کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پتروشیمی بوعلی سینا محقق شد؛ 

تضمین آینده‌ای روشن با تربیت نیروی کار

16 مرداد 1399 ساعت 8:33

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با بیش از ۸۰۰ نفر نیروی کار در واحدهای مختلف، این‌روزها شاهد آموزش کارکنانی‌ست که عرصه را برای پیشرفت و ارتقاء شغلی بیش از هر زمان دیگر فراهم‌ می‌بینند و با تلاش‌های مضاعف، علاوه بر کمک به پویایی و افزایش تولید در مجموعه،‌ آینده این مجتمع صنعتی را نیز تضمین کرده‌اند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   کارکنانی که به گفته خود بدون‌ نگاه تبعیض آمیز نسبت به نوع استخدام و بکارگیری، می‌توانند ارتقاء یابند و با آموزش‌های توانمندسازی‌ای که این شرکت با حضور اساتید با تجربه برای آنها برگزار کرده، آینده‌ای درخشان را پیش روی خود می‌بینند.

کارکنانی که می‌گویند روزی نیروی ساده خدماتی بوده‌اند و اکنون با گذراندن آموزش‌های تخصصی، امید و آینده روشن را لمس‌ کرده اند و می‌خواهند پاسخ اعتماد مدیران شرکت را دهند.

مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این رابطه می‌گوید: با حمایت‌های مدیرعامل و در راستای ایجاد انگیزه شغلی، نیروهای با ظرفیت و دارای مدارک تحصیلی را پس از آموزشات‌ لازم به واحدهای فنی و عملیاتی ارتقاء شغلی داده‌ایم که علاوه بر رضایتمندی، موجب کادرسازی در بین نیروهای جوان نیز شده است.

قلاوند توضیح می‌دهد: نیروهای ارتقا یافته طی مدت زمان اندک، از سوی واحدهای خود توانستند رتبه کارمند نمونه را اخذ کنند و نشان‌ دهند در آینده مجموعه می‌توانند‌ نقش به‌سزایی را ایفا کنند.

وی ادامه می‌دهد: بیش از ۸۰ درصد از نیروهای‌ شاغل در پتروشیمی بوعلی سینا بومی استان خوزستان‌اند و تمامی کارکنان ساکن در منطقه هستند.

سیاوش‌ قلاوند که خبر از یکسان‌سازی‌ ارائه خدمات و عوامل رفاهی بین تمامی کارکنان می‌دهد، اضافه می‌کند: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت از مردادماه سال ۹۷ آغاز شده و طی این مدت تمامی نیروها شامل افزایشات‌ مزدی‌ شده‌اند.

مدیر منابع انسانی پتروشیمی بوعلی سینا که معتقد به ایجاد انگیزش در میان کارکنان است می‌گوید: بدون توجه به نوع و ردیف استخدام کارکنان، تمامی رفاهیات‌ برای همه نیروها‌ به صورت یکسان درنظر گرفته شده و با جلسات مستمر نیز سعی در بهبود خدمات و رفاهیات‌ ارائه شده برای تمامی کارکنان داریم.

وی سلامت جسمی و روحی‌ کارکنان و خانواده‌ها را از برنامه‌های اصلی مجموعه و تاکیدات مدیرعامل این شرکت معرفی‌ می‌کند و اظهار دارد: معتقدیم هرچه نشاط میان خانواده‌ها بیشتر باشد، بهره‌وری‌ در بین کارکنان نیز بالاتر خواهد بود و ما در این راستا علاوه بر برگزاری مراسمات در مناسبت‌های مختلف‌ و اهداء هدایا به کارکنان و خانواده‌ها، سالن‌های ورزشی‌ را در شهرهای‌ بندرماهشهر، بندرامام خمینی، بعثت و شهرک طالقانی فراهم کردیم تا کارکنان و خانواده‌هایشان بدون تفاوت‌ در ردیف شغلی بتوانند از خدمات آن به صورت یکسان بهره‌مند شوند.

سیاوش قلاوند از اجرای مدل منابع انسانی بر اساس نیازهای واقعی سازمان در این شرکت نیز خبر می‌دهد و تصریح می‌کند: نظام ارتقاء و پیشرفت، رضایتمندی کارکنان، سیستم مدیریت ارزیابی عملکرد و بهبود آموزش و توسعه و مهارت نیروی انسانی از جمله اهداف ترسیم شده شرکت است.


کد مطلب: 126350

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/126350/تضمین-آینده-ای-روشن-تربیت-نیروی-کار

نفت ما
  https://www.naftema.com