۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۱۸۰۶۷
تکمیلی / اختصاصی"نفت ما"؛

صادق آبادی به اراک می رود + تکمیلی

گفته می شود یکی از دلایل اصلی سفر صادق آبادی به اراک و دیدار با آیت الله دری نجف آبادی ، خصوصی سازی پالایشگاه شازند می باشد.
صادق آبادی
صادق آبادی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، قرار بود امروز علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت  در امور پالایش و پخش به منظور دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عازم شهر اراک شود اما در دقیقه نود برنامه سفر خود به اراک را لغو و عصر امروز  حجت الاسلام کافی را راهی این شهر کرد تا ضمن رایزنی با مقامات استان مرکزی در زمینه خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی شازند و جلب نظر آنها ، از علیرضا امین به عنوان جایگزین علی اکبر میرقادری در آبادان پرده برداری نماید .
 
 این در حالی است که روز گذشته در طی حکمی از سوی علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش غلامحسین رمضانپور مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی شازند شد. 

 گفته می شود یکی از دلایل اصلی سفر صادق آبادی به اراک و دیدار با آیت الله دری نجف آبادی ، خصوصی سازی پالایشگاه شازند بوده است.

پیش از این مسئولین و نمایندگان استان مرکزی بارها مخالفت خود را با خصوصی سازی این پالایشگاه اعلام کرده اند.

موضوع خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی شازند تا آنجا برای متولیان خصوصی سازی در پالایش و پخش و وزارت اقتصاد اهمیت یافته که مسولین مربوطه دست به دامان بزرگان استان و جلب نظر آنها شده اند . 

ناظران اقتصادی معتقدند با توجه به مشکلات و پیامدهای منفی حاصل از خصوصی سازی های گذشته در استان مرکزی ، جلب نظر مقامات استان در این مقطع زمانی به سادگی امکانپذیر نخواهد بود . 

در همین رابطه "نفت ما" با علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و یکی از مخالفان جدی خصوصی سازی این پالایشگاه  گفت و گویی تفصیلی انجام داده است که به زودی منتشر خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


داد بی داد
صادق آبادی خودش معلوم نیست چجوری به اینجا رسیده حالا میخواد واسه خصوصی سازی هم تصمیم بگیره؟!!
احتمالا باز هم پای مفت فروششی پالایشگاه شازند در میان است امیدواریم پیشانی صنعت اراک به راحتی بدست نااهلان نیفتد
مشتی
احسنت به نفت ما
رضا
پیامد خصوصی سازی در چند شرکت تولیدی نیشکر ، هپکوو.........مشیهود است خدا بداد دل ما مردم برسه .....
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی