۳
۱۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۲۸۱۱۳
حمایت های نعمتی از زنگنه بی دلیل نبود!؟ 

پاداش حمایت های بهروز نعمتی از زنگنه پرداخت شد 

بهروز نعمتی که از او به عنوان سوگلی وزیر نفت یاد می شود،عزیز دردانه ای است که توانسته در سن ۴۸ سالگی در سال ۱۳۹۵ و تقریبا  زمانی که نمایندگان مجلس کمر همت برای استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت را بسته بودند راهی وزارت نفت شود. 
پاداش حمایت های بهروز نعمتی از زنگنه پرداخت شد 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   پیشتر رسانه های مختلف در خصوص استخدام نماینده های مجلس در وزارت نفت مطالبی را منتشر کردند اما هربار با واکنش روابط عمومی وزارت نفت مواجه شد. 


 یکی از چهره‌های ذوب در وزارت زنگنه، کسی نیست جز بهروز نعمتی که بیشترین سفر خارجی را با زنگنه داشته‌است. او مدام در مجلس از وزیر نفت حمایت می‌کرد و به پاس این حمایت‌ها حقوق‌بگیر نفت شد. 
 
نعمتی که سخنگوی هیات رییسه مجلس در دوره پیشین بود در جریان استیضاح های مکرر بیژن زنگنه در مجلس با لابی گری های متعدد امضا نمایندگان را برای استیضاح باطل و عملا روند استیضاح را در نطفه خفه می کرده است، اما امروز می خواهیم به چرایی این حمایت ها از زنگنه بپردازیم. 
 
بهروز نعمتی متولد ۱۳۴۷ در اسدآباد همدان است. وی پیشتر نماینده تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بوده و در دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندهٔ اسدآباد از استان همدان در مجلس حضور داشت، اما با درایت شورای نگهبان به دلیل عدم التزام به نظام و قانون اساسی از راهیابی به مجلس دوازدهم بازماند. 
 
بهروز نعمتی که از او به عنوان سوگلی وزیر نفت یاد می شود،عزیز دردانه ای است که توانسته در سن ۴۸ سالگی در سال ۱۳۹۵ و تقریبا  زمانی که نمایندگان مجلس کمر همت برای استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت را بسته بودند راهی وزارت نفت شود. 
نعمتی در بدو استخدام در وزارت نفت ، به عنوان نیروی رسمی معرفی می شود که بر خلاف نص صریح قانون است چرا که در حالت معمول و قانونی نفر برای رسمی شدن ابتدا باید ۳ سال به صورت قراردادی و بعد از آن ۲ سال به صورت پیمانی سپس با گذراندن مصاحبه های مختلف و رضایت کامل رسمی می شود. 
 
از عجایب دیگر استخدام نعمتی این است که در کمال ناباوری و بهت  هفت پایه شخصی را به صورت برق آسا و تنها در شش روز ترفیع می گیرد. 
 
اما نکته جالب این است که نعمتی در سال های ۹۵ تا ۹۷ که در صنعت نفت حضور نداشته ارزیابی شایستگی A  یعنی بالاترین ارزیابی را دریافت کرده است! 
ماجرا آنجا غم انگیزتر می شود که با نگاه اجمالی به تاریخ ترفیعات داده شده  در نهایت بهت متوجه می شویم که نعمتی در سه روز تعطیل کاری پایه های A  و B و C را دریافت کرده! 
 
لیست ترفیعات برق آسای بهروز نعمتی زیر سایه وزارت شیخ الوزرا بیژن زنگنه؛ 
یکشنبه ۹۵/۰۹/۲۱ پایه شخصی ۱۴ 
دوشنبه ۹۵/۰۹/۲۲ پایه شخصی ۱۵ 
سه شنبه ۹۵/۰۹/۲۳ پایه شخصی ۱۶ 
چهارشنبه ۹۵/۰۹/۲۴ پایه شخصی ۱۷ 
*پنجشنبه ۹۵/۰۹/۲۵ پایه شخصی A* 
*جمعه ۹۵/۰۹/۲۶ پایه شخصی B* 
*شنبه ۹۵/۰۹/۲۷ پایه شخصی C*(تعطیل بخاطر تولد رسول اکرم!) 
 

نعمتی در مصاحبه ای که به نقل از او در فروردین۹۸ منتشر شده بود به صراحت گفته بود که از وزارت نفت ماهانه ۱۳ میلیون تومان حقوق میگیرد اما هیچگاه به چگونگی استخدام و اینکه چطور و بر چه اساس و معیاری به سرعت پله های ترقی را طی کرده توضیحی ارایه نکرده است! 
 
اما نکته جالب  و مشترک در میان افرادی که راهی وزارت نفت شدند، این است که همه آن‌ها طی سال‌های گذشته هرگاه انتقادی به زنگنه وارد می‌شد، به میان می‌آمدند و از او دفاع جانانه‌ای می‌کردند. با زنگنه به سفرهای خارجی می‌رفتند و برای خوشامد مقام عالی وزارت، مصاحبه می‌کردند. شدت این مصاحبه‌ها به قدری فراوان بود که به «مصاحبه‌های استخدامی» معروف شده بودند. 
 
حال با گذشت چند سال پرده کنار رفته و علت این حمایت ها از بیژن زنگنه وزیر نفت مشخص می شود ، اینکه چرا هربار زنگنه برای استیضاح به مجلس می رفت و با روی گشاده و خندان بر میگشت بر همگان روشن است!!


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شهروند ایرانی
با سلام مرجع ارسال مستندات جهت تحقیق و تفحص از وضعیت تحصیل اراضی درامورحقوقی .شرکت ملی گاز ایران وشرکت های زیر مجموعه ان از جمله رئیس شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و متصدیان حقوقی آن وهمچنین امور خصوط لوله های گاز لوپ و ۵۶ اینچ سراسری دراستان کهگیلویه و بویراحمد و بختیاری و نورراباد ممسنی فارس کجاست؟ پیگیری کیست تا مستندات محکمه پسند در رابطه با پرداخت های غیرقانونی از بیت المال بدون احراز مالکیت به اشخاص که جنبه مجرمانه دارد و تصرف در اموال و وجوه عمومی .اختلاس و...مربوط به اییستگاههای تقویت فشارگاز از نوراباد ممسنی تا پتاوه شهرستان دنادراستان کهگیلویه و بویراحمد و تاپل کله اصفهان با چه مقام رسیدگی ننده ای استادرس بدهید ارسال شود.تا عملکرد زنگنه و زیرمجموعه ان محرز ومورد بازخواست قرار گیرد و پاسخگوی عدم نظارت بر مجموعه خود درسالیان دراز باشدبا تشکر
درودبر نفت ما
خداوند حافظ شما باشد
از اینکه چاپلوسان زمانه را معرفی می کنید برای آگاهی مردم خوب است
کارمند
امیدوارم مجلس جدید کار زنگنه را یکسره کند او بایستی محاکمه شود.
آگاه
بگو چرا صندلی به صندلی تو مجلس لابی میکرد
نه این مجلس توان استیضاح آن پدرخوانده را دارد و نه استیضاح برای جنایات او کافی است.ای کاش آقای رئیسی شخصا این مفسد را به محکمه می برد.
امجدی
چیزی که این روزاا به وفور یافت میشود چاپلوسی است،برای آن هم بهایی پرداخت میشود...
سوگلی دربار زنگنه بوده
وزیری که فرزندانش در خارج از کشور باشند همین میشود که صنعت نفت درجا می زند
همراه
واقعا اگر چنین حکم استخدام وپرداخت مزایای شغلی بر خلاف ایین نامه ومقررات استخدامی صنعت نفت به ایشان تعلق گرفته است وزیر نفت باید خجالت بکشد واین ظلم اشکاری است به کلیه مدیران وکارکنان نفت که اینچنین تبعیض نا روایی صورت گرفته است واین تخلف از قانون محسوب می شود خدا کند که اینطور نباشد!!!
اگر حرام خورده ای واگذارت به خون شهدا
جواد
همه میخورن بزار نعمتی هم بخورد نوش جانش حداقل مرده
سمیران
خیانت پشت خیانت
این چوپان از دودستگی و اختلاف نماینده های مردم اسدآباد به میدان آمد و توسط چند نفر پولدار بنام شهر حمایت شد و هنگامی که به مجلس راه یافت مردم به او گفتند برای ما کارکن جواب داد من فعلا باید جواب اسپانسرها یم را بدهم چون برایم خرج کرده اند و 4سال بودجه شهرستان را به فنا داد و به لاریجانی ها وصل شد و 4سال بعد شهرستان اورا هو کردند خودش هم گفته بود با اجازه مردم میخوام تهران کاندیدا شوم چونکه لاریجانی قولش را داده بوداسمش را زیر لیست عارف نوشتن و مردم تهران هم به لیست رای دادن
چطور است که فردی در شهرستان خودش هو و بیرون رانده شده چون خائن و مردم فروش بود در پایتخت مملکتی به آنچه می‌خواهد می‌رسد اینست مملکت داری و پارتی و رانت و خیانت خدا ازشون نگذره مخصوصا نعمتی چاپلوسی مردم اسدآباد را کرد بعد که رای گرفت پشت به مردم کرد ور این نعمتی ها فراوان خون مردم را مکیده و از بیت‌المال تغذیه می‌کنند الان هم هزار پست دولتی دارد واگذارشون بخدا و قرآن و اهل بیت علیهم السلام .....
سمیران
زالویی بیش نیست تا کی و کجا آخرش که چی پل صراطی اگر البته باشد که انشالله هست ...و سرب داغ و قیر و قیف براش آماده کردن
ناشناس
اخه چرا ….می گین مگر نمایندهای قبل چه غلطی کردن براتون بازهم دم نعمتی گرم چند ابادی را اسفالت کرد خیابون کشی کرد ذوب اهن رو راه انداخت دیگه نعمتی یارو اومده می گه اقای نعمتی ……به من نمی ده می ره می ده غریبه نعمتی چکار کنه دیگه دمش گرم نعمتی ……..
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی