۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۲۹۱۱۷

آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت با همکاری پتروپارس

 پس از برگزاری چندین مناقصه و تعیین پیمانکاران برنده، روند توسعه طرح ساخت پتروشیمی دهدشت با سرعت در حال اجراست.
فایل ویدیو
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مدیرعامل گروه پتروپارس با بیان این خبر گفت: پس از برگزاری مناقصات «ساخت دفاتر اداری و کمپ مهندسی»، «احداث کارگاه مرکزی، انبارها و ساختمان آتش‌نشانی» و «ساخت رآکتورها و مخازن تحت فشار» با سازندگان و پیمانکاران ایرانی، توسعه پتروشیمی دهدشت وارد فاز اجرایی شد.
مهندس مسعودی با تاکید بر استفاده حداکثری از توان داخلی، گفت: طراحی و نصب دکل مخابراتی و شبکه IT و عملیات حفاظت فیزیکی سایت نیز توسط پیمانکاران ایرانی در حال اجراست.
وی با تاکید بر سرعت‌بخشیدن به فرایند احداث این طرح ملی، گفت: پیش از این نیز پیمانکاران مطالعات ژئوتکنیک و عملیات تسطیع و فنس‌کشی محوطه از طریق برگزاری مناقصه انتخاب شده بودند که در مراحل پایانی عملیات خود قرار دارند.
گفتنی است که براساس شرح کار این طرح ملی، طراحی، خرید، ساخت، نصب، پیش ‌راه‎اندازی و راه‎اندازی واحد HDPE و واحدهای یوتیلیتی مورد نیاز مجتمع دیده شده است که در نهایت ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن پلی‌اتیلن سنگین را فراهم خواهد کرد و منطقه دهدشت را به یکی از قطب‌های پتروشیمی تبدیل و اشتغال زیادی را در دو سال آینده در منطقه ایجاد خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی