شرکت های متقاضی اقدام می کند و در صورتیکه نوع فعالیت متقاضی ارتباط مستقیم با موضوع نمایشگاه داشته باشد ، با ارسال ایمیل امکان ثبت نام قطعی برای ادامه ثبت نام متقاضی تائید شده فراهم خواهد شد. رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: ستاد برگزاری متراژ غرفه درخواست شده از سوی متقاضیان تائید شده را با توجه به محدودیت های سالن های تحت پوشش و درخواست ها مورد بررسی قرار می دهد و براساس ظرفیت سالن ها متراژ تخصیص داده و یا تعدیل می شود. جانمایی نهایی غرفه ها، توسط ستاد برگزاری انجام خواهد شد و موقعیت و سالن قرار گیری هر شرکت پس از نهایی شدن از طریق سایت قابل رویت خواهد بود. سهراب عظیمی خواه، مدیر اجرایی نمایشگاه صنعت نفت نیز در این زمینه گفت: پس از ارسال تائیدیه از سوی ستاد و اعلام متراژ قطعی، متقاضی باید براساس متراژ اعلام شده فرآیند ثبت نام را تکمیل و براساس پیش فاکتور ارسال شده از سوی سایت، نسبت به واریز وجه مذکور طی مدت 72 ساعت به حساب شرکت ملی نفت ایران اقدام کند. وی با اشاره به اهمیت صحت موارد اعلام شده در هنگام ثبت نام، اظهار کرد: درصورتی که شرکت ها، ثبت نام ریالی انجام دهند و پس از بررسی ستاد برگزاری، عدم صحت ریالی بودن متقاضی مشخص شود، نام شرکت مذکور از لیست شرکت های حاضر در نمایشگاه حذف خواهد شد؛ شرکت های ایرانی متقاضی غرفه ارزی و ارزی-ریالی (نمایندگی های شرکت های خارجی و یا شرکت های دارای برند خارجی) توجه داشته باشند که پیش ثبت نام بخش داخلی ارزی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز از روز پنج شنبه 18 بهمن ماه همزمان با سایر شرکت های داخلی ریالی آغاز می شود. عظیمی خواه تشریح کرد: کلیه فرآیندهای ثبت نام تنها از طریق سایت  www.iran-oilshow.ir و ایمیل درج شده در آن صورت می گیرد و مراجعه حضوری نماینده شرکت ها به ستاد امکان پذیر نخواهد بود.
بر اساس این گزارش، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 11 تا 14 اردیبهشت ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.


کد مطلب: 111441

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/111441/آغاز-پیش-ثبت-نام-غرفه-های-نمایشگاه-نفت

نفت ما
  https://www.naftema.com