کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاصی " نفت ما " ؛

بازداشت مدیر عامل سابق شرکت ملی حفاری

30 آذر 1398 ساعت 10:42

مدیر عامل سابق شرکت ملی حفاری ایران که سابقه سوء استفاده از بیت المال را در کارنامه خود دارد ، اخیرا به محاکم قضایی احضار و با قرار وثیقه چند میلیاردی آزاد شده است.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  موارد اتهامی وی همچون سوء استفاده از بیت المال در خصوص خرید دکل های حفاری، بحث مدرک جعلی کارشناسی ارشد، و غیره می باشد.

وی دارای پرونده های متعدد در تهران، اهواز و سازمان بازرسی کل کشور می باشد که هم اکنون سیر مراحل قانونی پرونده در حال اجراست.

اقدام نهادهای قضایی و امنیتی در ورود به این پرونده جای تقدیر و تحسین دارد که به فساد در نفت توجه ویژه داشته و انتظار عمومی از این نهادها اینست که هر کس با هر سمت و هر عنوانی به بیت المال دست درازی کرده باشد، هرچه سریعتر برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

پیشتر مدرک تحصیلی جعلی وی رسانه ای شده بود و قطعا حقوق هایی که از بیت المال با عنوان کارشناس ارشد به ایشان پرداخت شده و همچنین حکم بازنشستگی و به کارگیری چندباره ایشان با مدرک کارشناسی ارشد ارائه شده، مصداق فساد مالی بوده و جفای در حق پرسنل خدوم، شریف و زحمتکش صنعت نفت بوده است و باید حراست وزارت نفت و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قبل از نهادهای قضایی و امنیتی در این قضایا ورود می کرد.
 


کد مطلب: 119204

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/119204/بازداشت-مدیر-عامل-سابق-شرکت-ملی-حفاری

نفت ما
  https://www.naftema.com