۱۰
۱۲۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۱۲۸۳۱۸
اقدام تاسف باری که جان کارکنان نفت را تهدید می کند؛

افزایش شمار بیماران کرونایی در پی بی تدبیری مدیرعامل فلات قاره

شوربختانه شرکت نفت فلات قاره در اقدامی قابل تامل و به دلیل عدم تمدید یکی ازساختمان های استیجاری خود در محدوده پارک وی را تخلیه و کارمندان آن را در ساختمان فعلی خود در کوچه تورج جای داده است!
شرکت نفت فلات قاره
شرکت نفت فلات قاره
در حالی که وزارت بهداشت نسبت به تشدید موج سوم شیوع کرونا در کشور هشدار داده واز طرفی بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در تهران گزارش شده است و تدابیر خاصی از جمله دورکاری و کاهش حضور کارمندان ادارات صورت گرفته و کشور با این بحران غیر منتظره دست و پنجه نرم می کند اما برخی شرکت ها با بی مبالاتی نه تنها نقشی در مهار این ویروس ندارند بلکه با تصمیمات غلط و خلق الساعه زمینه شیوع بیشتر ویروس کرونا را فراهم می کنند! 
 
همانطور که بر همگان روشن است و بارها از رسانه ها اعلام شده است، یکی از راه های جلوگیری از شیوع این ویروس  رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور  گروهی درفضاهای سرپوشیده است، اما شوربختانه شرکت نفت فلات قاره در اقدامی قابل تامل و به دلیل عدم تمدید یکی ازساختمان های استیجاری خود در محدوده پارک وی را تخلیه و کارمندان آن را در ساختمان فعلی خود در کوچه تورج جای داده است!

جدای از این، ساختمان اصلی بدلیل محدودیت فضا برای کارمندان فعلی خود نیز با تراکم جمعیتی مواجه است و ورود کارمندان جدید از ساختمان استیجاری به ساختمان اصلی باعث ترافیک افراد در این ساختمان شده است! این اقدام ضمن  نارضایتی شدید کارکنان این شرکت باعث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در بین کارکنان ستادی شرکت نفت فلات قاره شده است! 
 
پیگیری های خبرنگار "نفت ما "نشان می دهد که بعد از تخلیه ساختمان استیجاری و مستقر شدن کارمندان در ساختمان اصلی، شیب روند ابتلای کارکنان این شرکت به یکباره افزایش پیدا کرده به طوریکه هم اکنون علاوه بر رییس فناوری ارتباطات و اطلاعات ( ICT ) تعداد ۴۰ نفر دیگر از کارکنان این شرکت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.  
اهمیت نیروی انسانی در سازمان ها بر همگان روشن است اما به درستی می توان ادعا کرد که هنوز جایگاه کلیدی و نقش راهبردی منابع انسانی در افزایش بهره وری و کارآیی سازمانی، ایجاد تعهد و دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان برای بسیاری از دست اندرکاران اجرایی مشخص نشده است. 
 
در دنیای سراسر رقابت امروز سرمایه انسانی برای شرکت ها و سازمان ها مفهومی اساسی یافته و به شدت بر حیات آنها اثر گذاشته است. 
 
به جرات می‌توان گفت که سرمایه انسانی عاملی است که بیش از هر عامل دیگری بر روی رشد و بقای سازمان تاثیرگذار است، اما چگونه است که نیروی انسانی اینچنین برای شرکت نفت فلات قاره کم اهمیت می شود که تعداد ۸۵۰ نفر از پرسنل خود را به بهانه نبود منابع مالی در یک ساختمان جای می دهد در حالی که حتی مالکیت ساختمان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اختیار این شرکت قرار دارد اما خود مستاجر است! 
 
"نفت ما " در راستای رسالت رسانه ای خود آمادگی دارد توضیحات شرکت نفت فلات قاره را در خصوص این بی تدبیری که می رود تا فاجعه ای را برای کارکنان و خانواده های آنها رقم بزند منتشر نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


این چه وضعیه آخه
۵ تا ۵ تا توی اتاق چپوندن همرو
الان برید ببینید اتاق مدیرعامل هم ۵ نفر توی اون اتاق درندشت هستند
همکار فلات
اینایی که منفی گذاشتن یعنی با این رویه موافق هستند؟!!
اینا احتمالا کرونا گرفتن
مشکل اینه که این شرکت نیروی اضافی زیاد داره و تعداد زیادی نیرو بدون اینکه لزومی به حضورشان باشه با پارتی اومدن جا خوش کردن و بعضا مشغول کار چاق کنی و لابی هستند که حضور نفرات متعدد در اتاق مزاحمت درست می کنه و داستان ربطی به کرونا نداره ، با اجاره ده تا ساختمان هم مشکل حل نمیشه ، راهکار تعدیل نیرو در شرکت فلات قاره است .بیکاری ابتکار و داستان پردازی هم میاره .
متاسفم که شما هم مثل زنگنه می گویید ۱۲۰ هزار نفر در صنعت نفت اضافه هستند. اگر فلات قاره اضافه دارد شماها که از بیرون آمده اید برای چی اومدین که اضافه تر بشود.
اتفاقا من بیرون فلات قاره ام و دارم می بینم این وضع را ، شما چی ؟ تو فلات قاره به دنیا اومدی و صاحبشی؟ مشکل فلات قاره همینه که یکسری فکر می کنن حق آب و گل دارن و چون یه ماه اینجا حقوق گرفتن دیگه تا آخر عمر باید اونجا بمونن
از بیرون اومدین یعنی چی؟ شما که از درون اومدین چه گلی به سر فلات زدین... والا
دلسوز شرکت فلات قاره
همش زیر سر بی تدبیری مدیرعامل قبلی آقای بورد هست که اتوبوسی هر چی فامیل و چوپون بود رو آورد توی شرکت به این مهمی و شرکت رو به باد داد.به جای اینکه به همکاران پرتلاش در منطقه فرصت و بها بده!!
محبوبی
شما بفرمائید کدامیک از مدیران عامل غیر از باسلام ،من ۳۷ سال در نفت فلات قاره خدمت کردم و درطول این مدت فقط دومدیر عامل به معنای حقیقی وبا لیاقت دیدم وایشان جناب مهندس جلیلیان و آقائی بودند، در مورد بقیه حرفی نزنم بهتر است.
😮😮😮
آره همون شما حرفی نزنی بهتره. مرد حسابی سی و هفت سال سوار گرده شرکت بودی، بیا پایین دیگه
اینقدر بدم میاد از اینا که تا طرف مدیره پاچه خواریس رو میکنن و همینکه رفت با نهایت حقارت و رذالت پشت سرش حرف میزنن
دو کلمه از ننه عروس
تو این شرایط اقتصادی شما حاصری تعدیل بشی بسم ا...
راست میگه ، این چه کاریه سلمان زاده ، موناکو را تعطیل کرده ، هم ترامپ کرونا گرفت ،هم زنش .خب این چه مسخره بازی در آوردی سلمان زاده .
واقعا سلمانزاده این داستان انتخابات امریکا چیه که میکن داری توش دخالت میکنی؟!!
کلا خودتم فهمیدی چی نوشتی؟ الان سلمان بنده خدا چی باید بگه؟
واقعا انتظار داری اتاق تو و مدیرعامل مثل هم باشه?
بوق
کلا نیروی انسانی در نفت هیچ اهمیتی نداره
نیروی انسانی هیج جا اهمیتی نداره
درسته
امیری
اینقدر بی عرضه هستید که نتونستید یه ساختمان دیگه اجاره کنید بی عرضه هاااا
همه جای دنیا شرکتهای نفتی دارن هزینه هاشونو کات میکنن و حتی تعدیل نیرو میکنن اونوقت تو میگی دوباره قراداد اجاره ده ها میلیارد تومنی تمدید کنند باهوش!
دمت گرم👍👍👍👍
👎👎👎
کاربر
امیدوارم رسانه ی شما به داد این قشر ضعیف برسد
این رسانه زرد به داد ضعفا برسه؟ این خودش از اغنیا پول میگیره نونشو میزن تو آبرو مردم میخوره
👀👀👀😮😮😮
متاسفانه دقیقا همینطوره.نیازی به توضیح مسولان شرکت نیست فقط کافیه مسولین وزارت بهداشت یک بازدید بدون هماهنگی قبلی با مسولین شرکت نفت فلات قاره داشته باشند که وخامت موضوع روشن شود. متاسفانه فضای کم اداری و قرار گرفتن ۴ تا ۵ نفر در اتاقهای کوچک. عدم اجازه دورکاری و ابتلا خاموش پرسنل فاجعه ای به وجود اورده. الن همسر من مبتلا شده به طبع خودم و دختر ۶ ساله مان.
برای بازدید کافیه با واحد نطارت وزارت بهداشت تماس بگیریم
عامرپور
متأسفانه مدتی است در این شرکت بی تجربگی، ناپختگی و بیسوادی موج می زند. فلات قاره ای نمانده است.
چهل خانواده تا الان درگیر کرونا شده اند و روند رو به افزایش.
اگر کسی از این همکاران یا خانواده های ایشان خدای ناکرده از دنیا بروند، مسبب کیست؟
تنها موضوعی که برای این حضرات ارزشی ندارد، منابع انسانی است. وای بر ما که چه کسانی برای ما تدبیر می کنند.
کارمند فلات قاره
وقتی یک بی تجربه و بچه را مدیر یک شرکت با این عظمت می کنند همین می شه
رضا عابدي
همكار محترم سلام
هروقت در مجموعه فلات قاره مشكلي پيش مياد بعضي ها ميگيد ( حيف فلات قاره با مديريت پير و فرسوده) حال كه جوانان آمده اند ميگيد (بچه!!!) به نظر بنده مشكل اصلي فلات شما هستيد (حذب ...) اپيدمي كرونا جهانيست و همه در جهان درگير شدن (اين موضوع ربطي به مديريت (جوان)ندارد )
با آرزوي سلامتي براي همه همكارانم
مدیریت به سن و سال نیست. مهم درایته.
دمت گرم، قربون آدم چیز فهم
درود بر سلمانزاده
درسته
همكار منطقه لاوان
سلام
سن بالاها و ژنرالها رو هم ديده ايم بخصوص مديرعامل سابق نفت فلات قاره كه چه نگرش غيرفني و بدون برنامه اي داشت. بگونه اي كه صرفا با نگاه باندي بدنبال آوردن عده اي نيرو از يك شركت خاص نفتي از جنوب بود. همين نگاه زياد و غلط به شركتهاي به اصطلاح جنوبي و نيروهاي مدعي حاضر در اونها شركت نفت فلات قاره رو به اينجا كشونده! والا زماني كه مديران فلات قاره از خودش انتخاب ميشدند و بشوند بمراتب نتيجه مثبت تري داشته و داره !
داداش تعریفت از بچه رو لطفا مشخص کن. طرف موهاش کلا سفید شده بالای چهل سالشه بازم میگی بچه!!! نکنه اهل این استان همجواری ببم جان
خیلی هم مدیر خوبیه. از سر فلات هم زیاده
۲۰۰ نفر ناقل شده‌اند !!
از کجا میدونید؟!
مگه از همه آزمایش گرفتن؟از کجا فهمیدید۲۰۰نفر ناقل شدن؟!
اونوقت این آمار دقیق رو از کجا آوردی
مدرسی
مدیرعامل، مدیر امورفنی و اکثر اعضای هیات مدیره این شرکت که از اطرافیان نزدیک زنگنه هستند و بدون بک روز سابقه اجرایی در حوزه دریا و یا حتی سایر حوزه های عملیاتی عهده دار مسئولیت مهمترین شرکت تولیدکننده نفت از دریا شده اند. مدیریت امور تولید این شرکت ماه هاست بدون مدیر اداره می شود. مدیران فعلی فلات قاره نماد سیاسی کاری محض زنگنه هستند بطوریکه فردی با کمترین سابقه اجرایی از دفتر وزیر مستقیم عهده دار مسئولیت امور فنی این شرکت می شود. کارکنان این شرکت برای اتمام دوره زنگنه و برچیدن بساط سیاسی کاری ناپخته های فعلی روزشماری میکنند.
آگاه
واقعا گل گفتی این درد کل بچه های دلسوز وبا ریشه و خاک خورده فلات قاره است که با بی تدبیری و بی ادبی مخصوصا مدیر امورفنی که رفتار معمولی سازمانی رو هم بلد نیست داره تیشه به ریشه این شرکت می زنه.
پس میخواستی از اطرافیان تو باشن؟!! حالت خوبه؟ یارو وزیر نفت ایرانه اینجام شرکت نفت فلات قاره ایرانه ها. پس از نزدیکان معتمد و متخصص خودش نگذاره از اقوام و آشنایان سرکار بگذاره؟؟؟ عجب بساطیه ها
نه بابا تو چقد خوب اطرافیان زنگنه رو میشناسی👎
تشریف ببرید اتاق مدیر فنی را ببینید. کاملا میشه داخلش گل کوچیک بازی کرد. شخصی در این اناق مینشینه که تنها ویژگی مثبتش نزدیکی به زنگنه است و یک شبه ره صد ساله را پیموده و کارشناسانی که صدها برابر ایشان سواد و تجربه دارند در اتاقهای شش نفری مشغول مبارزه با جهل مدیران و تصمیمات اشتباه آنها هستند.
مرحبا.زدی تو هدف.این درد دل همه بچه های فلات هست.
بابا تو دیگه چقد حسود و بخیلی!!! رفتی اتاق طرف رو هم متر کردی؟!! نوش جونش لابد لیاش رو داشته. تو هم برو از نزدیکان وزیر شو بهت استادیوم فوتبال بدن. واقعا یه نظراتی میدین اینقدر حقیره آدم چندشش ميشه. آخه رفتی اتاق طرف رو وجب کردی واقعا!!! بعد الان مشکلت اندازه اتاقشه؟
کاشکی لیست نفرات مبتلا به کرونای شاغل در این ساختمان را منتشر می کردید تا معلوم بشه دارید راست می گید .ما تا جایی که داریم می بینیم تعداد مبتلایان اعلام شده مربوط به کل فلات قاره شامل شش منطقه و سه ناحیه است و ساختمان مرکزی یه همچین آماری نداره
سلام كاملا دارن آمار درستي ميدن چه بسا كم هم گفته باشن ، من خودم كارمند امور اداري هستم و تا حدودي از شرايط مناطق و ستاد اطلاع دارم و از لاپوشاني آمار هم خبر دارم خيلي از روسا فكر ميكنن نبايد بيماري كارمندانشون رو اطلاع بدن چون بخاطر موضوع قرنطينه ممكنه كل واحد رو تعطيل كنند چند روز و اونوقت خداي نكرده استخراج نفت بخوابه!! از بخشنامه هاي جديد هم اميدوارم اطلاع داشته باشيد كه درمورد مرخصي مربوط به كرونا فقط١٤ روز مورد تاييد هست و اگر كسي حتي تست ثانويه اش هم مثبت باشه بايد بياد سركار ، چون بقيه ايام براش مرخصي بدون حقوق در نظر گرفته ميشه و دركل ايام بيماري و مرخصي اضافه كاري از نصف هم كمتر درنظر گرفته ميشه بدون توجه به شرايط بيماري و هزينه هاي درمان براي كل خانواده ؛ به نظر من علت افزايش بيماري در فلات نه تنها افزايش جمعيته بلكه اصلي ترينش مصوبه جديد جناب آقاي وزير براي كاهش ايام مرخصي هست .
مطمئنید که باوجود مثبت شدن تست باید بیان سرکار؟ بعید میدونما
نه بابا کی گفته!!! تستت مثبت شد نیا، همه مقررات همینه، خوبه منابع انسانی این همه بخشنامه ابلاغ کرده
👎👎👎👎
بله. بنظرم با آمار صحبت کنید.
کافیه از همه تست بگیرن آمار واقعی معلوم میشه این شرکت که گدا نیست قطعا میتونه هزینه کنه
واقعا بی فکری و نفهمی و‌کج فهمی تا این حد؟
بله قربان گوی محض!
بعد اونوقت تو خیلی فهمیده و سنجیده گو هستی؟
علی
شکوایبه
جناب آقای سلمان زاده مدیرعامل محترم شرکت نفت فلات قاره
سلام
نمیدانم از کجا شروع کنم
روز اولی که شما معرفی شدید بعنوان مدیرعامل، رزومه حضرتعالی را مطالعه کردم متوجه شدم که سابقه و تجربه عملیاتی ندارید ولی به خودم امید دادم که ایشان جوان هستند و جوانی و پویایی ایشان بر بی تجربگی غلبه خواهد کرد
در ابتدای حضور که پروژه های بهسازی و.... یک به یک بخاطر عدم تامین اعتبار تعطیل شدن در حالی که همه فکر میکردن با توجه به اینکه شما منتخب وزیر نفت هستید، کینه جناب زنگنه از فلات قاره کمتر میشود ولی غافل از اینکه شاید شیخ الوزرا، شاگرد خود را فرستاده که ریشه این شرکت را بزند و فلات روز به روز ضعیف تر شد
در اقدامی تعجب برانگیز، تمام مناقصات فلات قاره، لغو گشتند، مناقصات نگهداری، بهسازی و بازسازی سکوها، مناقصات EPCF مشخص نیست چه بلایی سرشان آمد، تمام مناقصات شناورها لغو گردید، مناقصات تدارکات کالا و تامین قطعات لغو گردید و حدود ۶ ماه هست که هیچ مناقصه ای بر روی سایت فلات قاره اعلام نگردیده است و.....
چه برنامه برای آینده فلات قاره دارید آیا به قیمت نابودی فلات قاره میخواهید برای مدیران بالادست خودشیرینی کاهش هزینه انجام بدهید
آیا میخواهید همچون رییس خود شیخ الوزرا از شما بعنوان فردی یاد کنند که میلیون ها دلار به نفت و کشور ضرر زدند
آیا از آخر و عاقبت این تصمیمات خود آگاه هستید
در اقدامی دیگر شروع به تغییر تمام مدیران و روسای ادارات کردید مدیرانی که از جنس فلات قاره و دلسوز فلات قاره بودند مدیرانی که تا زمانی که حضور داشتند کوریوس امیدی بود که بتوانند شما را از عواقب تصمیماتتان آگاه نمایند و یک به یک آنها را جا به جا کردید و افرادی را انتخاب کردید که چاپلوسی شما را انجام دهند و در برابر تصمیمات شما هیچ مخالفتی نداشته باشند و همه آنها سرپرست باشند که جرات هیچگونه اعتراضی نداشته باشند
حال ساختمان موناکو را تحویل دادید و ۱۰۰ نفر پرسنل به ساختمان اصلی شرکت اضافه نمودید که خودش جای تامل دارد شاید با این کارها میخواهید بگویید کاهش هزینه انجام داده آید با ۵ نفر در هر اتاق قرار دادن و عدم رضایت در پرسنل به وجود آوردن و شأن و جایگاه پرسنل را پایین آوردن، کرونا گرفتم ۴۰ نفر جای خود،
بودجه شرکت فلات قاره در زمان شما کمتر و کمتر شد و به جایی رسیده که از فلات فقط یک تصویر باقی مانده است
شاید شاگرد زنگنه آمده است کار ناتمام فلات قاره را در همین مدت کوتاه باقی مانده تمام کند و ریشه این شرکت را بزند کاش گوش شنوایی بود
آنقدر مناقصه مناقصه می کنید آدم شک می کنه یه موقع درصد بگیرید ، نفتی تولید نمیشه که این همخوابه بخواد .تولید که کم میشه ، پول هم کم میشه اگه از این مناقصه ها کن نکنند پول برای حقوقی ماه شما هم نمی مونه
دقيقا درست میگه، وقتی کار خوابیده مناقصه چی
اوووووووووه اینقدر طولانی بود که نمیشد خوند
👍👍👍👍👍
هیچ نظارتی وجود نداره مصوبات وزارت بهداشت فقط روی کاغذه الان پرسنل ستادی بانک اقتصاد نوین با 100 درصد کارکنان تا ساعت 5 عصر یه کله تو اتاقهای کوچیک نشستن اسپیلیتام روشنه
سازمان های دیگه هم همینطوره. ۴۰ نفر تو یه سالن تو دل هم نشستن. نه پنجره ای نه تهویه ای.
خداییش درسته این بانک اقتصاد نوین گندشو درآورده
الان بانک اقتصاد نوین چه ربطی داشت؟
آفتاب لب بوم
دوستان و همکاران عزیزم
به عنوان فردی که از اولین مدیرعامل فلات قاره تا کنون در فلات قاره کار کرده ام و به قول معروف همه رنگش را دیده ام ، خدمت همه همکاران عزیز و ارزشمندم عرض میکنم:
تعارف را کنار بگذارید و واقع بین باشید ، مشکل اصلی جای دیگر است ، نه در فلات قاره.
فلات قاره عضو کوچک(اما بسیار مهم) کشور است ، که متحمل تبعات انبوهی از تصمیمات غلط شده .
فلات قاره ویترین حاکمیت ایران در "خلیج فارس" به حساب می آید و این ویترین نیازمند آرایش و توجه ویژه از جانب دولت است.
اما متاسفانه ...............
متاسفانه چی استاد؟ فرمایشات گهربار را ادامه بدید محضوض میشویم.
فلاتي
متاسفانه
اينكه فلات قاره نياز به توجه و حمايت داره
نه تخريب از بيرون و درون ....
اين ادبيات آب به آسياب دشمنان فلات قاره ميريزه
بخصوص حضرات مدعي و بي دانش شركت خاص جنوب
خوب حقیقت داره دیگه ، ازدحام کارکنان سفارشی و بی تخصص و مدعی در ستاد تهران یک واقعیت انکار ناپذیره.
یعنی ۱۵ طبقه کافی نبود که ۳ تا ساختمان دیگه هم در کنارش باید اجاره کنند و کلی هزینه اضافی به شرکت تحمیل بشه ؟؟؟؟
بعد در مناطق برای تامین بدیهیات مثل غدا و .... دچار مشکل هستیم.
انصاف هم خوب چیزیه
همكار ستاد فلات قاره
با سلام
كارمند فلات قاره هستم با مدرك فوق ليسانس و در آستانه بازنشستگي. دوستان و همكاران محترم ارايه گزارشات و اخبار غير مستند و سياه نمايي از شركت كمكي به رفع مشكلات شما نميكند و نخواهد كرد. و چه بسا دشمنان شركت ريشه دار ، فني و تكنوكرات فلات قاره ايران را خوشحالتر ميكند. شركت نفت فلات قاره ايران هنوز هم دربين بسياري از شركتهاي تابعه نفتي و گازي و حتي در حد وزارتخانه هاي صنعتي شركتي است كه عمدتا از نيروهاي فني و تكنوكراتيك تشكيل شده كه وابستگي خاصي ندارند. اين قبيل اخبار دشمنان و حسودان غيرفني و بيسواد اين شركت را در زدن تيشه به ريشه اين شركت بيشتر تهييج خواهد كرد. در اين مسير غلط بيش از مديران، بدنه سازمان و بخشهاي فني آسيب خواهند ديد. پس بجاي سياهنمايي ضمن حفظ يكپارچگي و ايجاد فضاي همكاري اجازه ندهيد كه مخالفان بزرگترين و فني ترين شركت نفت و گاز دريايي كشور دچار توهم گردند. چنانچه اين مسير ادامه يابد به ضرر همه عزيزان خواهد بود.اين شركت به خواست خدا صرفا با هماهنگي و تلاش و همكاري و رويكرد فني غيروابسته و غير سليقه اي به روزهاي اوج خود باز خواهد گشت.
این که همه اتاقها ۵ نفره هستند سیاه نماییه
انشاالله
آففففففرین
اميري
ساختمان كه سالي بيش از صدميليارد تومن رهنش بود صرفه جويي بزرگي كرد كارمندان نفت به ريخت و پاش مصرف گرايي عادت كردند
به بهانه صرفه جويى با جان مردم بازى ميكنند
هدفشون ایجاد ایمنی گله ایه.
متاسفم که در این نظرات، مشخص است خود افرادی که نسبت به آنها انتقاد شده است پاسخ می دهند و گرنه کل پرسنل از شرایطی که شماها فراهم آورده اید ناراضی هستند.
مگر اینکه خودتان از خودتان تعریف کنید و دفاع کنید.
چرا همه پرسنل را متهم می کنید بیچارگان؟
بچگی شما از همین مشخص است.
کارمندان مستقر در ساختمان استیجاری کارمندان جدید نبودند؛ بلکه، کارمندان رسمی قدیمی حداقل با ۲۰ سال تا بیش از ۳۰ سال سابقه بودند که دو مدیر عامل قبلی فلات قاره به علت بکارگیری فرزندان اقوام و افراد سفارش شده قراردادی آنها را به ساختمان استیجاری فرستادند. حال، چگونه است که این کارکنان فاقد تخصص که با رابطه و بدون ضوابط قانونی وارد شرکت شده اند از ورود کارکنان رسمی که از ابتدا هم در ساختمان اصلی بودند، ناراضی هستند؟
واحد hse با چند نفر رفت و با چند نفر برگشت همه هم تازه وارد کاری با ان چند نفر قدیمی ندارم
فلاتی
بایستی تعدیل نیرو انجام بشه و نیروهای قراردادی را که با پارتی به هر عنوان طی چند سال اخیر به شرکت اومدن پایان کار داد. نزدیک نصف کارمندان ستاد قراردادی هستند. تولید ۸۰۰ هزار بشکه در روز را با نصف این تعداد انجام می شد. حالا کمتر از ۲۰۰ هزار بشکه با دو برابر کارمند!!!
چرا تعدیل نیرو؟ چرا نون مردم رو آجر میکنید؟ پیشنهاد سازنده نبود دیگه؟؟!!!
نفت ما سوابق همه مدیران فنی و اعضای هیات مدیره قبلی و فعلی فلات قاره را منتشر کند تا روسیاهی به زغال و کسانی بماند که یک شبه به برکت تفکر زنگنیسم مدیر شده اند !!
بندری
یکی از مدیران فلات قاره هم کرونایی شده و در قرنطینه می باشد.
ما بچه های امور مسافرت هم بدلیل کرونای یکی از همکاران مجبور به مرخصی اجباری شدیم و الان هیچ کس جایگزین نداریم که کار ما را انجام بدهد
آمار خیلی بالاتر از این حرف ها است.
همه نقاط آلوده شده است.
محبوبی
ابتکار اسکان کارمندان سه مدیریت که در سه ساختمان در خیابانهای حافظ،دکتر بهشتی و رودسر مستقر بودند از شاهکار های مدیر عامل حسنی بود وخدا میداند انگیزه ایشان از انجام این کار چه بوده،بهر حال باید هر چه دعا دارید برای ایشان بکنید.
همكار
ظلمي كه مدير عامل قبلي به اين شركت كرد خاندان قاجار نكرد ، مظفرالدين شاه هميشه مريض فقط فكر آوردن آدم از در و دهاتهاي خوزستان بود ، اين دوستان هم كه فكر تجربه اندوزي هستند ، بله اينجا ايران است
همكار
آقاياني كه نفرات سفارشی رو دستشون رو ميگيريد و مياريد تو شركت ، بدونيد ديگه نوبت خودتونه كه از خودتون مايه بگذاريد نفرات رو ببريد اتاق خودتون ، ديگه نوبت مديرهاست كه اتاقهاشون رو تيغه بكشند ، نكنيد كاري که آبروي همتون بره
جالب
جالب است خود سلمان زاده و عواملش اینجا با گذاشتن کامنت از خود دفاع نادرست می کنند. کار، کار غلطی بود در این شرایط کرونا
راست میگی ، من خودم دیدم حسن روحانی هم داشت کامنت می گذاشت ، نه مثل من و شما بیکارن ، میان کامنت می زارن چون میدونی که کامنتهای منفی تو نفت ما که زیاد بشه سریع عوضشان می کنند
چه قدرتی دارن این کامنت های منفی
همکار فلات قاره
واقعا بی انصافی است در قضاوتها که شیوع موج کرونا در ایران از جمله فلات قاره را به حساب بی تدبیری مدیر عاملی بزاریم‌ که تمام هم‌ و غمش سلامتی کارکنان و حضور در تمام‌جلسات مربوط به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل ویروس در ستاد و مناطق عملیاتی با گستردگی مناطق جغرافیایی خدمت بوده و هست بگذاریم در خصوص عدم تمدید قرارداد ساختمان اجاره ای هم واقعا همه شاهد بودیم که ایشان چه قدر تلاش کردند که این اتفاق نیفته
بیایید منصفانه و نه در جهت راهبری جریانت جناحی خاص به موضوعات نگاه کنیم.
همکار فلات قاره
تعریف پروژه های حجمی در زمان اقای بورد و انعقاد قرارداد که برای جابجا کردن یک پرونده هم ‌با این اوضاع کم‌پولی نفر قراردادی گرفتن و با سیل عظیمی از نیروهای قراردادی و حتی رسمی بیکار که در سالهای اخیر جذب شدند و اکثر از فک و فامیل های اقای بورد فتحعلی و زندی و... بودن باعت شده‌که به مدیر عامل جدید علیرغم تلاشهای زیاد این طور هتاکی بشه واقعا متاسفم
همکار فلات‌
واقعا دو سوم این نیروها مازاد هستند و از اون ‌همکاری که دلش برای تعطیلی مناقصه تنگ شده باید بپرسیم با این وضعیت تولید و فروش نفت چه نیازی به این همه بریز و بپاش هست جز پر شدن‌ جیب پیمانکارانی خاص و البته مجریهای پروژه و ....
همکار بی طرف
بیایید منتقدان عادلی باشیم و کارنامه کوتاه مدت یک مدیر جوان را در حادترین دوره اقتصادی و شرایط خاص کشور با سایر دوره های مدیریتی مقایسه نکنیم
شما ناراحت نشین. کلا ما ایرانی ها عادت داریم همه چیو قاطی کنیم و بی انصافی کنیم.
سلام
واضح است که جابجایی های اخیر، بسیاری از همکاران را در این وضعیت، ناراضی نموده است. اما دلیل این اتفاق، نه بی اهمیتی مدیرعامل و سایر مدیران، بلکه بخشنامه های صرفه جویی ناشی از شرایط خاص اقتصادی است. هرچند تیم مدیریتی به جد به دنبال پیگیری مسئله و رفع معضل هستند.
برخی از همکاران اشاره به ساختمان ملکی خیابان بهشتی کرده اند، لازم به ذکر است پیگیری تخلیه این ساختمان سالهاست که توسط مدیریت منابع انسانی در حال انجام است و مسئله به دوره مدیریت آقای سلمان زاده(حدود یکسال) محدود نمی شود.
اضافه شدن نیروها به صورت قراردادی نیز همانطور که اکثر همکاران بی طرف می دانند به دوره مدیریت جدید مربوط نمیشود.طرح غربالگری پروژه ها نیز به همچنین.
بنابراین بیایید منتقدان عادلی باشیم و کارنامه کوتاه مدت یک مدیر جوان را در حادترین دوره اقتصادی و شرایط خاص کشور با سایر دوره های مدیریتی مقایسه نکنیم.
باید به جای نقدهای کوبنده و دلسرد کننده، راه حلهای قانونی برون رفت از مشکلات را جستجو و ارائه کنیم تا انشاا... همگی در کنار هم به سلامت بتوانیم این دوران سخت را پشت سر بگذاریم.
اختلاف اندازی بین همکاران با عنوان همکاران فلات و انتقالی از سایر شرکتها هیچ کمکی به حل مشکلات نمی کند. همه ما درهر کجای این وزارتخانه و یا کشور که کار کنیم باید با تعهد احساس کنیم دین خود را به مملکت و خون شهیدان ادا می کنیم. امیدوارم به خواست خدا بتوانیم با کمک هم دوباره شرکت را به شرایط آرمانی برگردانیم.
ان الله لا یغیر بقوم حتی یغیر ما بانفسهم
تفرقه انداختن مانع پیشرفت کار و رسیدن به اهداف میشه دوستان
همیشه تو نفت هر مدیری هر تقمیمی میگیره یه عده شروع میکنن یاز مخالف زدن. مخالفتهاشون هم هیچ دلیل و منطق درستی نداره. مدیرعامل فلات هم هر تصمیمی میگیره یه عده از سر دسمنی شروع میکنن حرف های بیهوده زدن. بالاخره یکی باید این تصمیم رو میگرفت و سلمانزاده گرفت.
یعنی الان افزایش بیماران کرونایی فقط لنگ این جابه جایی بود؟ خداییش تیتره زدی؟
این نظر رو که درج نمیکنی نفت ما، اما چقدر پول گرفتی علیه سلمانزاده خبر زدی؟ خجالت نمیکشی؟
این سایت متاسفانه مغرضانه علیه خیلی از افراد موفق مطلب مینویسه.
بعد از مدتها شرکت نفت فلات قاره یه مدیر آدم حسابی و زحمتکش پیدا کرده اونم اینقدر سر هر کاری که میکنه و هر تصمیمی که میگیره نق بزنین تا این بنده خدا رو هم بسوزونین. نفت فلات قاره مثل خیلی از شرکتها و کسب و کارهای دیگه تو این مملکت دچار هزاران مشکل ریز و درشته. باید برا حل این مشکلات که ساختمان هم یکیشه تصمیم گرفت. کاش ما هم به جای اینکه از سر بغض و کینه به هر تصمیمی حمله میکنیم کمی هم فرهنگ سازمانی داشتیم و وقتی تصمیمی توسط مدیریت ارشد گرفته شد تبعیت میکردیم. به کشورهای شرق آسیا نگاه کنید چطور فرهنگ سازمانیشون باعث پیشرفتشون شده. اصلا به همین چهارتا کشور حاشیه خلیج فارس نگاه کنید که همین فرهنگ تبعیت از شیخ و بزرگ قبیله در تصمیم گیری ها چطور باعث شکوفاییشون شده. آخه تا کی باید هر تصمیمی رو برا مدیرا پر هزینه کنیم و هی نق بزنیم و خوراک برا چارتا سایت و سبکه زرد درست کنیم.
ما عادتمون شده آخه.
موصوع کورونا جدیه وبحرانی به جای غرزدن بیاید مثل خیلی ادارات کمیته کارمندی مبارزه با کورونا تشکیل بدیم وحداقل خودمون جدی تر پای کار بیاطم
شوربختانه؟؟؟!!! طرف قرارداد میلیاردها تومنی اجاره یک ساختمان بی مصرف را تمدید نکرده، به جای اینکه ازش تشکر کنن، یه عده که منافعشون رو از دست دادن شروع کردن به حرف بیخود زدن و حمله به مدیرعامل. واقعا هر آدمی در خور شان خودش عمل میکنه. یکی میشه مدیرعامل و بزرگ و یکی هم با نهایت حقارت میره تو این سایت زرد و اون سایت بی ربط حرفای خاله زنکی میزنه.
بنده خدا سلمانزاده، واقعا مدیرعامل مظلومیه
چقدر بدبختن آدمایی که مثل بزدل های ترسو بدون اینکه خودشونو معرفی کنن، میان پای یه خبر علیه مدیرعامل مطلب مینویسن
چی جوری هر روز به محض اینکه مدیر عامل رو میبینید جلوش خم و راست میشید بعد شب میاید علیهش مطلب مینویسید؟
سلمانزاده مدیر عامل جوان و با دل و جرأتی است که اصلاحی که قبلا کسی شجاعت انجامش رو نداشت داره انجام میده
فلات این همه مشکل داره، شما گیر دادی به کرونا!
کارمند فلاتی
با سلام لطفا صدای ما رو به مسئولین شرکت ملی نفت برسونید. کل فلات قاره شیف بندی شده و در هر اتاقی فقط یک نفر حضور دارد، ولیکن واحد قراردادهای فلات قاره صلاح نمیداند این اقدام صورت بگیرد و اجازه نمیدهد از شیف بندی یا دورکاری استفاده کنیم.
خالی نبند
درود بر سلمانزاده
درود بر سلمانزاده بزرگ مرد شریف و پرتلاش. دمت گرم
سلمانزاده مدیرعامل جهادی و زحمتکشیست
زنده باد سلمانزاده
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی