کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی نفت ما/دلیل عجله زنگنه در ابلاغ کاهش هزینه های وزارت نفت چه بود؟

کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه ای صادرات نفت ایران!

11 مرداد 1397 ساعت 8:24

واقعیت آن است که صادرات نفت ایران به زیر یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه رسیده است و به عبارتی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت ایران عملا مشتری ندارد و روی دست وزارت نفت مانده است


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، هفته گذشته بیژن زنگنه، وزیر نفت در اقدامی غیرمنتظره بخشنامه ای را در راستای کاهش هزینه های وزارت نفت ابلاغ کرد که برخی کارکنان شرکت های تابعه آنرا دستمایه تمسخر قرار داده و خوردن بیسکوییت را هم جرم دانسته و همدیگر را تهدید به معرفی به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری میکنند!
 اما واقعیت ماجرا چیست؟ واقعیت آن است که صادرات نفت ایران به زیر یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه رسیده است و به عبارتی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت ایران عملا مشتری ندارد و روی دست وزارت نفت مانده است و منطقی هم به نظر میرسد که وزارت نفت به جهت کاهش هزینه ها، بسیاری از هزینه های جاری خود را کاهش دهد اما وزیر محترم نفت قطعا میداند که چه فساد هایی در وزارت نفت و شرکت های تابعه وجود دارد که یکی از آن موارد قطعات نفتی فروخته شده به شرکت های تابعه وزارت نفت است که تقریبا بیش از ۳ برابر قیمت واقعی فروخته می شود .   "نفت ما" طی روزهای آینده برخی از آنها را در جهت کاهش هزینه های وزارت نفت منتشر خواهد کرد اما دست پاچگی وزیر نفت در ابلاغ این بخشنامه چیزی جز کاهش صادرات نفت نبوده است! 
   


کد مطلب: 91815

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/91815/کاهش-یک-میلیون-۳۰۰-هزار-بشکه-صادرات-نفت-ایران

نفت ما
  https://www.naftema.com