کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحلیل تکنیکال شنفت

مهندس محمد صادقی/کارشناس بازار سرمایه

23 مهر 1399 ساعت 10:00

سهام شرکت نفت پارس با نماد شنفت موفق شد با توجه به روند نزولی دو ماه اخیر بازار سرمایه، روند نزولی خود را بشکند و وارد روند صعودی شود.


 با توجه به این بازگشت و شکل اندیکاتورهای rsi که نشان از شروع رشد از منطقه اشباع فروشنده بوده و همچنین استوکاستیک جهت تایید این فرضیه که شنفت به سمت قله های صعودی در حرکت می باشد را میتوان در نظر گرفت. از طرفی طی روزهای گذشته و با شکست خط روند نزولی و تثبیت بالای خط فیلتر سهم شنفت درحجم های پایین معامله می شود که دلیل آن پولبک سهم شنفت به سمت خط روند و سپس صعود با قدرت می باشد.
 بر اساس تحلیل داده های تکنیکال سهم شنفت در یک یا دو روز آینده کاری سهم افت محسوسی جهت پولبک خواهد داشت و بهترین زمان برای خریداران سهم شنفت و ورود به این سهم خواهد بود. حال با توجه به سطوح فیبوناچی و مقاومتهای بالای سر نقطه کنونی قیمت، می توان گفت که دستیابی به چهار هدف شنفت در مسیر پیش رو ۷۳۷۰۰ ، ۸۳۹۰۰ و ۱۰۴۰۰۰ و در نهایت ۱۵۰ هزار ریال را متصور شد. با توجه به افزایش نرخ فروش روانکارها، افزایش قیمت دلار و همچنین رشد فروش شرکت نفت پارس که هم اکنون در بین دو شرکت برتر در فروش محصولات روانکار است انتظار برای عبور از هدف های اعلام شده دور از ذهن نخواهد بود.
شایان ذکر است که سهم شنفت در روز گذشته ۲۲ مهر(سه شنبه) با قیمت ۵۸۳۰۰ ریال معامله شده است.


 


کد مطلب: 128850

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/128850/تحلیل-تکنیکال-شنفت

نفت ما
  https://www.naftema.com