۵
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۲۰۱۰۸

رد صلاحیت یار غار وزیر نفت

بهروز نعمتی ؛ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس برای انتخابات اسفند ماه سال جاری از سوی شواری نگهبان رد صلاحیت شد .
بیژن زنگنه و بهروز نعمتی
بیژن زنگنه و بهروز نعمتی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، رد صلاحیت وی به دلیل عدم التزام به نظام و قانون اساسي طبق بند 2 ماده 28 قانون انتخابات عنوان شده است .

نعمتی در جریان استیضاح های مکرر بیژن زنگنه در مجلس، با لابی گری های متعدد امضای نمایندگان را برای استیضاح باطل  و عملا روند استیضاح را در نطفه خفه می کرده است.

این اقدام شورای نگهبان را باید مورد تقدیر قرار داد که به دور از سیاسی کاری نمایندگانی که اصلح هستند را به مردم معرفی می کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نان به نرخ روز خور یعنی ایشون
بار خودش را بست با استخدام در نفت
بهروز نعمتی
همین .... خوریها را کردی که امروز محکوم شدی
بهروز نعمتی یار غار بی‌ژن زن‌گنه نیست یک دلال آفتاب پرست است همین....
باسلام
واقعا این فرصت طلبان فاسد چرا باید امکان حضور در مراکز دولتی آنهم جای مهمی چون نفت را بیابند. اینان که وفق بند 2ماده 28 عدم التزامشان به نظام و قانون اساسی بر نهادی چون شورای نگهبان محرز شده، چگونه با لابی و حمایت افرادی فاسدتر از خودشان بازهم به مناصبی گمارده میشوند. این تناقضی آشکار با وصیت بنیانگذار فقید انقلاب امام(ره) ندارد. آیا نفت زباله دانی برای تجمیع ناکارآمدان و فاسدان شده است. کسانی مثل محمدزاده که راه آهن را تخریب کرد و برکنار شد، یا کرامتی که هپکو را به این وضع اسفبار کشید و برکنار شد، یا کرباسیان استیضاح و برکنار از وزارت اقتصاد شده، یا فلاحيان برکنار شده از معاونت برق و انرژی وزارت نیرو، یا..... دهها نفر از بی کفایت ها که گرد استاد رانت و فساد (همچون کرسنت، استات اویل، دیواندری، توتال درج فاز 11و..... و اخيرا هم که رد پای انصاری آخرین مدیرعامل نفت در حکومت طاغوت و نمازی ها و....) جمع شدند تا تخریب این صنعت را صدچندان کنند. چیزی که از همه بیشتر شک برانگیز شده است اینکه چرا نهادهای نظارتی ورود نمیکنند و یا این چنین افرادی را برای مشاور و دستیار و معاون و مدیرعاملی تایید می‌کنند؟؟؟؟!!!!! مفهوم و ملاک تایید صلاحیت برای احراز سمت چیست؟؟؟!!! مگر می‌شود نهادی وقت بگذارد و بررسی کند و نتایج رد صلاحیت را علنی اعلام کند و دیگر نهادها بدون توجه به این نتایج، همان فرد را تایید کنند؟؟!!! مگر نباید کسانی که به این افراد مسئولیت واگذار می‌کنند و برایشان حکم انتصاب می‌زنند را محاکمه کنند؟؟!!!
بخدا کارکنان خدوم و دلسوز نفت بارها تنفر و برائت خود را از تیم بی کفایت مدیریتی حاکم بر این صنعت اعلام داشته اند و توهم ژنرال مأبانه آنها را به چالش کشیده اند و اکنون همه می‌دانند که این تیم نابلد، رانت خوار حتی لیاقت سرباز صفری در نفت را هم ندارند، و امثال نعمتی ها و برخی متشابهان ایشان در کمیسیون انرژی و برنامه بودجه مجلس نیز جز بدبختی بیشتر برای این صنعت چیزی به ارمغان نداشته اند. ‌
مجاهد
دروغگو ترین و دجال ترین ادمی که تا حالا دیده بودم.ن..... بود
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی