۵
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۳۶۱۵۲

پاسخ تاپیکو به گزارش نفت ما

در پی انتشار گزارش نفت ما با عناوین «اختلافات مدیریتی در تاپیکو» و «ابعاد حاشیه‌های ابویی در تاپیکو ادامه دارد؛ اصرار به ماموریت به وزرات کار و بازنشستگی در شستا» به نقل از منابع آگاه و با لوگو تاپیکو، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز تامین با ارسال جوابیه ای به موارد مطرح شده پاسخ داد. 
پاسخ تاپیکو به گزارش نفت ما
در این جوابیه آمده است:
1-    وجود تفاوت دیدگاه کارشناسی و تخصصی در هر مجموعه‌ای نه تنها امر مذمومی نیست، بلکه اساساً یکی از موارد اصلی شکل‌گیری تضارب آرا و اصلاح نظرات فردی و بهره برداری از خرد جمعی در انجام امورات به حساب می‌آید. آنچه مذموم است بروز اختلافات شخصی و تاثیرگذاری عامدانه آنها در فرایندهای اجرایی می‌باشد. در هیات مدیره هلدینگ تاپیکو نیز اگرچه ممکن است تفاوت دیدگاه در رویکردها و جهت‌گیری‌ها با نیت و قصد بهینه سازی امور و تامین منافع سهامداران بروز کند اما به هیچ وجه قصدی جزخدمتگذاری و دلسوزی در افراد مسئول و خدوم، عینیت ندارد.
2-    انتشار اخبار کذب و مسموم در فصل برگزاری مجامع شرکتهای تابعه هلدینگ تاپیکو و در آستانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این هلدینگ قطعاً موجب ضربه زدن به شرکت شده و منافع بیش از 40 میلیون ذینفع این هلدینگ را که همگی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ارجمند سازمان تأمین اجتماعی هستند، در معرض تهدید قرار می‌دهد. انتظار می‌رود رسانه‌های تخصصی همچون «نفت ما» به وظیفه اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی خود پرداخته و با پرهیز از پرداختن به حواشی مخرب، نقش موثر خود را در عرصه اقتصادی کشور و حفظ منافع عمومی ذینفعان شرکتها ایفا نمایند.
3-    در خصوص موضوع مطرح شده درباره مأموریت کاری اینجانب و حضور در هلدینگ تاپیکو به عنوان مدیرعامل، لازم به توضیح است که اینجانب کارمند رسمی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و تابعه وزارت صنعت و معدن و تجارت بوده و طی یکسال گذشته از سوی سازمان مذکور به عنوان مأمور در هلدینگ شستا و تاپیکو حضور دارم. چنانچه می‌دانید بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، کلیه مأموران پس از اتمام دوره ماموریت در صورت عدم موافقت مبدأ با تمدید مأموریت، موظف به بازگشت به محل خدمت خود بوده و طبیعتاً کلیه فرایندهای بازنشستگی و سنوات و... نیز در مبدأ خدمت به انجام می رسد. اینجانب نیز هیچ گونه درخواستی برای انتقال سنوات یا بازنشستگی در مجموعه شستا و تاپیکو نداشته‌ام و خبر مذکور اساساً نادرست و مغرضانه می باشد.
4-    در پایان انتظار می‌رود، رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان دموکراسی و پایه اساسی توسعه شفافیت، در خصوص ارجاع به منابع خبری صحیح و معتبر بیش از پیش اهتمام ورزند.

حسین ابوئی مهریزی/مدیرعامل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی
با سلام
آیا بر اساس قانون ماموریت از مجموعه دولت و شرکتهای دولتی به شرکتهای خصوصی مجاز است ؟
اگر مجاز است چرا دیوان محاسبات ماموریت از بخش دولتی به بخش خصوصی در سالهای 88 الی 91 تعداد حدود 100 نفر مدیر که از کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی بودند را غیر قانونی دانست
در این خصوص شفاف سازی گردد :
آیا ماموریت از بخش دولتی به بخش خصوصی مجاز است ؟
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی