۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۱۱۵۲۲۴

درباره ما

 آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" با شعار"نفت ما حق ماست" با تلاش گروهی ازاساتید ،متخصصان و روزنامه نگاران حوزه نفت کشور وبا هدف ارتقای دانش عمومی و تخصصی حوزه نفت و به منظور ارایه تحلیل ها ،گزارش ها و اخبار دقیق و موثق راه اندازی شده است.

"نفت ما" هیچگونه وابستگی سیاسی و جناحی ندارد و با اتکا به قانون جمهوری اسلامی ایران و برای حفاظت و ارتقای منافع ملی از سال 91 کار حرفه ای خود را به عنوان سایت مرجع در حوزه نفت ،گاز ،پالایش و پتروشیمی آغاز کرده است.

آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" آمادگی دارد تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، زمینه مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به جهادگران عرصه نفت و انرژی کشور و همچنین عموم مردم فراهم آورد.

"نفت ما" همچنین در تلاش است تا با ایجاد محیطی مطلوب تعاملی دو سویه با مخاطبان عزیزایجاد نماید و آمادگی دارد نظرات مخاطبین محترم را بی کم و کاست منتشر نماید،البته بدیهی است از انتشار نظراتی که حاوی توهین، تهمت و افترا به اشخاص حقیقی و حقوقی  باشد و یا  هدفشان دروغ پردازی ها و سیاه نمایی های مغرضانه علیه نظام گرانقدر جمهوری اسلامی  ایران باشد معذور است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی