۱۸
۶۷
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
کد مطلب : ۱۴۳۰۳۶
مدیر منابع انسانی متانول کاوه در گفت و گو با نفت ما:

سرکوب مزدی و ستم بر پرسنل رویه ما نیست/مستند به اسناد متقن، شایعه استثمار کارگران را رد می کنیم

طباطبایی گفت: گفته اند که در متانول کاوه یک نفر «شیفتی تعمیرات» ۶ تومان حقوق می گیرد اما نگفته اند این فرد، کارگر خدماتی و مسئول دادن آب و چایی است وگرنه حقوق شیفتی تعمیرات متخصص حدود ۱۳ تومان، کمک جوشکار در همین بخش ۱۱ و جوشکار ۱۷ تومان است.
سرکوب مزدی و ستم بر پرسنل رویه ما نیست/مستند به اسناد متقن، شایعه استثمار کارگران را رد می کنیم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شرکت متانول کاوه در پی انتشار گزارشی مبنی بر وضعیت نامناسب دستمزد و شرایط کار از زبان پرسنل این شرکت از پایگاه خبری- تحلیلی «نفت ما»، گفتگویی در پاسخ به مسائلی که تعدادی از کارکنان و کارگران شرکت متانول تحت عنوان تبعیض و استثمار مطرح کرده اند با «نفت ما» انجام داده، این رسانه نیز بنا به تعهدی که نسبت به رعایت عدالت رسانه ای دارد، محتوای این گفتگو را منتشر می کند. آنچه در ادامه می خوانید، گفتگوی«مصطفی طباطبایی» مدیر منابع انسانی متانول کاوه با «نفت ما» به نمایندگی از این شرکت در پاسخ به انتقادات وارده مبنی بر سرکوب مزدی در متانول کاوه است.

قراردادهای سه ماهه فقط برای پروژه های موقت است
در ابتدا تاکید کنم که متانول کاوه منکر وجود پاره ای از مشکلات نیست، همچنین اینکه نهایتا در بین 1250 نفر پرسنل تعدادی هم از وضعیت خود نارضایتی اند و این مساله در محیط های کاری از این دست، عجیب و نادر نیست. مقایسه متانول کاوه با شرکت های مشابه روی دیگری هم دارد به عنوان مثال، ما در متانول کاوه هیچ پیمانکاری نداریم و همه امور بدست پرسنلی که جذب کرده ایم انجام می شود، یعنی بر خلاف بسیاری دیگر از شرکت ها که پیمانکار پس از پایان پروژه، کارگران و پرسنل را مرخص می کند، در متانول کاوه امنیت کاری وجود دارد، آمار خروجی 200 نفر سالانه از شرکت ما به دلیل نارضایتی و ناامنی شغلی هم آمار درست و حقیقی نیست. به علاوه، حدود 54 درصد از پرسنل شرکت ما بومی منطقه است. در خصوص قراردادها، ما قراردادهای مختلف 3 و 6 ماهه، یک ساله و استخدامی داریم که همه از وجاهت قانونی برخورداراند. قراردادهای کوتاه مدت و 3 ماهه مربوط به پروژه هایی است که ما در کنار تولید متانول پیش می بریم، از قبیل ساخت مخزن ذخیره اکسیژن و نیتروژن، air fan ، تولید آب ro و ... افرادی که در این پروژه ها کار می کنند قراردادهای کوتاه مدت دارند چون اساسا عمر پروژه بیشتر از 3 یا 6 ماه نیست. نسخه های قراردادهای ما دراختیار اداره کار است اساسا نمی توانیم قراردادی که وجاهت قانونی ندارد، منعقد کنیم.

در حال افزایش حقوق هستیم، این روند اما طول می کشد
شرکت متانول در برج 9 حقوق حدود 150 تا 200 نفر از پرسنل از جمله کارکنان بخش تعمیرات را افزایش داده است. این افزایش گاها تا 40درصد نیز بوده، روندی که ادامه خواهد داشت؛ اما بی تردید به توجه به تعداد بالای پرسنل، روند زمان بری خواهد بود. نکته دیگر اینکه بسیاری از پرسنل ما نیروهای صفر و تازه کاری بوده و هستند که شرکت آموزش آنها را با صرف هزینه های زیاد بر عهده گرفته و از آنها نیروهای متخصص ساخته است، در کمتر شرکتی این رویه وجود دارد. در همین ارتباط، فردی که گفته در پست ابزار دقیق 8 تومان حقوق می گیرد در حالی سایر شرکت ها 14 تا 18تومان  برای همین تخصص پرداخت می کنند، درست می گوید اما چه ابزار دقیقی؟ نیرویی که در حال آموزش است و شرکت متانول کاوه مجهزترین کارگاه با بهترین اساتید را در اختیارش قرار داده، یا ابزار دقیقی که تنها 2 سال سابقه کار دارد، مسلما حقوق کمتری در مقایسه با کسی که سالها تجربه دارد دریافت می کند. این مساله نه تبعیض و استثمار است و نه حتی مختص متانول کاوه، رویه است که همواره وجود داشته است.

در منطقه آلاینده وجود ندارد
یکی از ویژگی های کار در متانول کاوه که کارگران در مقایسه با عسلویه در نظر نمی گیرند این است که منطقه دیر بر خلاف عسلویه هیچ آلاینده و فضای مسمومی ندارد در حالی که افراد شاغل در عسلویه به دلیل زندگی در حجم زیادی از آلاینده ها و سموم صنعتی حتی قادر به خون دادن هم نیستند.

امکان ایاب و ذهاب در متانول کاوه کم نظیر است
یکی دیگر از امکاناتی که شرکت در اختیار کارکنان قرار داده و در شرکت های مشابه کمتر دیده می شود، سرویس هایی است که برای رفتن به شیراز و اهواز در اختیار پرسنل قرار داده ایم، برخلاف آنچه گفته شده، سرویس ها جدید و برخوردار از امکانات معمول اتوبوس های ولوو هستند. کمپ کارگران و مهندسین نیز وضعیت قابل قبولی دارد و مجهز به سیستم سرمایشی و سایر امکانات است، شرکت حتی زمین چمن والیبال، فوتبال و باشگاه مجهزی در اختیار پرسنل قرار داده است.

دستمزد شیفتی های تعمیرات چقدر است؟/ حقوق 4تومانی؟!! مگر می شود؟!
گفته اند که در متانول کاوه یک نفر «شیفتی تعمیرات» 6 تومان حقوق می گیرد اما نگفته اند این فرد، کارگر خدماتی و مسئول دادن آب و چایی است وگرنه حقوق شیفتی تعمیرات متخصص حدود 13 تومان، کمک جوشکار در همین بخش 11 و جوشکار 17 تومان است. گفته اند که متانول کاوه پایه حقوق می دهد و بعضی از کارگرها 3 و نیم تا 4 تومان حقوق می گیرند، این گزاره اساسا غلط است و سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک مرجع قانونی می تواند صحت حرف ما و اینکه هر نفر پرسنل، دریافتیِ حقوق با تمام جزییات دارد. فردی که 3 و نیم حقوق می گیرد، کسی است که یک میلیون و 100 هزارتومان پانزدهم هر ماه به عنوان مساعده گرفته و چیزی نزدیک به 500 تومان هم بابت قسط وام قرض الحسنه بدون بهره ای که شرکت به او پرداخت کرده از حقوقش کم می شود.
 
حق شیفت را براساس قانون کار می دهیم
به صورت کلی، قانون کار برای پرداخت حق شیف چند فرمول دارد بدین معنا که حق شیفت برای کسانی که در تمام طول شب کار می کنند تا 35 درصد، کسانی که شیفت روز و بخشی شب اند 25 درصد و کسانی که شیفت چند ساعتی دارند 10 درصد است. فرمول های دیگری هم که اساس آنها ساعت کاری است وجود دارد، ما در متانول کاوه مطابق قانون کار عمل می کنیم یعنی اساسا حق شیفت 25 درصد و یا بالاتر از 15 درصد نداریم زیرا کاری متناسب با فرمول 25 یا 35 درصد قانون کار در شیف های کاری ما موجود نیست. در همین رابطه، بعضی از افراد اعتراض کرده اند که حقوقشان کم شده، درست هم گفته اند اما جریان از این قرار بوده که در یک ماه کاری، 4 تا جمعه و 4 تا تعطیلات رسمی وجود داشته به همین دلیل حقوق فرد به خاطر اضافه کاری و حقِ روز تعطیل زیاد شده، در ماه بعد اما هیچ تعطیلی به جز روزهای جمعه نبوده بدیهی است که حقوق همان فرد کمتر شده، اینطور نبوده که شرکت از حقوق او کم کند.

مسئولیت اجتماعی و حساسیت نسبت به سرکوب مزدی
شرکت متانول کاوه که در فرایند تولید به جز گاز، هرآنچه لازم دارد را خود تولید می کند، کمک به بهبود کیفیت زندگی در منطقه را رسالت و مسئولیت اجتماعی خود می داند، در همین راستا و در طول فعالیت خود تعداد زیادی مدرسه و درمانگاه ساخته، حدود 7 کیلومتر جاده دو طرفه ساخته، به بیمارستان ها در مساله تامین اکسیژن کمک کرده، شرکتی که کمک به مردم و پرسنل خود که هم بخشی از همین مردم هستند را وظیفه خود می داند، چطور ممکن از در بحث حقوق و دستمزد، به کارگران و کارکنان ستم کرده و در حقشان اجحاف کند؟!
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کاوه
برادر پیدا کردن حقیقت کار خیلی ساده است فیش حقوقی ها رو همه بچه ها دارند و تامین اجتماعی هم که خداروشکر هست فیش حقوقی رو‌چک کنید متوجه میشید حقوق بهره بردار شیفتی که باید بیشترین حقوق بین همه کارکنان رو بگیرد بین ۵ تا ۸ تومنه دیگه دیگه وای بحال تعمیرات و بقیه.
اگه اینقدر حقوق میگرفتیم مگه مغز خر خوردیم معترض باشیم
شما فیش هاتون نگه دارید شاید برای حقیقت یابی لازم شد که رسانه بررسی کنه
احسنت
Dayyer
ایشون کاملا داره لاپوشونی می‌کنه.نفر بهره بردار با سابقه بالای پنج سال هم بالای ده میلیون حقوق نمیگیره.چه برسه به کمک جوشکار.قرارداد نفر بهره بردار هم سه ماهه هست.
میره که اینچنین باشد!!!!!
دیر
نفت ما به خدا کاملا دروغ گفته
اول اینکه نوشته‌ها قرادادسه ماه برا پروژه ای هاست در حالی که من امسال من ۱۰ ساله هر سه ماه یک بار قراداد سه ماه امضا می‌کنیم و تک نسخه ای هم.
دوم نوشته حقوق جوشکار ۱۷ تومن و فلان، ما تمام فیش حقوقی و پیامک ها و مدارک در تامین اجتماعی موجود هست که حقوق ها همه بین ۴ تا ۸ تومنه.
در حالیکه بیشترین حقوق هر شرکت رو بهره بردار میگیره نفرات ۱۰ سال سابقه شیفتی بهره بردار ما زیر ۹ تومن حقوق میگیرن دیگه وای بحال شیفتی تعمیرات.
نوشته اتوبوس ها امکانات عالی دارند، تمام مدل ها اتوبوس ها مدل ۸۰ هستند و قدیمی که یکیشون دوماهه خراب شد و درست نشد.
سرویس اهواز مدل ۸۴ و معمولی با سرعت پایین که کمردرد میگیره آدم 7۰۰ کیلومتر باش بره، سرویس ۵۰۰ کیلومتری شیراز هم مینی بوس هیوندای هست که داغون کرده بچه ها رو.خواستید عکس می‌فرستیم.
بعدش گفته منطقه آلوده نیست، دمای ۵۵ درجه و شرجیه ۹۰ درجه چه آیتم بدی آب و هوای به ما میده که طلب کاره.
بعدش گفته بجای روزی ۴ ساعت اضافه کاری ۲.۵ ساعت اضافه کار میده به شیفتی ها، حق شیفت قانونی ۲۵ درصد رو ۱۵ درصد میده، جمعه کاری که اصلا نمی‌ده.
لطفاً باور نکنید
کامنت بچه ها خودش گویای همه چی هست.
آدم مگه خیلی نمک نشناس باشه اینقدر که اینا میگن حقوق بگیره و ناراضی باشه
ناشناس
آقای طباطبایی حقوق خود شما تا یکی دوسال پیش به هشت میلیون نمی‌رسید.الان کمتر از بیست نفر ازجمله مدیران سرپرستان حقوق بیشتر از پانزده میلیون میگیرن.بقیه حرفا کاملاکذبه.شاید چند پرونده از قبل برای گول زدن مسئولان ارائه بشه.ولی حرفهای ایشون کاملا کذبه
عقرب
بسمه تعالی
لعنت لعنت لعنت به ادم دروغگو و از خدا بی خبر
اینجا همه پرسنل به جز افراد خاصی که قراردادشون شش ماهه هست و مدیرا که استخدامی هستن.بقیه افراد که هفت هشت سال سابقه دارن هنوز قرارداد سه ماهه دارن امضا میکنن اونم تو یک نسخه.
کی میگه حقوق کمک جوشکار 11میگیره اینجا یه مهندس شیمی که بردمنه 7 تا 9 حقوق دریافتیش هست .هیچ شرکتی نیروشو اموزش نمیده فقط شما اموزش میدید اونم که چه اموزشی .اقای طباطبایی شما دروغگویی بیش نیستید اینو با این سخنانتون ثابت کردید.
زیبا
لطفاً کمی راستگو باش آقای به نه چندان محترم
شاید فقط حقوق و مزایای خودتو میبینی باید هم این حرف ها رو بزنی البته مجبوری بهت گفتم بگو تو هم هرچه از دهن مبارکت اومده بیرون میگی بهت توصیه میکنم کمی وجدان داشته باش نون بازوت رو سر سفره خودت و خونوادت ببر نه نون ...............
به نظرم انسان باید خیلی احمق باشه که تو این شرایط نمک رو زخم کارگرهای بیچاره ای بریزه که چاره ای جز تحمل وضع موجود رو ندارن
لطف .............
وسلام
شیفتی
طول عمرم اینقدر دروغ یک جا ندیده بودم.
خودت آقای طباطبایی که مدیر هستید ۱۷ میلیون حقوق میگیری که جوشکارت ۱۷ میلیون بگیره.؟؟؟
خودت خندت نگرفت این حرفا رو زدی
آقای طباطبایی درست نیست که حق مسلم به عنوان لطف بیان کرد
حق تمام پرسنل هست که پرواز داشته باشند نه یه تعداد محدود با اتوبوس و مینی بوس
حق تمام پرسنل هست وام خوب بگیرند نه فقط سرپرست ها
حق تمام پرسنل هست که حقوق و مزایای مناسب داشته باشند نه کمترین ضرایب اداره کار
اکبر
این چیزی که اقای طباطبایی نوشته دودوغ محضه شمابیاین وفیش حقوقی تعمیرات وبقیه روببینید تابفهمین
خجالت بکش چجوری به خودت میگی انسان
سلام خدمت پرسنل محترم نفت ما

من قسمتی از صحبت های ایشونو در جهت اینکه یه مشت مدرسه بی کیفیت ساختن تایید میکنم، اکسیژن به بیمارستان ها دادن رو تایید میکنم، ولی همه اینا در جهت رانت خواری و سو استفاده بوده،
بنده ۶ ساله پرسنل بهره برداری این پتروشیمیم، خالص دریافتی بنده ۸ونیم هست بدون هیچگونه وام یا چیزی، کجای دنیا یه پتروشیمی به مهندس بهره بردارش ۸ونیم میده؟ بیاین وضعیت کمپ رو ببینید تا بدونین با چه آبی داریم حمام میکنیم، پالایشگاه که رنج حقوقیش همه جا میگن از پتروشیمی پایینتره الان طبق طبقه بندی مشاغل یه نیروی صفرکیلومتر حقوقشون به ۱۱ونیم رسیده، این یه پتروشیمیه ولی همه جا بهش میگن کارخونه، میگین نه بیاین تابلو دم در ورودی شرکت رو بخونین که زده شرکت شیمیایی بجای شرکت پتروشیمی، سختی کار به بهره بردار چرا تعلق نمیگیره وقتی شیفت هامون ۱۲ ساعتس، استاندارد جهانی بهداشت میگه شیفت های ۱۲ ساعته باید به تعداد روز کاری یک روز اسنراحت داشته باشن اما اینجا هنوز ۱۴ - ۷ داره پیاده میشه، کلا اینا همه چیو سنتی در نظر میگیرن و دارن جولان میدن بدترین مدیران رو گذاشتن تو این شرکت.
والسلام
آقای طباطبایی شما هم یه نفر عادی بودین که الان به تین جایگاه رسیدین.خودتونم کاملا میدونید چه خبره،چرا دارین نقض میکنید.چند درصد از پرسنل شرکت از خقوق خود رضایت دارن.اونایی که شما میگین شاید باشن ولی تعدادشون به اندازه انگشتان دست نمیرسن.
لعنت بر مدیران فاسد
خدا نگذره ازتون که برای جمع کردن ابروی از دست رفتتون دست به هر دروغی میزنید.
منم تو واحد بهره برداری شاغلم بعد ۵ سال زحمت از زمان پروژه تا پیش راه اندازی تا راه اندازی تا تولید دارم برای شما با حداقل حقوق کار میکنم، چرااااا؟ مگه من فوق لیسانس چه گناهی کردم که گیر بی سوادهایی مثل شما افتادم؟ چرا قرارداد کاری من باید زده بشه کارگر فنی؟ بعد ۷ سال درس خوندن تو دانشگاه دولتی برای گرفتن فوق لیسانس اینحا بهم میگن کارگر فنی.
تو اریا ساسول واحد ماشینریشون دست پیمانکاره ولی دارن ۱۸‌تومن میگیرن، نیروی بهره برداری همین شرکت داره ۴۰ تومن میگیره، مارو از اسم پیمانکار نترسونین و هرکاری دلتون خواست سر ما درنیارین،
تو پتروشیمی زاگرس دارن ۵۰ تومن حقوق میدن به پرسنل بهره برداری با کلی مزایا و حق پرواز، هر مناسبت یا عید یک سکه تمام بهار میدن برای پرسنل، چی چیو خودتون مقایسه میکنید با شرکت های عسلویه، اخه شما فقط حداقل هارو دادین به سرویس گذاشتین انگار چیکار کردین، شرکت های دیگه رو برید ببینید دارن حق پرواز میدن به کلیه پرسنل هاشون برای سفرهای داخل ایران، شما یه عید هم که میشه چهارتا شیشه بدردنخور بلور‌کاوه میدین.
لعنت برمن که برای شما کار میکنم
اقای طباطبایی دروغ میگویند اخه راهی جزاین نداره مدیراونجاهستش.پتروشیمی متانول کاوه واقعاداره ظلم میکنه حقوقاهمه زیر۸تومن هستش وضع غذا که داغونه.احترامم که نمیزارن.قرارداداهمه ۳ ماهه هستش بجزتعداداندکی.درکل هرچه اقای طباطبایی گفته دروغی بیش نیست.لطفا سرسختانه پیگیری بفرمایید
جواد
اقایونی که دنبال حق هستن البته اگه باشند یک به یک جواب میدهم به مصاحبه که کردید اول در مورد قرار داد ۳ ماهه که گفتند برای نیروهای پروژه ای هست بنده ۷ سال هست در این شرکت هستم و قرار داد با خود شرکت دارم و هنوز قرار دادم ۳ ماهه هست یعنی با اینکه به تولید رسیدیم هنوز تو پروژه هستیم اگر تشریف ببرید اداره کار لیست بگیرید میبینید ۹۰ در صد نیروهایی که بالا ۵ سال هست در این شرکت کار میکنن هنوز قرار داد ۳ یا ۶ ماهه هستن۲-برای حقوق که گفتن برای نیروهای اموزش دیده که زیر دوسال هستن ۸ تومن میدن برای ابزار دقیق میتونین برین فیش حقوق تمام نفرات ابزار دقیق رو بگیرین که ۵ سال هست و بالاتر در این شرکت کار میکنن و هنوز حقوق ۸ تومن نرسیده اند۳- در خصوص اینکه گفتن در منطقه آلاینده وجود ندارد درسته برای مدیری که پشت میز نشسته و داره خودش رو باد میزنه و فکر بیزینس در ارز دیجیتال و بورس هست اما برای کارگری که داره تو سایت تو این صدای زیاد و کار با مواد شیمیایی و گرد غبار موار شیمیایی و کاتالیست کار میکنه آلاینده بشمار میاد ۴-در مورد ایاب ذهاب که گفتن اتوبوس گذاشتن برای شیراز و اهواز این مدیر نرفته پتروشیمی دیگه رو ببینه که خرج تو راهی و بلیط هواپیما برای هرجای ایران رو میدهد۵-درسته جاده ساخته و بیمارستان ساخته و ... اما حاضر نیست حق کارگر رو بدهد مدیری هم که این حرفا رو زده با گرفتن حقوق خوب باید این حرفا رو بزنه و مردونگی کجا رفته اقایون خبرنگار اقایون مقامات اگه واقعا میخاین پیگیر باشین کار سختی نیست برین کل حقوق نفرات با پستی که دارن در بیارید در اداره کار یاتامین اجتماعی همچی دستگیرتون خواهد شد مگر که بخاین چشم و گوشتون رو ببندید ۶-خلاصه همه حرفا که بالا مدیر شرکت کاوه زده یجور دوپهلو حرف زدنه اره برای جوشکاری که برای پروژه اومده داره ۱۷ میلیون میده اما جوشکار خود شرکت که ۶ سال هست داره اینجا زحمت میکشه هنوز ۷ تومن هم نمیگیره واقعا خجالت داره
امین
دروغه حقوق پرسنل پایینه مهندس داریم بهره بردار دو سال داره کار میکنه کل حقوقش 5500 با حق شیفت و اضافه کاری
علی
چقدر دروغ!!!
اقای طباطبایی شما می گویید پاره ای از مشکلات!!!
حقوق جوشکار ۱۷ تومان!!!حقوق سرشیف تعمیرات به ده تومن نمیرسه بعد می گویید جوشکار ۱۷ تومان!!!اینها را به چه کسی می دهید که ما نمی بینیم...
حقوق واحد بهره برداری که در هنه شرکت های بالاترین حقوق هست از ۵ تا۹ بیشترین مقدار است!!!
بله از ۱۲۵۰ نفر فقط تعداد اندکی ۱۲۳۰ نفر ناراضی اند و بقیه که مدیر هستند راضی.
شروع متن با حرف های شروع شده بود که خودتان نیز به حرف هایتان باور ندارید فقط می توانم بگویم متاسفم
سعید
اقا تا کی دروغ بنده مدرک مهندسی دارم و کارم هم مهندسی هست اما اگر کمک جوشکار داره ۱۱ میلیون میگیره من حاضرم از پست مهندسی که ۷ سال دارم اینجا کار میکنم با حقوق ۸ میلیون در بیام برم کمک جوشکار بشوم اقای محترمی که میگی کمک جوشکار ۱۱ میلیون اون نیروی پروژه که گرفتی داری میدیش برای کمک جوشکار خودت تو شرکت که ۶ سال حمالی کرده داری ۶ تومن میدی
مدیران دروغگو
همه ی حرف های ایشون دروغ محض است اینها جز دروغ چیزی برا گفتند ندارند متاسفانه کار اینها فقط دروغ گفتند و حمایت از رئسای شرکت است فقط با این کارهاشون پست خودشان را حفظ کرده اند، انشالله خدا حق ما کارگران را از شما بگیره
برادر نامه بنویسید امضا کنید به دفتر اقای اژه ای رییس دستگاه قضایی .دفتر ریس دیوان عدالت اداری .دفتر وزیر کار و بازرسی وزارت کار.دفیتر اوجی وزیر نفت و سازمان بازرسی استان بوشهر و حفاظت اطلاعات سپاه امام صادق بوشهر هر چه سریعتر اقدام کنید تا نتیجه بگیرید

مدیر منابع انسانی متانول کاوه بشدت دروغ میگوید
بله . سرویس ایاب و ذهاب کم نظیر است. چون هیج جای دیگری شما نمیتوانید سرویس های درب و داغونی که متانول کاوه دارد و پرسنل را به بوشهر،برازجان،شیراز،کازرون و... میبرد پیدا کنید. سرویس های خشک و کوچکی که اصلا مناسب این مسیر ها نیستند و حتی به زور بدرد مسیر درون شهری شاید بخورند که آن را هم بعید میدانیم. سرویس هایی که شخص تا به مقصد برسد تمامی مهره های ستون فقراتشان جابجا شده و باید تایم رست خود را به استراحت بپردازند تا درد کمر انها خوب شود. بله ایشان درست میفرمایند. سرویس واقعا کم نظیر است. اصلا بی نظیر است. چون هیچ جای دیگری همچین سرویس های داغونی ندارد.
اکبر
با سلام
اولا جناب طباطبایی اگر طرف شرکت رو نگیره که خودشم اخراج میکنن با این تفاوت که ایشان ماهانه هم پاداشی خوب میگیرن هم کارانه خوب ...
جناب طباطبایی با همه احترامی که براتون قاعلم ولی باید چند نکته رو به عرض شما و ادمین محترم برسانم
راجع به حقوق که واقعا داره به ۹۹ درصد پرسنل ظلم میشه و مسولین بی عرضه شهرستان دیر سرشون رو کردن تو برف البته جناب طباطبایی جزوه ۳۰ نفری هستن که دارن حقوق خوب میگیرن ...
وضعیت غذا هم که نیازی به گفتن نیست فقط کافیه موقع ورود و خروج پرسنل ببینید چن نفر ظرف غذا دستشونه...
راجع به سرویس ایاب وذهاب که واقعا شرکت متانول کاوه نهایت بی احترامی به پرسنل رو از حد گذشته فقط کافیه یه سر به پارکینگ شرکت بزنین خودش گویای همه چیزه ...
متاسفانه شرکت متانول کاوه با لابی و نفوذ بالا در کشور و استان..کلیه مسولین بی عرضه رو خریده و پرسنل با توجه به وضعیت اشتغال با کوچکترین اعتراض توسط مدیر شرکت(احمداحمدی) اخراج میشوند از ادمین محترم تقاضا داریم اعتراض ما رو به گوش مسولین رده بالای کشور برساند
محمد
از خبرگزاری نفت ما تقاضا داریم با چندتا از پرسنل مصاحبه کنن وضعیت پرسنل واقعا تاسف بار هست. نیروی بهره بردار هست که حقوق ۵ و۶میلیون میگیرن
حسن
سلام
اینکه پیمان کار نداریم درسته
اینکه میگن قرار داد سه ماه برای پروژه هست آیا واحدی که تولید متانول اکسیژن برق بخار تولید میکنه هنوز پروژه محسوب میشه؟چطور میشه اکثر قرار داد ها سه ماه هست فقط نسبت به جایگاه نفرات قرار داد ۶ماه و یکسال بستن اون بخاطر که بهش نیاز دارن



شرکتی که اسم بزرگترین تولید کننده متانول دنیا زو ید میکشه توان افزایش حقوق یکجا برای نفراتو نداره اگه قیمت متانول هر تن ۳۰۰دلار باشه خودتون حساب کنید ۵۰۰۰تن در ماه چقدر میشه تولید اکسیژن و نیتروژن برق برای خودشون

نیروی که ۱۵ سال و ۷سال در شرکت کار میکنه بنظر شما باید چقدر حقوق بگیره که الان در قسمت بهره‌برداری و تعمیرات قرار داره؟۷میلیون ۸ میلیون ۱۰میلیون

از کدوم آموزش حرف میزنید از کدوم استاد اینجا هر کسی هر چی یاد گرفته فقط فقط تلاش خودش بوده بله تعداد کمی که به انگشتان دست هم نمیرسه فقط برای بازدید یه هفته فرستادین شرکت های خودشون که اونا از اینا بدتر بودن
حالا چطور یه نفر با ۲ سال سابقه از اینجا میره بعد حقوق ۱۴تومن میگیره آیا اون شرکت چرا اینکارو میکنه دلیل این کار چیه.؟
سرویس که گذاشتین برای شیراز مینی بوس هست اگه واقعا راست میگی بگو خودت سوارشو ببین بعد از ۱۲ساعت شبکاری می تونی سوار این سرویس بشی خواهش فکر کن بعد حرف بزنید آدم سک میکنه که بهتون که انسان هستین یا نه

تخصص اینجا معنی نداره اینجا سطح علمی نفرات سعی میکنم پایین نگه دارن که همیشه بتونن بهشون حرف بزنن و بگن شما هیچ هستین کدوم کمک جوشکار حقوق ۱۱تومنی میگیره چرا دروغ میدین بهر بردار رنج حقوقیشون بین ۸تا ۱۰ هست چطور میخوان به یه کمکی ۱۱تومن بدین اگر کسی در اتاق برد نشسته و داره کنترل یه واحد انجام میده باید چقدر حقوق بگیره خودتون قضاوت کنید

همه حرفای من دروغ بزرگ بود اما اگر میخواهید باور کنید بیاید با چشم خود ببینه فیش حقوقی نفرات ببینه وضعیت سرویس رفت آمد سرویس غیر بهداشتی باید گفت بجای بهداشتی رو ببینه
۱۳۰۰۰۰هزارتن مهندس
Reza
وضعیت حقوق خیلی خیلی پایینه فیش حقوقی گویای همه چیز ه نفرات اتاق کنترل با سابقه ده سال حقوقشون بزور به ۱۲ تومن میرسه اونم با کارانه...البته کارانه که واقعا افتضاحه انگار صدقه میدن
واقعا صحبتهای جناب طباطبایی خیلی اجحاف در حق ۱۲۰۰ پرسنل شرکت میباشد
استخدام رسمی رو راست میگن تنها تفاوتش با قرار داد سه ماه فقط یه تیک در قرارداد مسخرست
۹۸ درصد پرسنل قرار داد سه ماهه هستن این رو میتونین از اداره کار استعلام بگیرین،۹۹ درصد پرسنل حقوق زیر ده تومن میگیرن که فقط کافیه از بانک استعلام بگیرین،...
سرویس ایاب وذهاب که واقعا داغونه...
جناب طباطبایی تنها مدیری بودن که بهش احترام می‌گذاشتم ولی با این حرفات خودتون رو از چشم پرسنل انداختین
نفت ما لطفا صدای مارو به گوش ریس کمیسیون انرژی مجلس و ریس کل پتروشیمی برسونید
کمی شرافت لطفا
آقای طباطبایی ما شما رو تنها فرد سالم در بدنه مدیریت کاوه میدونستیم اما انگار یا مجبورتان کردن همچین مصاحبه سراسر دروغ رو انجام بدین یا شما هم مثل آقای احمدی و سایر مدیران شدین.
بنده حدود ۴سال بهره بردار این به اصطلاح شرکت هستم.حقوق بنده تازه شده ۸تومن.
آقای طباطبایی اون نفراتی که میفرمایید اضافه کردین حقوق سرپرستا و سرشیفتا بوده.حقوق نفرات تعمیرات یا اضافه نشده یا خیلی کم.
یک جا هم فرمودید کمک جوشکار ۱۱ت میگیره!!!
واقعا خجالت نکشید از این اراجیفی که گفتید ؟؟ یا اونجا گه گفتید جوشکار ۱۷ میگیره!!!! مرد مومن سرپرست ما به زور ۱۷ میگیره بعد تو به جوشکارت ۱۷ میدی؟ تموم جوشکارا دوستانمان هستن میخاید فیش حقوقی بدیم به وبسایت نفت ما؟.یا اونجا که فرمودید ابزار دقیق خودتون رو با سایر شرکتا مقایسه کردین.حقوق سرشیفت ابزار دقیق اینجا با ۶سال سابقه حدود ۱۰ت هس در حالی که در سایر شرکتا حدود ۲۲میلیون و سایر نیرو های با یک تا ۳ سال سابقه حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون.در حالی که نیروهای ابزاردقیق اینجا بین ۵تا ۸ میلیون حقوقشونه.اوج فضاحت دروغ هایتان هم به قرارداد سه ماهه برمیگرده.چرا دروغ میگید؟ چیزی قالب بر ۸۰درصد پرسنل کاوه قرار داد ۳ماهه هستن.الباقی روزکار و سرپرستا بعضا ۶ماه تا یک ساله.
کدام پروژه؟؟ قرارداد خود بنده توی این چند سال هم سه ماهه بوده ‌نه تنها بنده بلکه کلیه نیروهای آب و بخار ..

بنده از دوستان زحمتکش وبسایت نفت ما عاجزانه خواهشمندم قبل از درج مطالب کذب آقای طباطبایی با نیروهای داوطلب صحبت کنند تا در صورت نیاز مدارک حقوقی را خدمتشون ارسال کنند که صحت صحبت نیروهای زحمتکش نمایان شود.
با تشکر
صدای کارگران باشید
این آقای به اصطلاح مدیر منابع انسانی که هیچ بویی از انسانیت نبرده، شرم نمیکنه با این همه حجم دروغی که تحویل رسانه ها و نیروهای مظلوم شرکت متانول کاوه میدهد؟
نفت ما آیا شما این گفته ها رو تایید میکنید که به انتشار اون پرداختید ؟
رسانه به لحاظ قانونی موظف به انتشار جوابیه در گزارش های اینچنینی هست و انتشار صحبت هیچ کس به معنای تایید اون نیست.
پس ما همه خدماتی هستیم بجز ده بیست نفر خوابت میبره
مهندس

امیدوارم به ... بشینی
چجوری میتونی اینجور دروغ بگی کدوم پرسنل بهره بردارت بیشتر از 8 تومن حقوق میگیره
از خدا نمیترسی
کارگر
سلام،فیش حقوقی نفر متخصص ۶تومن موجود هست اگه لازم میدونین تا بفرستیم
همش دروغ
فکر دیگه ای راجبت میکردم اقای ,,,,,,,,,,,,,,...
از شما بعید بود این حرف ها... این همه دروغ رو یه جا با هم‌ندیده بودم تو عمرم
خدمات
همش دروغه بابا ........................ شما هم به اجبار دارید این حر فا رو میز نید اما کار گر بد بخت چیکار کنه که شما با پول دهن همه رو بستید
با اینکه تو تریپ خوردن شرکت کلی به دردسر میافتیم و کلی استرس بهمون وارد میشه ولی همه نفرات همه ایقد خوشحال میشیم که انگار دنیا رو بهمون دادن ... اون روزی رو میبینم که نفرات عمدا سایت رو تریپ بدن و جلو تولید رو بگیرن... با این رویه مدیران اون روز دیر نیست
بهره بردار
وای وای دروغ تا چه حد. بی.....نباش. بی....... . تو ناسلامتی لر هستی .ابروی هرچی لر هست بردی .خودت رو به چند فروختی .من ۶ ساله کار میکنم با قرارداد هر ۳ ماه یکبار. وااااای از ظلم و ستم شما. مگه چندتا پروژه دارید همه اش ۲۰ نفر نمیشه. کدوم سرویس ؟کدوم حقوق و مزایا ؟ . شما عرضه جمع کردن و تمیز کردن یه سالن غذا خوری و سرویس بهداشتی رو ندارید چه برسه به رسیدگی به هزار و دویست نفر
نیروی کاوه
از اول عمرم تا الان این حجم از دروغ رو یکجا نشنیده بودم.

اصلا از فحاشی نیستم ولی اینقد فشار بهم اونده با خوندن این چرندیات که فقط میتونم بگم .... .......... آدم دروغگو
شرم آوره
از نفت ما و سایر مراجع مربوطه تقاضا داریم یک بستری فراهم کنند تا تمام نیروها بتوانند فیش های حقوقی و سایر مدارک مستند خود رو آپلود کنن تا مشخص بشه این به اصطلاح مدیر چقد بیشرمانه داره دروغ میشه
طفل معصوم کاوه ی ظالمگر
سلام
فقط میگم به قرآن قسم که این آدم که بعید میدونم بهش اعتقادی داشته باشه که اینجور دروغ میگه
این اعدادی که ایشون میگه و این حقوقایی که میگه اگه صحت داشت ما ایقد اینجا خودمونو به زمین نمیزدیم و شرف خودمونو نمیبردیم!
خدا لعنت کنه اونی که حق این مردم بدبخت که بزور دارن نفس میکشن رو میخوره
آقایون مسئول نجاتمون بدید لطفا...
ببینید ما با کیا طرفیم تو روز روشن دروغ میگن
اصلا برید بانک تجارت ببینید چقد میریزن به حساب ما
مصطفی
خوارج زمان پیدا شد
پتروشیمی متانول کاوه
برادرگرامی،آقای مهندس ........................،،شما خودتان ازهمه چیز اطلاع دارید ونیاز به گفتن نیست،دراین وضعیت نابسامان اقتصادی که هرقرص نان۵۰۰تومان هست وجدانن با حقوق درماه۵تومان یه خانواده ۳الی۴نفره میتواند خودرازنده نگهدار چه برسد به زندگی کردن لطفا،،وجدان خودرا زیر سوال نبرید،
کارگر
فیش حقوقی فیش حقوی فیش حقوی برای هزارمین بار گویای همه چیز هست اقای ............ یه دروغگوی ................. بیشتر نیست
محمد
بردمن ۱۰ تومن نمیگیره تعمیراتش میخواد ۱۳ بگیره
برید فیش حقوقی بچه های بردمن رو ببینید
تعمیراتش پیشکش
مهندس گارکر کاوه
دیگه نباید گفت ................ باید بگی دروغگوی پست. ۲ ساله مدیر شدی خودتم فراموش کردی. خدا می‌دونه که کلی از حرفایی که زدی دروغ محضه. فقط چندتا راست گفتی که اونم جهت مراودات شرکت با مسئولینه دیر هست فقط خواستین دهن اداره کار و مسئولین رو ببندید. واقعا خیلی پستی که اینهمه دروغ یه جا گفتی بخاطر یه پست مدیریت که بهت دادن. آدم باید وجدان داشته باشه.
عرفان
دروغگوی .............😡
تجاره
از همه نظر شرکت داره ظلم میکنه هم حقوق هم مزایا هم خدمات رفاهی .
Sa
با سلام و درود
من به شخصه نفر بهره بردار بودم پس از هفت سال زحمت و حمالی و به عنوان سزشیفت بهره برداری هم هستم دارم هفت تومن میگیرم.ای چرتوپرتا چیه.همش در به در دنبال کارم که از این خراب شده برم.تو عسلویه کارگر ساده زیر ده تومن نمیگیره.ما بعداز هفت سال....
متانول
دروغ و خلاص.
صاحبدار بیاد ریشه یابی کنه
آرش
خب کاش رسانه نفت ما این ادعا را پیگیری میکرد و میدید که کارگر فنی و بهره بردار ۶تومن حقوق میگیرن
آرش
از نفت ما خواهشمندیم پیگیر این استثمار باشه ، حداقل صدای ما باشه.
ما پرسنل متانول کاوه هیچ امیدی به نهادهای دولتی ( اداره کار و فرمانداری و استانداری نداریم).
وای بر روزی که گدا معتبر شود
با سلام
آقای طباطبایی به فکر نگه داشتن منصب خودشون و آقای...... هستن.دروغ هم که کنتور نمینداخت همینطوری نوشته.
بی انصاف تو از جیب کارگر میخوای بزنی بدی به مدیریت کاوه.حقوق بچه ها و پرینت بانک و بیمه های تامین اجتماعی گواه این هست که تمام حرف های این آقا کذب محض هست.ما ۱۰ سال تو این شرکت هستیم و هر روز وعده اینکه شرکت چون تولید نداره حقوق ها پایین هست.بعد که به بهره برداری میرسه همه چیز عالی میشه.بله عالی شد برای آدمهایی امثال آقای ......... و ................تو این مملکت هر چه بیسوادتر ارزش و احترامت بیشتر.متانول کاوه هم که جزیی از این مملکت هست.
دیر
لعنت بر مدیر دروغ گو....
یکی ازپرسنل
آقای مهندس همه تو ی وجب جا باید بخوابیم چرا پا روی حق می‌زاری والله حق کارگر خوردن نداره
رضا
ببینید این نظراتی که خواندم به یک نتیجه ای رسیدم بحثی در ظلم و ستم نیست و حق و حقوق ما اونطور که باید پرداخت شود ،نمیشود.اما این چند دلیل دارد یک مقصر قانون هست و دولت چراکه این شرکت اگه بنا بر پاسخ گویی به مسولی باشد جوابش این است که خودتان تعیین کردید چقدر حقوق بپردازیم برای همینه که نه اداره کار صداش در میاد نه تامین اجتماعی و ن کس دیگه ای مخاطبم نیروی های شرکت است ...باور کن ۸۰ درصد از نفرات میگن به همینم راضی هستیم اون ۲۰ درصد هم سابقشون بالاست یا بهشون خوب حقوق میدن یا میرن جای دیگه از زمان تاسیس این شرکت هیچ کس هیچ اعتراضی نداشته فقط یبار بخاطر یک ساعت اضافه کار که بعدشم همه قبول کردن برگشتن سرکار من خودم نیروی این شرکتم در حدی هستم که توانایی مخارج خودم را هم ندارم و به شدت از این موضوع نگرانم و میدونم اصلا هیچ آینده ای در پیش نداریم مطعمن هستم هرکسی اعتصاب یا اعتراض کنه بومی ها همچنین کاری نمی‌کنند
زنده باد! بالاخره یکی یه حرف ریشه ای و آسیب شناسانه زد. مشکل قانون مملکت هست که پایه حقوق رو تا ابن اندازه پایین تعیین کرده، منم کارگرم البته کارگر یه جای دیگه، صبح تا شب جون میکنی برا چندرغاز بعد میگی چرا حقوقم کمه میگن خود پایه حقوق رو داریم میدیم، میگیم پس انصاف چی میشه کارفرما میگه انصاف چیه کدوم کارفرمای احمقی پول اضافی میده به نیروی زیر دستش. صدای ما کارگرها به جایی نمیرسه چون قانون کار، کارگر کش هس و طرفدار کارفرما
حمید
خواهش دارم از نفت ما لطفا از نفرات کارگر خود شرکت مصاحبه ای تهیه کنید البته نه تو شرکت یجور پنهانی چون مطمعن باشید اگه شرکت بدونه اخراجشون میکنن
با این حساب نگو متانول کاوه بگو پتروشیمی جم
خب بی انصاف چرا اینقدر دروغ میگی چرا اینقدر خودتو بازیچه دست این حاجیا میکنی .مصطفی خودت ۱۷تومن میگیری؟ چرا اینقدر پرت و پلا میگی؟ آلودگی توی منطقه نداری؟ کمپرسور زیمنس همه رو کر کرده نامرد. اون آب که توی خوابگاهها هست دیدی چه رنگی هست ؟اون سرویس بهداشتیها جز آلودگی نیست؟ اون آشپز خانه شرکت جز آلودگی نیست؟ حتما خونه خودت همینجوری هست که به چشمت نمیاد.نامرد همه قراردادهای بهره برداری و تعمیرات ۳ماهه هست چرا اینقدر دروغ میگی؟ اگر جوشکار ۱۷تومن میگیره پس پرسنل اتاق کنترل ها نباید زیر ۲۰میلیون بگیرن. بابا ینفر بیاد این ماشین دروغگویی رو از برق بکشه. اگر دروغ گفتی انشاالله ........................
اپراتور اتاق کنترل متانول کاوه
ماهانه ۵ میلیون تومان حقوق می گیرم !آیا آبدارچی هستم؟؟؟آیا کارگر خدماتم!
احمدی
............ باید بگم ................... ........
والا چرا حق کشی میکنید وسایل های ایاب وذهابتون ک الان خیلی خوبه شما دیگه ولوو صفر کیلومتر میخواین
والا چرا حق کشی میکنید سرویسهای ایاب وذهابتون ک خوبن شمادیگه ماشین صفر کیلومتر میخواین
. د.ر.و.غ پشت د.ر.و.غ خدا ازتون نگذره
Unknown
..... به ..... نداشته ...............
احمدی مدیر سایت
خب دیگه الان حقوق همتون بالاتر از منطقه عسلویه شده باید مثه … کار کنید
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی