۵
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۳۶۰۲۲
اختصاصی " نفت ما " ؛

اختلافات مدیریتی در تاپیکو

اخبار دریافتی از سوی "نفت ما" در خصوص ارتباطات مدیریتی تاپیکو، اخبار خوشایند و دلگرم‌کننده‌ای نیست و شامل برخی درگیری‌های تند بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است.
اختلافات مدیریتی در تاپیکو
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   از جمله اتفاقی که چهارشنبه 12 خرداد در جلسه هیئت مدیره رخ داده و در آن حسین ابویی مهریزی، مدیرعامل با محمدرضا صادقی‌مقدم، رئیس هیئت مدیره درگیر شده است. بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار "نفت ما" رسیده است، شدت درگیری به حدی بالا بوده که ابویی با فحاشی و داد و فریاد جلسه هیات مدیره را ترک کرده است.
این درگیری‌های لفظی البته مسبوق به سابقه است؛ در آذرماه سال گذشته ابویی با سه نفر از اعضای هیئت مدیره (ابراهیمی، مخدومی و داوری) هم درگیر شده بود. ظاهرا این مدیر  در سال 96 هم از معاونت وزارت صمت بدلایل مشابه و عدم تعامل برکنار شده بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


رضا
آقای ابویی توان مدیریتی برای اداره هلدینگ بزرگ و مهمی مانند تاپیکو را ندارد ولی متاسفانه آقای وزیر و اطرافیان ایشان با حمایت از آقای ابویی تاپیکو را به خاک سیاه نشانده اند. تجربه ابویی حتی در حد مدیریت یکی از شرکتهای زیر مجموعه نیست، افسوس باید خورد
اینها به کجا وصل هستند که براحتی فحاشی میکنند
مهدی
سابقه بسیار حاشیه دار ابویی بر همگان روشن بود ولی وزیر بی کفایت و اطرافیان مسئله دار ایشان باعث این مشکلات شده اند، اطرافیان وزیر با استفاده از افراد نادانی مانند ابویی برای انتصابات مسئله دار در تاپیکو تلاش میکنند تا این روز های آخر افراد بی تجربه و مشکل دار را به پست های مدیر عاملی و غیره بگمارند. و در این مسیر رضوانی فر نیز همدست این جماعت است ولی بصورت پشت پرده
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی