۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۱۸۳۴۲

کسانی که کارت سوخت ندارند چه کار کنند؟

با توجه به الزام استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت در تاریخ مقرر کسانی که در سایت دولت همراه ثبت نام نموده‌اند با استعلام در قسمت پیگیری می‌توانند از وضعیت تایید ثبت نام خود اطمینان حاصل کنند.
فایل ویدیو
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  بامداد امروز 24 آبان ماه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای از بازگشت سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این فرآورده نفتی پرمصرف خبر داد. بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه‌ای هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و بهای بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان خواهد بود.

با توجه به اینکه بعضی هموطنان هنوز کارت سوخت خودروی خود را دریافت نکرده‌اند، پاسخ سوالات متداول برای دریافت کارت سوخت المثنی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه شده است:

1- هموطنانی که درخواست المثنی را در سامانه دولت همراه ثبت کرده‌اند برای پیگیری چه اقدامی انجام دهد آیا امکان حذف ثبت نام وجود دارد، امکان پیگیری از سایت GSB وجود دارد؟
پاسخ: با توجه به الزام استفاده از کارت های هوشمند سوخت در تاریخ مقرر کسانی که در سایت دولت همراه ثبت نام کرده‌اند با استعلام در قسمت پیگیری می توانند از وضعیت تایید ثبت نام خود اطمینان حاصل کنند. لازم به ذکر است برای تمام کسانی که ثبت نام آنها تایید شده کارت هوشمند سوخت صادر و به نشانی آنها ارسال می‌شود، همچنین امکان حذف ثبت نام وجود ندارد.

2- در خصوص حذف رمز کارت هوشمند سوخت چه اقدامی می توان انجام داد؟
پاسخ: ابتدا با درج چهار رقم شماره ملی کسی که کارت سوخت به نام او صادر شده است به عنوان پیش فرض اقدام کنند در غیر اینصورت و عدم پذیرش رمز پیش فرض ، با مراجعه به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اقدام به حذف آن کنند.

3- نحوه درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت چگونه است؟
پاسخ: با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به درخواست المثنی کارت سوخت کرد.

4- اگر هنگام قراردادن کارت هوشمند سوخت در تلمبه جایگاه با پیغام (تاریخ ۱/۱۰/۹۳) مواجه شوند چه اقدامی می توان انجام داد؟
پاسخ: با مراجعه به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اقدام به حذف آن کنند.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی