کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی " نفت ما " ؛

آیا سامانه ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت هم سرنوشت آزمون استخدامی سال 96را پیدا می کند؟؟

10 شهريور 1398 ساعت 11:19

اگر واقعا بنا نیست نیرویی جذب شود چرا سامانه ای راه اندازی می شود و اگر بنا جذب نیرو از طریق این سامانه هست چرا امکان ثبت نام در آن وجود ندارد؟؟   


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  وزارت نفت اخیرا اعلام کرده که سامانه ای جهت ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی در راستای استخدام 500 نفر راه اندازی کرده است. متعاقب این خبر، داوطلبان از زمان اعلام خبر تا کنون که حدود دو ماه است، هر چه تلاش کرده اند به در بسته خورده اند چون موفق نشده اند در این سامانه فشل ثبت نام کنند.

این در حالیست که یکی از کانال های زرد حوزه نفت از ثبت نام 2000 نفر در این سامانه خبر می دهد که جای بسی تامل است ، چگونه سامانه ای که امکان ثبت نام در آن نیست 2000نفر (شاید خودی) در آن ثبت نام کرده اند. 

اگر کسی در خارج از دسترس بودن این سامانه تشکیک دارد می تواند امتحان کند و بصورت صوری اقدام به ثبت نام در این سامانه نماید و ببیند امکان پذیر هست یا نه .

بنا به پیام کاربران امکان تکمیل مراحل ثبت نام در این سامانه از ابتدای شروع ثبت نام وجود دارد و از مرحله ارسال مدارک ثبت نام به بعد با خطا (عکس پیوست) مواجه می شوند.

اگر واقعا بنا نیست نیرویی جذب شود چرا سامانه ای راه اندازی می شود و اگر بنا جذب نیرو از طریق این سامانه هست چرا امکان ثبت نام در آن وجود ندارد؟؟   

لذا با توجه به اینکه این سامانه سر کاری است، وزارت نفت باید از همه داوطلبان عذرخواهی کرده و نمک بر زخم جوانان تحصیل کرده بیکار نریزد.


کد مطلب: 116788

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/116788/آیا-سامانه-ثبت-نام-فارغ-التحصیلان-دانشگاهی-وزارت-نفت-هم-سرنوشت-آزمون-استخدامی-سال-96را-پیدا-می-کند

نفت ما
  https://www.naftema.com