۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۲۹۶۲۹
محسن رضایی :

غارتگران دیروز نفت؛ خونخواران امروز منطقه شده اند

به گزارش نفت ما ،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشتار حجاج در منا به حیثیت مسلمانان در صحنه جهانی آسیب زده است. زمانی جهان، منطقه ما را به نفت می‌شناخت ولی امروز به خون می‌شناسد. غارتگران دیروز نفت حالا خونخواران منطقه شده‌اند.
همایش «الماس‌های درخشان، میراث داران مقاومت و پایداری» امروز، پنجم مهرماه، با حضور احدی مدیر مؤسسه پیام آزادگان و محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لانه جاسوسی برگزار شد. محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این همایش گفت: تاکنون با مقاومت توانسته‌ایم به پیروزی برسیم در شرایط کنونی که با توطئه دشمنان اسلام در عرصه‌های مختلف روبرو هستیم مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است.

دشمنان در هشت سال دفاع مقدس فهمیدند مقاومت مردمی قابل شکست نیست

وی در ادامه سخنانش افزود: آزادگان بخش مهمی از مقاومت را در جنگ تحمیلی شکل دادند، ما در دفاع مقدس به جای تجهیزات، اراده داشتیم و دشمنان بعد از هشت سال متوجه شدند مقاومتی که از اردوگاه‌های عراق تا  خانه مردم کشیده قابل شکست نیست. در زمان جنگ سپاه بدر را تشکیل دادیم که 40 درصد از آن را مجاهدین و بقیه از احرار بودند در حالی که اسرای ما به تعداد انگشت شماری از اسرای ما تسلیم نیروهای عراقی شدند، گروه گروه از اسرای آنها به ما می‌پیوستند و وارد جنگ با نیروی خود می‌شدند.

غارتگران دیروز ِ نفت؛ خونخواران امروز منطقه شده‌اند/کشتار حجاج در منا به حیثیت مسلمانان در جهان آسیب زده

وی به فاجه کشتار حجاج در منا اشاره کرد و گفت: این حادثه به حیثیت مسلمانان در صحنه جهانی آسیب زده است چرا که زمانی جهان منطقه ما را به نفت می‌شناخت ولی امروز به خون می‌شناسد، روزی شناسنامه منطقه خاورمیانه در دنیا با نفت شناخته شده بود و غارتگران نفت را غارت می‌کردند و حالا همان غارتگران خونخواران منطقه شده‌اند.

رضایی ادامه داد: شش سال است سرزمین سوریه را ناامن کرده‌اند بیش از 10 میلیون آواره در سوریه و همین تعداد در عراق و یمن خانه‌هایشان از دست‌رفته است. در خانه خدا که باید امن‌ترین مکان باشد و در زمان حج که کسی اجازه ندارد، حیوانی را بکشد این حادثه صورت گرفته است. افقی که می‌بینیم افقی خونین است و این عادی نیست. کسانیکه از 70 سال پیش اسرائیل را تشکیل دادند دست روی دست نمی‌گذارند که بعد از انقلاب بیداری اسلامی و انتفاضه شکل بگیرد. برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه جلوی انقلاب و بیداری اسلامی را بگیرند تا جهان اسلام به تمدن تبدیل نشود.

دشمن امروز به نام اسلام تنها هدفش اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان به نام اسلام و دولت‌های اسلامی با استفاده از امکانات کشورهای اسلامی جهان اسلام را ناامن می‌کند و تنها هدفشان این است که شیعه و سنی را به جان یکدیگر بیاندازند. سال‌ها‌ی آینده، سال‌های تعیین کننده‌ای است. مسیر انقلاب اسلامی و جهان اسلام با موانع بسیاری مواجه است؛ بنابراین مقاومت باید ادامه پیدا کند. منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آرش
واقعا این جناب سردار محسن رضایی جز برترین تئورسین های نظامی دنیا هست . مثلا آخرین طرحی که در خصوص جنگ بین ایران و آمریکا داده بود این بود که.... بله بریم آمریکایی گروگان بگیریم بعد پول بگیریم آزاد کنیم....!!!!! یعنی انصافا چنین طرح های نظامی به ذهن ناپلئون میومد؟؟؟؟ اصلا بعد از این حرف کل طرحان نظامی جنگ های اول و دوم جهانی از درون قبر مبارک بیانیه دادند.... هیتلر آدم کش در بیانیه ای که به همین منظور داده بود در پاراگراف سوم خط دوم گفت... محسن تو کجا بودی!!!!!؟؟؟؟ بعد 2 خط بعدیش عنوان میکنه که اگه من 2 نفر مثل محسن داشتم عمرا اگه جنگ جهانی بیش از 4 سال طول بکشید... نه همون ماه اول شکست می خوردم کار تموم میشد دیگه این همه آواره و کشته هم نمی دادیم حاج محسن هم برنده جایزه ی نوبل صلح میشد بخاطر جلوگیری از کشته شدن بی گناهان بیشتر و آواره شدن بیشتر ملت..... کلی بخوام بگم حاج محسن کارش خیلی درست یه چیز تو مایه های احمدی نژاد خودمون البته یه کم بیشتر...!!!!!
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی