کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدام تاسف باری که جان کارکنان نفت را تهدید می کند؛

افزایش شمار بیماران کرونایی در پی بی تدبیری مدیرعامل فلات قاره

9 مهر 1399 ساعت 7:37

شوربختانه شرکت نفت فلات قاره در اقدامی قابل تامل و به دلیل عدم تمدید یکی ازساختمان های استیجاری خود در محدوده پارک وی را تخلیه و کارمندان آن را در ساختمان فعلی خود در کوچه تورج جای داده است!


در حالی که وزارت بهداشت نسبت به تشدید موج سوم شیوع کرونا در کشور هشدار داده واز طرفی بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در تهران گزارش شده است و تدابیر خاصی از جمله دورکاری و کاهش حضور کارمندان ادارات صورت گرفته و کشور با این بحران غیر منتظره دست و پنجه نرم می کند اما برخی شرکت ها با بی مبالاتی نه تنها نقشی در مهار این ویروس ندارند بلکه با تصمیمات غلط و خلق الساعه زمینه شیوع بیشتر ویروس کرونا را فراهم می کنند! 
 
همانطور که بر همگان روشن است و بارها از رسانه ها اعلام شده است، یکی از راه های جلوگیری از شیوع این ویروس  رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور  گروهی درفضاهای سرپوشیده است، اما شوربختانه شرکت نفت فلات قاره در اقدامی قابل تامل و به دلیل عدم تمدید یکی ازساختمان های استیجاری خود در محدوده پارک وی را تخلیه و کارمندان آن را در ساختمان فعلی خود در کوچه تورج جای داده است!

جدای از این، ساختمان اصلی بدلیل محدودیت فضا برای کارمندان فعلی خود نیز با تراکم جمعیتی مواجه است و ورود کارمندان جدید از ساختمان استیجاری به ساختمان اصلی باعث ترافیک افراد در این ساختمان شده است! این اقدام ضمن  نارضایتی شدید کارکنان این شرکت باعث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در بین کارکنان ستادی شرکت نفت فلات قاره شده است! 
 
پیگیری های خبرنگار "نفت ما "نشان می دهد که بعد از تخلیه ساختمان استیجاری و مستقر شدن کارمندان در ساختمان اصلی، شیب روند ابتلای کارکنان این شرکت به یکباره افزایش پیدا کرده به طوریکه هم اکنون علاوه بر رییس فناوری ارتباطات و اطلاعات ( ICT ) تعداد ۴۰ نفر دیگر از کارکنان این شرکت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.  
اهمیت نیروی انسانی در سازمان ها بر همگان روشن است اما به درستی می توان ادعا کرد که هنوز جایگاه کلیدی و نقش راهبردی منابع انسانی در افزایش بهره وری و کارآیی سازمانی، ایجاد تعهد و دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان برای بسیاری از دست اندرکاران اجرایی مشخص نشده است. 
 
در دنیای سراسر رقابت امروز سرمایه انسانی برای شرکت ها و سازمان ها مفهومی اساسی یافته و به شدت بر حیات آنها اثر گذاشته است. 
 
به جرات می‌توان گفت که سرمایه انسانی عاملی است که بیش از هر عامل دیگری بر روی رشد و بقای سازمان تاثیرگذار است، اما چگونه است که نیروی انسانی اینچنین برای شرکت نفت فلات قاره کم اهمیت می شود که تعداد ۸۵۰ نفر از پرسنل خود را به بهانه نبود منابع مالی در یک ساختمان جای می دهد در حالی که حتی مالکیت ساختمان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اختیار این شرکت قرار دارد اما خود مستاجر است! 
 
"نفت ما " در راستای رسالت رسانه ای خود آمادگی دارد توضیحات شرکت نفت فلات قاره را در خصوص این بی تدبیری که می رود تا فاجعه ای را برای کارکنان و خانواده های آنها رقم بزند منتشر نماید.


کد مطلب: 128318

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/128318/افزایش-شمار-بیماران-کرونایی-پی-بی-تدبیری-مدیرعامل-فلات-قاره

نفت ما
  https://www.naftema.com