> خوارزمی کاتالیست های پتروشیمی رازی را ارسال کرد | نفت ما
۴
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۱۳۴۹۷۰

خوارزمی کاتالیست های پتروشیمی رازی را ارسال کرد

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با وجود کلیه محدودیت ها دومین محموله از کاتالیست های ریفرمینگ ثانویه شرکت پتروشیمی رازی را ارسال نمود.
خوارزمی کاتالیست های پتروشیمی رازی را ارسال کرد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   گسترش فناوری خوارزمی با وجود کلیه محدودیت های روزهای آغازین سال 1400 ناشی از موج جدید همه گیری ویروس کرونا، تعطیلی و کاهش نیروی انسانی در بسیاری از واحد ها، با همت و یکدلی کلیه پرسنل خود، تولید و تحویل دهی محصولات مورد نیاز صنایع مادر کشور را با تمام توان و بدون حتی یک روز تعطیلی در دستور کار قرارداد و به لطف پروردگار، دومین محموله از کاتالیست های ریفرمینگ ثانویه شرکت پتروشیمی رازی را ارسال نمود.
خوارزمی با اجرای این پروژه سهم خود را از بازار کاتالیست های زنجیره تولید اوره و آمونیاک کشور افزایش داد و تجربه موفق دیگری را در تولید کاتالیست های ریفورمینگ گاز طبیعی در صنعت عظیم نفت و گاز ثبت نمود. واحد های تولید اوره و آمونیاک یکی از راهبردی ترین واحد های پتروشیمیایی در سراسر جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران هستند که تولید کاتالیست های مربوط به این واحد ها را در راس اولویت های تولید و بهینه سازی خوارزمی در صنعت نفت و گاز قرار می دهد.
مجتمع پتروشیمی رازی یکی از مهمترین کارخانه‌های تولید کودهای ازته و فسفاته و مواد شیمیایی کشور می‌باشد. اولین فاز واحدهای این مجتمع در سال 1349 به دنبال عملیات ساختمانی چهار ساله به بهره‌برداری رسید.
این مجتمع بزرگترین تولیدکننده آمونیاک، کود اوره، اسید سولفوریک و گوگرد و تنها تولیدکننده اسید فسفریک و کود دی‌آمونیم فسفات (کود مخلوط فسفات و سولفات آمونیوم) در ایران می‌باشد. این واحد علاوه بر تامین نیازهای داخلی، سالیانه با صدور گوگرد، آمونیاک، اوره و اسید سولفوریک به بازارهای جهانی، نقش ارزنده‌ای را در رفع نیازمندی‌های ارزی مجتمع و صنایع و پتروشیمی ایفا می‌نماید.
خوارزمی امیدوار است تا با افزایش قابل ملاحظه ظرفیت تولید کاتالیست های ریفورمینگ که در سال 1399 محقق شد و در سال 1400 در حال تکمیل و بهینه سازی است، کل کالای مورد نیاز پتروشیمی رازی و دیگر مجتمع های پتروشیمی را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهی نماید. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سید سروش بافقی
درود بر مهندس اعتمادی مدیرعامل پتروشیمی خوارزمی
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی